سایت اینترنتی دانه کینوا ایرانی

کینوا

در سایت اینترنتی دانه کینوا ،  انواع دانه کینوا ایرانی ،  تولید شده در استان های مختلف کشور و دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسب عرضه می شود .  

تولید دانه کینوا در ایران ،  باکیفیت مناسب

در سال های اخیر ،  با کشت دانه کینوا ،  در مناطق مختلف کشور ،  ضمن اشتغالزایی ،  دانه کینوا باکیفیت و قیمت مناسب ،  در داخل کشور تولید می شود .  این مجموعه باکیفیت ترین دانه کینوا ایرانی را از استان های مختلف خریداری و سپس فرآوری می کند .

دانه کینوا فرآوری شده که آماده به طبخ می باشد ،  توسط این مجموعه ،  به صورت خرد و عمده در کلیه استان ها عرضه می شود .  قیمت دانه کینوا ایرانی به نسبت کینوا وارداتی بسیار مناسب‌ تر است و دارای کیفیت عالی باشد .

در این سایت دانه کینوا ایرانی دارای استانداردهای مشخص و کیفی لازم می باشد .  اما باتوجه به این‌که تولید داخل است و هزینه‌های گمرک و هزینه‌های حمل‌ونقل بین‌المللی را نداشته است ،  بسیار قیمت پایین تری دارد .  دانه کینوا ایرانی باتوجه به نوع کیفیت آن قیمت‌گذاری می شود .

بذر کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا ایرانی

مجموعه ما با راه اندازی سایت اینترنتی دانه کینوا ،  شما را با انواع محصولات کینوا و ارزش غذایی و روش های مصرف این دانه ،  آشنا می کند .  در سایت اینترنتی دانه کینوا ضمن ارائه اطلاعات کاملی در رابطه با دانه کینوا ،  روش انتخاب دانه باکیفیت را یادآوری می نماید .

در این سایت دانه کینوا ایرانی که توسط این مجموعه عرضه می شود ،  دارای کیفیت بسیار مناسب است و استانداردهای لازم را دارد .  همانطور که بیان گردید ،  دانه کینوا ایرانی ،  در این مجموعه فرآوری می شود .  

طی فرآیند فرآوری مکانیزه دانه کینوا که در کارخانه انجام می شود ،  ساپونین موجود در پوسته دانه ،  حذف می شود .  ساپونین زایی ،  باعث می شود تا دانه کینوا ایرانی ،  آماده به طبخ گردد .  

همچنین دانه کینوا ایرانی عرضه شده در این سایت ،  فاقد بقایای گیاهی ،  مواد زاید و بذر علف های هرز است .  وجود بذر علف های هرز مخلوط با دانه کینوا ،  که هم شکل ،  هم وزن و تقریبا هم اندازه دانه کینوا هستند ،  در صورت مصرف ،  می تواند ایجاد مسمومیت بنماید .

بنابراین در صورت تمایل ،  جهت تهیه دانه کینوا ایرانی در این سایت ،  باکیفیت و قیمت مناسب در هر استانی که هستید ،  می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .  این مجموعه دانه کینوا ایرانی را در انواع بسته بندی ها و به صورت عمده در تناژ بالا ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا

سایت کاربردهای دانه کینوا ایرانی

دانه کینوا برای انواع مصارف صنعتی ،  غذایی به کار می رود .  در این سایت دانه کینوا ایرانی به عنوان یک دانه کامل برای تولید انواع مواد از جمله غلات صبحانه ،  تولید انواع نوشیدنی های مالتی و برای تهیه انواع غذاهای خانگی استفاده می‌شود .  

اضافه کردن دانه کینوا به غذاهای مختلفی از جمله ،  انواع سوپ ،  انواع خورشت ها ،  پاستا ،  برنج و انواع سالاد باعث افزایش ارزش غذایی آنها می گردد .  همچنین از دانه کینوا اسنک ،  پاستا ،  پروتئین کینوا ،  سویق و محصولات دیگر نیز تهیه می‌شود .  

بسیاری از این محصولات در مجموعه ما نیز تولید می گردند و با کیفیت بسیار مناسب در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .  از دانه کینوا برای تولید نشاسته و تولید انواع آنتی بیوتیک ها ،  حشره‌کش‌ها ،  تولید شامپو ،  قارچ کش ها و برای پردازش عکس نیز استفاده می‌شود .  

همچنین دانه کینوا برای تولید آرد کینوا نیز به کار می‌رود .  آرد کینوا به نوبه خود برای تولید انواع فراورده های آردی اعم از بیسکویت های شیرین ،  رشته فرنگی ،  نان فاقد گلوتن ،  ماکارونی ،  کراکر ،  کلوچه های کوچک و  .  .  استفاده می شود .  در این سایت دانه کینوا ایرانی برای بیماران خاص دارای یارانه و تخفیف ویژه می باشد.

ارزش غذایی بالا و کاربردهای مختلف دانه کینوا باعث شده تا مصرف آن در مناطق مختلف جهان مورد توجه قرار بگیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *