بررسی بازار بذر کینوا برای کاشت

بذر کینوا عمده

جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا با کدام مرکز می‌‌توان در ارتباط بود؟ کدام مرکز بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را برای کاشت در استان‌های مختلف عرضه می نماید؟ کدام مجموعه در زمینه کاشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور مشاوره رایگان ارائه می دهد؟

اهمیت تاریخ کاشت بذر کینوا

در مناطق مختلف کشور بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می شود . بسته به اقلیم منطقه ، تاریخ کاشت بذر کینوا ، باید به گونه‌ای انتخاب شود که مرحله پرشدن دانه کینوا ، با دمای بالای ۳۵ درجه و یا سرمای شدید و یخبندان مواجه نگردد . زیرا درصورت قرار گرفتن در این شرایط ، کیفیت دانه و عملکرد محصول زراعی کاهش می‌یابد . بازار کینوا برای کاشت بازار بسیار سود اوری است که در بسیاری از استان ها جای کار دارد.

بذر کینوا

روش کشت و آبیاری

انواع روش های کشت به صورت نواری ، ردیفی و جوی و پشته بذر کینوا کشت می‌گردد . البته به علت پرشاخ و برگ بودن گیاه کینوا کشت کرتی برای این گیاه مناسب نیست .

بذر کینوا به‌صورت مکانیزه و دست‌پاش کشت می‌شود که جهت کشت مکانیزه آن می‌‌توان از ردیف کار های مربوط غلات استفاده کرد . و همچنین انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار جهت آبیاری بذر کینوا استفاده می‌گردد .

عوامل مؤثر بر عملکرد بذر کینوا

عوامل مختلفی ازجمله تاریخ کشت مناسب ، استفاده از بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار ، کنترل علف‌های هرز مبارزه با آفات بیماری‌ها و مدیریت زراعی مناسب و همچنین آبیاری تحت فشار و کشت مکانیزه باعث افزایش عملکرد بذر کینوا می‌گردد . بازار کینوا برای کاشت در خال توسعه می باشد و کشاورزان به ئنبال تغییر الگوی کشت هستند.

در صورت رعایت این نکات می‌‌توان محصولی با دانه های با کیفیت و عملکرد زراعی مناسب و سودآور تولید نمود . جهت رعایت این نکات می توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید .

بذر کینوا

بررسی بازار بذر کینوا برای کاشت

در سال‌های اخیر کشت بذر کینوا در استان‌های مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است که برخی از مناطق به عملکرد محصول کشت شده در این استان‌ها مطلوب و قابل‌قبول می باشد . و حتی در برخی از استان‌ها محصول تولید شده تولیدشده بذر کینوا که همان دانه کینوا می باشد ، برای صادرات مناسب است .

به همین دلیل بازار بذر کینوا در سال‌های اخیر رونق خوبی داشته و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده نیز به‌صورت افزایشی این روند ادامه داشته باشد .

جهت بررسی بازار بذر کینوا در کشور ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز توزیع بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

همکاری در بازار کینوا برای کاشت

همچنین برای کاشت صحیح بذر کینوا در استان‌های مختلف ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نماید . مجموعه ما جهت فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می‌نماید .

جهت بررسی بازار بذر کینوا ، تهیه بذر کینوا شناسنامه‌دار و اصل برای کاشت و استفاده از سایر خدمات این مجموعه ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *