بازار دانه کینوا بدون ساپونین

جوانه کینوا

وضعیت بازار دانه کینوا بدون ساپونین در کشور چگونه است؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا بدون ساپونین ، تهیه نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا بدون ساپونین را به صورت عمده ، در کلیه استان ها عرضه می کند؟

دانه کینوا- دانه ای سرشار از مواد مغذی

دانه کینوا ، متعلق به خانواده تاج خروس است که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد . این دانه که از هزاران سال قبل تاکنون در آمریکای جنوبی به عنوان غذای اصلی مصرف می شود ، در سالهای اخیر ، در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است .

دانه کینوا حاوی تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن انسان می باشد . وجود اسید آمینه های ضروری در این دانه باعث شده ، تا به عنوان یک پروتئین کامل مورد مصرف قرار بگیرد . دانه کینوا املاح مفیدی مانند منیزیم ، کلسیم ، روی ، مس ، فیبر و آهن نیز دارد .

همچنین در این دانه ، ویتامین های گروه B ، از جمله تیامین ، پیریدوکسین و فولات از اغلب غلات ، بیشتر است . دانه کینوا ، به علت داشتن اسیدهای چرب غیر اشباع ، مانند لینولنیک اسید و لینولئیک اسید ، به عنوان یک دانه روغنی نیز شناخته می شود . در بازار ایران شما می توانید کینوا بدون ساپونین اصل را در حجم های مختلف در این مجموعه خریداری کنید.

میزان روغن دانه کینوا ، برابر با میزان روغن ذرت است . وجود مواد غذایی ارزشمند در دانه کینوا ، باعث شده تا مصرف آن در کشورهای مختلف ، مورد توجه قرار بگیرد .

کینوا

تولید دانه کینوا بدون ساپونین

همان طور که بیان گردید ، دانه کینوا دارای پروتئین ویتامین ، املاح معدنی مفید و روغن های غیر اشباع می باشد . وجود این مواد غذایی باعث شده تا دانه کینوا غذای بسیار مفید برای گروه های سنی مختلف باشد .

دانه کینوا پس از برداشت ، در پوسته خود ماده‌ای به نام ساپونین دارد . ساپونین ماده صابونی و گلیکوزیدی است که برای مزه تلخ ایجاد می کند . به همین دلیل قبل از مصرف دانه کینوا ، لازم است که ساپونین آن جداسازی شود .

روشهای مختلفی برای جداسازی ساپونین وجود دارد . روش صنعتی ، بهترین روش برای حذف ساپونین و تولید دانه کینوا فرآوری شده می باشد . زیرا در این روش ، کیفیت دانه تغییر زیادی نمی کند .

کارخونه کینوا

مجموعه ما برای اولین بار در کشور ، پس از جمع آوری دانه های با کیفیتِ تولید داخل ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری و ساپونین آن را حذف می کند . سپس دانه کینوا بدون ساپونین را به صورت آماده به طبخ ، در کلیه استان ها عرضه می نماید .

دانه کینوا بدون ساپونین را ، می‌توان برای تهیه انواع سالاد ، انواع سوپ ، آش ، حلیم ، فرنی و طبخ مانند برنج استفاده کرد . با اضافه کردن دانه کینوا بدون ساپونین به برنامه غذایی خود ، می توانید از مواد مغذی آن استفاده نمایید .

بازار دانه کینوا بدون ساپونین

همانطور که بیان گردید ، ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا مصرف آن در کشورهای مختلف از جمله مناطق مختلف ایران ، مورد توجه قرار بگیرد . تولید دانه کینوا با کیفیت در داخل کشور ، نیز باعث رونق بازار دانه کینوا گردیده است .

جهت اطلاع از وضعیت بازار دانه کینوا ، می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا تولید داخل را از کلیه استان‌ها جمع‌آوری می‌کند . و سپس دانه کینوا را بوجاری و به صورت صنعتی فرآوری می‌نماید .

کینوا

همکاری با بازار کینوا بدون ساپونین

دانه کینوا بدون ساپونین ، توسط این مجموعه به صورت بسته بندی و عمده در کلیه استان ها عرضه می شود . مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و بدون ساپونین را در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا بدون ساپونین و در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از وضعیت بازار دانه کینوا ، و تهیه دانه کینوا بدون ساپونین ، با کیفیت و قیمت مناسب ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *