خرید و فروش انواع دانه کینوا

خرید کینوا قرمز

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ،  انواع دانه کینوا سفید و رنگی ،  آرد کینوا ،  سویق ،  پرک ،  آرد فرنی ،  اسنک ،  پروتئین ،  ماسک کینوا و .  .  .  را در کلیه استان ها عرضه می نماید .

تولید انواع دانه کینوا در ایران

 دانه کینوا در ایران دارای انواع مختلفی است .  کینوا در جهان به رنگ‌های سفید ،  قرمز و سیاه وجود دارد و محصولات مختلفی از دانه کینوا در سراسر جهان تولید و عرضه می‌شود  .

در ایران با توجه به این‌که سطح زیر کشت کینوا سفید بسیار زیاد است ،  کینوا رنگی به صورت محدودتر در ایران کشت می شود .  دانه کینوا سفید دارای کیفیت‌های مختلفی است .  

 دانه‌های کینوا که در بازار هستند گاهاً دارای رنگ‌های سفید ،  قرمز ،  شیری ،  طلایی و کرم رنگ و حتی به رنگ سدری می باشند که از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت هستند که با توجه به کیفیتی که دارد قیمت‌گذاری می‌شود .

کینوا

خرید و فروش انواع کینوا در ایران

 خرید و فروش کینوا در ایران بشدت درحال توسعه است و مردم درحال رو آوردن به مصرف محصولات فراسودمند هستند .  مصرف‌کنندگان عزیز کینوا باید برای خرید و فروش انواع کینوا بشدت دقت کنند ،  دانه کینوا باکیفیت دارای ویژگی‌های مشخصی است .

حتماً ساپونین گیری باید بشود .  زیرا دانه کینوا ساپونین گیری نشده به‌هیچ‌عنوان قابل خوردن نیست و نمی‌تواند وارد مصرف خوراکی شود .  بسیاری از افراد سودجو در جامعه و در استان‌های مختلف ،  سعی می کنند دانه کینوا فرآوری نشده را با قیمت‌های بسیار پایین عرضه کنند .

این مجموعه یکی از  مجموعه های معتبر کشور می باشد که انواع دانه کینوا ساپونین گیری شده را بدون نیاز به شستشو با کیفیت بسیار عالی در حجم های خرد و عمده ،  به صورت بسته‌بندی و فله در اختیار هایپر مارکت‌ها ،  عطاری‌ها ،  انجمن‌های سلیاک و دیابت ،  بیمارستان‌ها ،  هتل ها و باشگاه‌های بدن‌سازی قرار می‌دهد .

در این مجموعه علاوه بر عرضه انواع کینوا سفید و رنگی ،  آرد کینوا ،  آرد فرنی کینوا ،  سویق کینوا ،  دانه پروتئینی کینوا ،  اسنک کینوا ،  ماسک کینوا و دیگر محصولات مغذی کینوا ،  تولید و با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد .

برای تهیه این محصولات ،  در صورت تمایل می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

کینوا

کیفیت کینوا مهم است

مردم بعلت قیمت‌های پایینی که دارد بدون توجه به کیفیت محصول اقدام به خرید می‌کنند و نه‌تنها دچار مسمومیت غذایی می شوند ،  بلکه به هیچ عنوان دیگر انواع دیگر کینوا را مصرف نمی‌کنند .  برای خرید فروش انواع کینوا در ایران می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

دانه کینوا بعد از فرآوری ،  نه تنها نیاز به شست‌وشو ندارد ،  بلکه تلخی بسیار پایینی بعلت حذف ساپونین دارد .   همچنین دانه کینوا سفید باید درشت باشد و میزان علف هرز پایینی داشته باشند و سنگ‌ریزه‌های نداشته باشد .

کینوا باکیفیت توسط مراجع قانونی و معتبر خرید و فروش می‌شود .  لذا از مشتریان عزیز درخواست می‌کنیم که نه‌ تنها کینوا را از مراجع معتبر خرید نمایند ،  بلکه دستور مصرف دستورهای پخت مختلف را نیز از فروشنده خود درخواست کنند .  

بذر کینوا

خرید فروش انواع کینوا شبه غله ای نشاسته ای

کینوا شبه غله ای نشاسته ای است که به علت داشتن ارزش غذایی بالا ،  مصرف آن در مناطق مختلف جهان و کشور عزیز ما ایران ،  مورد توجه قرار گرفته است .

کربوهیدرات های دانه کینوا ،  حاوی 58 تا 68٪ نشاسته و 5٪ قند است که به دلیل داشتن فیبر بالای آن ،  به عنوان منبع ایده آل انرژی است که به آرامی در بدن آزاد می شود .  به همین دلیل شاخص گلیسمی آن پایین و برای افراد پیشگیری زا افزایش قند خون بسیار مفید است .

نشاسته مهمترین کربوهیدرات موجود در کل غلات است که تقریباً 60 تا 70 درصد ماده خشک را تشکیل می دهد .  مقدار نشاسته کینوا بین 1/58 تا 2/64 درصد است . خرید فروش انواع کینوا و محصولات متنوع آن در این مجموعه انجام می گیرد.

 نشاسته موجود در گیاهان به شکل گرانول است .  دانه های نشاسته ای هرگونه گیاهی اندازه و شکل مشخصی دارند .  دانه های نشاسته ای کینوا به قطر 2 میکرومتر ،  کوچکتر از غلات معمولی است .  به همین دلیل هضم سریعی دارد و به صورت چربی ذخیره نمی شود .

 نشاسته کینوا بسیار کم مورد مطالعه قرار گرفته است .  مطالعه خصوصیات عملکردی آن بسیار مهم خواهد بود .  تحقیقات انجام شده نشان می دهد ،  نشاسته کینوا در برابر یخ زدگی ،  بسیار پایدار است و در برابر بازپرداخت مقاوم است .  

این نشاسته ها می توانند جایگزینی مناسب برای نشاسته های اصلاح شده شیمیایی باشد .

تنوع ژنتیکی اندازه گرانول های نشاسته کینوا از 1 تا 28 میکرومتر است ،  از این تنوع می توان برای تهیه مخلوط های مختلف با غلات و حبوبات و ایجاد ماهیت کاربردی کینوا استفاده کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *