سایت اینترنتی دانه کینوا رنگی

کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا ، اطلاعات کاملی در رابطه با مواد مغذی موجود در دانه کینوا رنگی و روش مصرف این دانه ارائه می نماید و بهترین و بزرگترین مرکز عرضه دانه کینوا رنگی و سفید را به علاقه مندان معرفی می نماید .

سایت اینترنتی دانه کینوا رنگی

در این سایت اینترنتی دانه کینوا سفید و رنگی عرضه می‌شود  . کینوا دارای رنگ‌های مختلفی است که در بازار ایران نوع سفید آن بسیار رواج داشته  مصرف زیادی دارد .

دانه کینوا سفید سطح زیر کشت زیادی در ایران دارد و باتوجه به این‌که تولید و فرآوری آن راحت‌تر است ، 90 درصد بازار ایران به نوع دانه کینوا سفید اختصاص دارد .

دانه‌ کینوا رنگی معمولاً وارداتی هستند ، اما چون این شرکت روی واریته‌های مختلف کینوا  کار می‌کند . برخی گونه‌های دانه کینوا رنگی ، سیاه و سفید که سازگار با اقلیم ایران باشند ، را شناسایی کرده و روی آن‌ها تحقیقات و مطالعه انجام می دهد .

کینوا

همکاری در سایت اینترنتی دانه کینوا رنگی

مقدار کینوا تولیدی  رنگی این شرکت کم بوده و بسیار ویژه عرضه می‌گردد و مشتریان مخصوص خود را دارد . کینوا رنگی لوکس بوده و بیشتر در سالادها استفاده می شود. مشتریان کینوا رنگی اغلب رستوران های گیاهی و لوکس می باشند که می توانند با پیش خرید کردن کینوا ایرانی از بابت تامین کینوا رنگی در طول سال خیالی راحت داشته باشند. این سایت بهنرین مرجع برای خرید دانه کینوا سفید و رنگی است و راه های تشخیص کینوا نامرغوب را به شما اموزش می دهد.

اما علاقه‌مندان و مصرف کننده گان نهایی به استفاده از کینوا رنگی ، می‌توانند اطلاعات خود را در اختیار کارشناسان این شرکت قرار داده و برای دریافت بهترین دانه کینوا رنگی و سفید به ‌صورت فله و بسته‌بندی اقدام نمایند .

کینوا

دانه کینوا رنگی – دارای خواص آنتی اکسیدانی بالا

دانه کینوا شبه غله ای دو لپه ای است که به عنوان دانه ای نشاسته با ارزش غذایی بالا شناخته شده است . رنگ‌های مختلفی از دانه کینوا ، در بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد .

دانه کینوا سفید به علت رنگ و پخت سریع تر ، مصرف بیشتری دارد . اما لازم به ذکر است که دانه کینوا رنگی دارای خواص آنتی اکسیدانی بالاتری از نوع سفید می باشد . در این سایت انواع دانه کینوا سفید و رنگی با بالاترین استاندارد های موجود در بسته بندی های بسیار ویژه عرضه می شود.

دانه کینوا رنگی دارای مواد آنتی اکسیدانی از جمله پلی فنول ها و فلاوونوئیدها می‌باشد . این مواد اثرات آنتی اکسیدانی زیادی داشته و در پیشگیری از بیماری‌های مزمن از جمله بیماری‌های قلبی و انواع سرطان بسیار موثر است .

در بین دانه های کینوای رنگی ، دانه کینوا قرمز ، اثرات آنتی اکسیدانی و سپس دانه کینوا سیاه ، اثرات آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به نوع سفید دارند . رنگ زیبای دانه کینوا قرمز باعث می‌شود که علاوه بر ارزش غذایی بالا ، رنگ زیبایی به سالاد شما بدهد . در این سایت می توانید کینوا نامرغوب و با کیفیت را تشخیص داده و بهترین دانه کینوا را در کلیه شهر های ایران تهیه نمایید.

علاوه بر تهیه سالاد ، اضافه کردن دانه کینوا ، به انواع سوپ و غذاهای آبکی ، پیتزا ، پاستا و برنج ، دانه کینوا رنگی در صنعت برای تولید انواع نوشیدنی های مالتی و موارد مختلف نیز مصرف می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *