عرضه و توزیع کینوا ایرانی

کینوا بدون ساپونین

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کینوا ایرانی ،  پس از تولید کینوا در استان های مختلف ،  بهترین کینوا را خریداری و سپس به صورت صنعتی در کارخانه مکانیزه کینوا ،  آن را فرآوری نموده و به صورت آماده به طبخ عرضه می نماید .

عرضه کینوا ایرانی

کینوا ایرانی یکی از واریته های بسیار معروف کینوا است که در ایران قابلیت کشت و سازگاری داشته و در استان‌های مختلف کشور درحال تولید می باشد .

نوع ایرانی کینوا نه ‌تنها از لحاظ خواص و آنالیزهای استاندارد با نمونه‌های وارداتی و خارجی برابری می کند ،  بلکه برخی مواد مانند فیبر و آهن و کلسیم کینوا ایرانی به نسبت از انواع وارداتی ،  میزان بالاتری از استاندارد را نشان داده است .

 کینوا ایرانی قابل عرضه و توزیع در کلیه استان‌های کشور می باشد .  کینوا ایرانی اندازه تقریباً کوچک‌تر از دو انواع وارداتی دارد و رنگ آن کمی به رنگ شیری متمایل می باشد .  

کینوا ایرانی دارای طعم بسیار مناسبی است و با ذائقه ایرانی همخوانی دارد و چون طعمی مشابه غلات دارد مردم به‌راحتی آن را می‌پذیرند .  کینوا ایرانی را می‌توانید در حجم‌های مختلف از طریق این مجموعه خریداری نمایید .

کینوا

تولید عرضه و فرآوری کینوا ایرانی

کینوا ایرانی با همکاری کشاورزان عزیز و مشاوره کارشناسان مجموعه ما ،  در مناطق مختلف کشور ،  کینوا را مورد کشت و کار قرار داده و کینوا ایرانی را باکیفیت مناسب تولید می نماید .

این مجموعه بهترین و باکیفیت ترین دانه های کینوا ایرانی را خریداری کرده و پس از بوجاری و سورتینگ مناسب ،  در کارخانه صنعتی ،  فرآوری می کند .

دانه کینوا ایرانی در پوسته خود ماده ای صابونی و تلخ مزه به نام ساپونین دارد که قبل از مصرف باید جداسازی شود .  متاسفانه مشاهده می شود که در بازار ،  کینوا ایرانی بدون حذف ساپونین و انجام فرآوری با قیمت پایین به فروش می رسد .  

مصرف کننده این نوع محصول با مشاهده طعم تلخ در هنگام مصرف ،  از مصرف دیگر دانه های کینوا منصرف می گردد .  در حالی که این مجموعه پس از فرآوری و حذف ساپونین ،  دانه آماده به طبخ و با ارزش غذایی بالا کینوا ایرانی را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

خرید کینوا ایرانی باید از مراکز معتبر و دارای مجوز انجام شود .  این مجموعه با داشت مجوز و استانداراد های لازم ،  کینوا ایرانی را باکیفیتی مشابه نوع وارداتی تولید و با قیمت پایین تر ،  در سراسر کشور عرضه و توزیع می نماید .

جهت تهیه انواع کینوا ایرانی و محصولات آن ،  باکیفیت بالا و قیمت مناسب ،  می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کینوا

دانه کینوا منبع مناسبی از ماده معدنی روی

دانه کینوا که به علت داشتن ارزش غذایی بالا و غنی بودن از تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان ،  مورد توجه قرار گرفته است ،  دارای املاح معدنی مفید ،  ویتامین ها ،  امگا 3 و آنتی اکسیدان ها می باشد .

یکی از مواد معدنی موجود در دانه کینوا روی است که تقریباً دو برابر مقدار موجود در گندم و چهار برابر ذرت در این دانه وجود دارد .  در حالی که برنج حاوی این ماده معدنی نمی باشد .  

مقدار روی موجود در بدن یک انسان بالغ با وزن 70 کیلوگرم ،  2 تا 4 گرم است .  روی در سنتز و تجزیه کربوهیدرات ها ،  لیپیدها  ،  پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک نقش دارد . کینوا ایرانی با کیفیت بسیار عالی به همراه مجوز و استاندارد در این مجموعه عرضه می شود.

 اگر بدن بتواند از 20٪ روی موجود در مواد غذایی استفاده کند ،  میزان مصرف توصیه شده 8/3 میلی گرم در روز (کودکان زیر 1 سال) ،  4/8  تا 3/11 میلی گرم در روز (کودکان پیش دبستانی و مدرسه) ،  5/15 تا 5/19 میلی گرم در روز ( جوانان) و 14 میلی گرم در روز (بزرگسالان) می باشد .  

ارزش غذایی کینوا

بنابراین ،  مصرف بین 6 تا 20 میلی گرم در روز از ماده معدنی روی ،  کافی است و از این نظر ،  مصرف 100 گرم ماده خشک کینوا در روز ،  مقدار 8/4 میلی گرم روی را فراهم می آرود .

البته 100 گرم ماده خشک ارقام مختلف کینوا از نظر میزان روی بین 1/2 تا 1/6 متفاوت می باشند .  اما همانطور که بیان گردید نسبت به گندم که غله ای پر مصرف است ،  4 برابر روی دارد .  در حالی که برنج کاملا فاقد روی می باشد .

لازم به ذکر است که کینوا از نظر اکثر مواد معدنی از برنج ،  ذرت و گندم غنی تر است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *