مرکز فروش دانه کینوا طلایی

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا طلایی در کشور ، انواع کینوا طلایی ، رنگی ، آرد کینوا و محصولات مختلف تولید شده از کینوا را به صورت فله و بسته بندی در کلیه استان های کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

تولید و فروش دانه کینوا طلایی در ایران

 بهترین دانه کینوا طلایی در کشور دارای رنگ‌های متنوع است . رنگ سفید دانه کینوا ، بسیار مورد تقاضای زیادی در کشور واقع شده و سطح زیر کشت آن نیز بسیار زیاد می‌باشد .

دانه کینوا نوع سفید دارای طیف رنگ های طلایی ، سفید ، شیری و کرم می باشد که به ‌اصطلاح به آن‌ کینوا طلایی  نیز می‌گویند . فروش دانه کینوا طلایی در ایران دارای کیفیت بسیار مناسبی است .

این مجموعه توانسته است دانه کینوا طلایی تولیدی در کلیه استان‌های کشور را در کارخانه ، جمع‌آوری کرده و فراوری مناسبی روی آن انجام دهد . و بهترین دانه کینوا طلایی را تولید و استانداردهای لازم را اخذ نماید .

کینوا

مرکز فروش دانه کینوا طلایی

 این مرکز دانه کینوا طلایی را به ‌صورت بسته‌ بندی ‌های خرد و عمده ، در کشور توزیع می‌کند . این مرکز به عنوان بزرگترین عرضه کننده دانه کینوا طلایی ، در استان های مختلف ، خدمات خود را ارئه می نماید .

هتل‌ها ، بیمارستان‌ها و باشگاه‌های بدن‌سازی و علاقه‌مندان به تهیه محصولات فراسودمند ، می‌توانند دانه کینوا طلایی را به همراه انواع دستور پخت های مختلف ، که توسط این مرکز عرضه می شود ، تهیه نمایند .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا طلایی ، دانه کینوا رنگی و آرد کینوا را تولید و به فروش می رساند . همچنین این مجموعه محصولات دیگری نیز از کینوا تولید کرده و در اختیار متقاضیان عزیز ، در سراسر کشور قرار می دهد .

این محصولات شامل پرک کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، پروتئین کینوا ، ماسک و اسنک کینوا است . در صورت تمایل برای تهیه این محصولات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات این مرکز استفاده نمایید .

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا طلایی

دانه کینوا طلایی به عنوان یک غذای جدید ، در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است . کیفیت بالای دانه کینوا و فواید آن به علت ارزش پروتئینی و مواد مغذی موجود در آن می‌باشد .

پروتئین دانه کینوا کامل‌تر از بیشتر سبزیجات است . دانه کینوا طلایی دارای سطح بالاتری از پروتئین و اسید آمینه‌های متیونین و لیزین در مقایسه با غلات متداولی همچون برنج ، گندم ، جو و ذرت است و ترکیب چربی های آن مشابه ترکیب روغن سویا می باشد . فروش دانه کینوا طلایی در این مجموعه با بالاترین کیفیت در همه ی استان های کشور انجام می شود.

ترکیبات تغذیه غلاتی مانند گندم ، برنج ، ذرت ، جو ، چاودار و سورگوم با  دانه کینوا نشان دهنده غنی بودن این دانه از مواد مغذی مانند پروتئین ها ، لیپید ها و مواد معدنی نسبت به غلات مذکور است .

دانه کینوا تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را به طور کامل دارد و مواد معدنی آن چندین برابر از گندم ، برنج و ذرت بیشتر است . دانه کینوا دارای خاصیت آنتی اکسیدانی ، امگا ۳ ، امگا ۶ ، امگا ۹ و اسیدهای چرب غیر اشباع نیز می باشد .

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا طلایی ارزش غذایی بالایی دارد و غذای بسیار مفید برای تمام گروه های سنی از کودک تا سالمند و زنان باردار و شیرده و افراد حساس محسوب می‌شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *