فروشگاه دانه کینوا بدون ساپونین

آرد کینوا

بزرگترین فروشگاه دانه کینوا در کشور ،  دانه کینوا بدون ساپونین و آماده به طبخ را ،  به صورت بسته بندی های زیبا و همچنین به صورت عمده در تناژ بالا ،  با قیمت بسیار مناسب ،  در کلیه استان های کشور ،  عرضه می نماید .

همکاری فروشگاه دانه کینوا بدون ساپونین

در این فروشگاه ،  دانه کینوا باکیفیت بسیار مناسبی عرضه می شود .  مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید ،  فرآوری و عرضه دانه کینوا در کشور ،  در کلیه استان ها فعالیت دارد .

این مجموعه ،  بهترین دانه کینوا تولید شده در مناطق مختلف کشور را خریداری نموده و سپس در کارخانه ،  به صورت صنعتی فرآوری می نماید .  پس از فرآوری دانه کینوا بدون ساپونین ،  در بسته بندی های مختلف ،  رد سراسر کشور ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

همچنین در این مجموعه ،  آرد کینوا نیز تولید و عرضه می شود .  مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ،  هتل ها ،  بیمارستان ها ،  انجمن های سلیاک و دیابت ،  کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز عرضه محصولات غذایی ،  در زمینه تامین دانه و آرد کینوا ،  به صورت عمده و در تناژ بالا ،  می باشد .

جهت جهت تهیه دانه و آرد کینوا به صورت عمده و یا خرد ،  در هر استانی که هستید ،  می توانید با کارشناسان این فروشگاه ،  در ارتباط باشید .

کارخونه کینوا

تولید و عرضه دانه کینوا بدون ساپونین

در این فروشگاه دانه کینوا بدون ساپونین تولید و در سراسر کشور ،  عرضه می گردد .  ساپونین ماده ای صابونی و محلول در آب است که ،  پس از برداشت ،  در پوسته دانه کینوا وجود دارد .  این ماده مزه ای تلخ داشته و در مقدار زیاد سمی است .  

به همین دلیل ،  قبل از مصرف دانه کینوا ، لازم است که جداسازی شود .  مجموعه ما ،  حذف ساپونین دانه کینوا را در کارخانه و به صورت صنعتی و مکانیزه انجام می دهد .  در این روش کیفیت دانه کمتر تحت تاثیر قرار گرفته و ارزش غذایی آن ،  بهتر حفظ می شود .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه کینوا در کشور ،  دانه کینوا بدون ساپونین را باکیفیت و قیمت بسیار مناسب در کلیه استان ها ،  عرضه می نماید .  از محصولات این مجموعه می توان به دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا ،  اشاره نمود .

برای تهیه محصولات مذکور به صورت خرد و عمده ،  باکیفیت بسیار مناسب و قیمتی ارزان تر از نوع وارداتی ،  در هر استانی که هستید ،  می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

کینوا

دانه کینوا غنی از اسید آمینه لیزین

کینوا غنی از اسید آمینه هایی است که دارای خواص درمانی بسیار جالب می باشد .  این امر به دلیل دستیابی فراهمی زیستی لیزین (فراوان ترین آمیینو اسید ضروری در کینوا) است .  اسید آمینه لیزی موجود در دانه های کینوا بسیار زیاد است ،  در حالی که در گندم ،  برنج ،  جو دوسر ،  ارزن و کنجد به مقدار بسیار کم وجود دارد .

  این اسید آمینه با کمک به تشکیل آنتی بادی ،  عملکرد ایمنی را تقویت می کند .  همچنین عملکرد معده را تقویت می کند ،  به ترمیم سلول کمک می کند .  

اسید آمینه لیزین در متابولیسم اسیدهای چرب دخیل است ،  به جذب و انتقال کلسیم کمک می کند و همراه با ویتامین C حتی به نظر می رسد ،  از متاستاز (گسترش) سرطان پیشگیری می کند .

از دیگر اسید های آمینه موجود در کینوا به لوسین ،  ایزولوسین و والین می توان اشاره کرد .  در مورد ایزولوسین ،  لوسین و والین ،  این اسیدهای آمینه با هم در تولید انرژی ماهیچه ای مشارکت می کنند .  اختلالات عصبی و عضلانی را بهبود می بخشند ،  از آسیب کبدی جلوگیری کرده و سطح قند خون را متعادل می کنند .

9 اسید آمینه برای انسان ضروری است و باید از طریق مواد غذایی جذب بدن شود .  زیرا بدن انسان قادر به تولید آن ها نمی باشد .  دانه کینوا تمام این 9 اسید آمینه را به طور کامل داشته و پروتئینی کامل محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *