خرید و فروش کینوا بدون گلوتن

سایت فروش کینوا برای سلیاک

بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا در کشور ،  دانه کینوا را که ماده ای غذایی ارزشمند و بدون گلوتن است ،  در سراسر کشور ،  به صورت خرد و عمده عرضه می نماید .

کینوا ماده غذایی ارزشمند و بدون گلوتن

 گلوتن نوعی پروتئین است که در بسیاری از غلات و مواد غذایی وجود دارد .  نوعی بیماری وجود دارد بنام سلیاک که افرادی که مبتلا به این بیماری هستند ،  نمی‌توانند غلات گلوتن دار مصرف کنند و پرزهای روده آن‌ها نمی‌تواند مواد گلوتن دار را هضم می‌کند .   

این افراد حتماً و اکیداً باید از مواد غذایی بدون گلوتن استفاده کنند .  محصولات غذایی بدون گلوتن ،  چه غلات فراسودمند بدون گلوتن و چه محصولات کیک و کلوچه و ماکارونی های بدون گلوتن موجود در بازار ایران 90 درصد وارداتی هستند .  

این محصولات قیمت‌های بسیار بالایی دارند که بعضاً قدرت خرید و فروش خانواده‌هایی که با این بیماران درگیر هستند ،  به خرید این محصولات نمی‌رسد .  این مجموعه کینوا بدون گلوتن را در داخل کشور تولید و باکیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر کشور ،  عرضه می نماید .

کینوا نه تنها فاقد گلوتن است ، بلکه منبعی غنی از اسید آمینه های ضروری و پروتئین ، ویتامین های  A، B و E ، امگا 3 ، املاح معدنی مفید و آنتی اکسیدان ها و سرشار از فیبر می باشد .

کینوا

تولید و عرضه انواع کینوا بدون گلوتن در ایران

این مجموعه در حمایت از انجمن سلیاک و دیابت و بیماری‌های خاص برای اولین بار در کشور ،  به ترویج کشت محصول کینوا دست زده و توانسته در استان‌های مختلف کشت کینوا را ترویج دهد .

محصول تولیدشده در مزارع ایرانی بعد از خریداری به کارخانه منتقل شده و فرآوری بسیار پیچیده‌ای روی آن انجام می‌شود .  در نهایت محصول کینوا به چند محصول کلی تقسیم‌بندی می‌شود .   خرید فروش کینوا بدون گلوتن را می توانید با استاندارد های مختلف در این مجموعه انجام دهید.

دانه کینوا بدون گلوتن قابل استفاده برای افراد سلیاک می‌باشد و می‌توانند تنوع غذایی بسیار فوق‌العاده‌ای را با آن داشته باشند .   آرد کینوا می‌تواند در صنایع تولید نان و شیرینی پزی و صنایع تبدیلی در اختیار کارخانجات صنایع تبدیلی قرار بگیرد .

آرد کینوا می‌تواند برای علاقه مندان برای تولید محصولات خانگی مانند آرد فرنی و بقیه محصولات فراسودمند قرار بگیرد .  محصولاتی مانند سویق کینوا ،  شکلات کینوا ،  کینوا برشته و بقیه محصولات کینوا نیز توسط این مجموعه درحال ارائه به بازار است .   

کینوا

خرید و فروش کینوا بدون گلوتن در سراسر کشور

افرادی که مبتلا به سلیاک هستند و یا حتی افرادی که علاقمند هستند به محصولات فراسودمند که در تغذیه خود آن‌ها را استفاده کنند ،  می‌توانند برای خرید و فروش خرد و عمده در هر کدام از شهرهای ایران که هستند تنها با تماس تلفنی سفارش خود را ثبت نمایند .  و در زمان بسیار کوتاهی محصول خود را با کیفیت بسیار عالی ،  همراه با انواع دستورهای پخت ،  درب منزل تحویل نمایند .   

این مجموعه برای شرکت‌های پخش ،  هایپر مارکت‌ها ،  فروشگاه‌ها ،  انجمن‌های سلیاک و دیابت و بیماری‌های خاص و به‌طورکلی مجموعه‌هایی که علاقمند هستند روی محصول کینوا بدون گلوتن کار بکنند ،  می‌تواند با قیمت بسیار عالی ،  کینوا بدون گلوتن ،  خرید و فروش کرده و در مناطق مختلف کشور عرضه نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *