مرکز فروش کینوا درجه یک

آرد کینوا

بزرگترین مرکز فروش کینوا در کشور ، کینوا درجه یک را در داخل کشور تولید و فرآوری نموده و با قیمت بسیار مناسب ، به همراه دیگر محصولات کینوا ، در تمام استان های کشور ، عرضه می نماید .

مرکز فروش کینوا درجه یک در سراسر کشور

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا و دیگر محصولات کینوا در کشور ، کینوا درجه یک و باکیفیت که تولید داخل کشور می باشد ، را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

علاوه بر دانه کینوا سفید و رنگی ، آرد کینوا ، آرد فرنی کینوا ، پرک کینوا ، سویق کینوا ، اسنک کینوا ، ماسک کینوا و  . . . از محصولات تولید شده توسط این مرکز می باشد ، که در سراسر کشور ، عرضه می گردد .

شرکت‌های پخشی که علاقمند هستند روی محصولات مختلف کینوا ، مانند آرد و دانه کینوا و سویق و  آرد فرنی کینوا کار کنند ، می‌توانند برای تهیه کینوا درجه یک ، استعلام قیمت این محصول و همچنین تهیه سایر محصولات فراسودمند با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرند .

این مجموعه ارائه دهنده محصولات فراسودمند درجه یک در کل کشور می باشد . کلیه محصولات این مجموعه از کشت دانه کینوا ، بوجاری ، فرآوری ، تولید آرد و دیگر محصولات کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه انجام می شود تا محصولی درجه یک ، در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار بگیرد .

کینوا

تولید کینوا درجه یک

کینوا درجه یک دارای کیفیت‌های مختلف و رنگ‌های مختلفی در ایران است . کینوا تولید شده در ایران با توجه به این‌که استان‌های مختلف در حال کشت کینوا است ، محصولات مختلف و تنوع های مختلف کیفی تولید می کند . بهترین تولیدات کینوا درجه یک را به همراه آنالیز و استاندارد می توانید در این مجموعه خرید فروش نمایید.

 یکی از مزیت های این مجموعه آن است که ، در کل کشور کار می‌کند و استان‌های مختلف را به ترویج کشت و کینوا با دعوت می کند . محصول جمع‌آوری ‌شده از کل کشور در این مجموعه فرآوری می‌شود .

بعد از فرآوری کینوا ، این مجموعه با توجه به نوع کیفیت و رنگ محصول ، انواع کینوا را طبقه‌بندی می‌کند . محصول هایی که دارای درجه کیفی بسیار بالا ، درشتی دانه و رنگ روشن هستند را بسته‌بندی کرده و در بسته‌بندی‌های بسیار مناسب و با قیمت‌های بسیار عالی در بازار عرضه می‌کند .

کینوا

کینوا- غذایی مفید ، بدون اثرات چاق کنندگی

کینوا غذایی بسیار مفید است که به سرعت و به آسانی طبخ می گردد . کینوا را می توان مشابه برنج به صورت کته و آبکش و یا با اضافه کردن به انواع غذاهای آبکی ، انواع سالاد ، کتلت ، پیتزا و  . . . سرو نمود .

کینوا به علت داشتن فیبر بسیار زیاد و جذب آب زیاد در معده ، باعث ایجاد سیری زودرس در افراد شده و از پرخوری جلوگیری می نماید . همچنین به سلامت دستگاه گوارش کمک زیادی می نماید . برای خرید فروش کینوا درجه یک می تونید با این مجموعه در ارتباط باشید.

 کینوا سرشار از اسید آمینه های ضروری ، مواد معدنی بسیار مفید مانند کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، فسفر ، منگنز و خاصیت آنتی اکسیدانی بالا می باشد . همچنین این دانه به عنوان یک پروتئین کامل محسوب شده و دارای اسیدهای چرب غیر اشباع ، امگا 6 ،  امگا 9 و امگا ۳ و ویتامین های A ، E و B می باشد .

گرانول های نشاسته دانه کینوا بسیار کوچک است و هضم بسیار سریعی دارد . وجود فیبر زیاد و گرانول های نشاسته ای کوچک باعث می‌شود که مصرف این دانه فاقد اثرات چاق کنندگی باشد .

 بعلاوه کینوا فاقد گلوتن است و برای افراد حساس به گلوتن مانند افراد مبتلا به سلیاک و دیابت غذایی بسیار مناسب محسوب می‌شود . کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که با طبخ آسان ، می تواند در برنامه غذایی کلیه اعضای خانواده از کودکان تا سالمندان و بیماران مختلف قرار بگیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *