بازار دانه کینوا طلایی

برنج کینوا خاویار گیاهی

آیا بازار دانه کینوا در ایران ، جایگاه خوبی دارد ؟ کدام مرکز دانه کینوا طلایی را در کلیه استان ها ، عرضه می کند ؟ چرا دانه کینوا طلایی ،  غذایی ارزشمند محسوب می شود ؟

بررسی بازار دانه کینوا طلایی در ایران

دانه کینوا که مصارف غذایی صنعتی زیادی دارد ، همچنین برای تولید آرد و فراورده های آردی نیز استفاده می‌شود . در سال‌های اخیر مصرف این دانه ، مورد توجه قرار گرفته است .

در حال حاضر ، در مناطق مختلف ایران دانه کینوا تولید می‌شود و بازار دانه کینوا رونق بسیار خوبی دارد . در بازار دانه کینوا ، انواع دانه کینوا رنگی و  طلایی (سفید) عرضه می‌شود .

دانه کینوا طلایی یا سفید ، به علت تولید راحت تر ، روش پخت سریع تر و طعم بهتری که دارد ، در این بازار جایگاه ویژه‌ای دارد . و بیشترین مقدار دانه کینوا عرضه شده در بازار ، را به خود اختصاص داده است .

کینوا

بازار عرضه دانه کینوا طلایی

با کیفیت ترین دانه کینوا طلایی با قیمت بسیار مناسب در بازار دانه کینوا در ایران ، توسط این مجموعه عرضه می‌شود . مجموعه ما دانه کینوا طلایی با کیفیت بسیار مناسب را ، از مناطق مختلف کشور خریداری نموده و سپس در کارخانه فرآوری می نماید .

فرآوری صنعتی دانه کینواف باعث تولید محصولی با کیفیت و فاقد ساپونین ، عاری از بقایای گیاهی و مواد زائد می گردد . دانه کینوا طلایی فرآوری شده ، به صورت آماده به طبخ ، و در بسته بندی های مختلف و عمده در بازار دانه کینوا عرضه می شود .

جهت تهیه دانه کینوا طلایی به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، با قیمت مناسب در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید .

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز عرضه محصولات غذایی ، برای تامین دانه کینوا طلایی ، به صورت عمده و در تناژ بالا می باشد .

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا طلایی

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا طیف رنگی وسیعی دارد . اما نوع طلایی آن به علت طعم مطلوب تر و پخت سریع تر ، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد .

دانه کینوا طلایی سرشار از پروتئین است و تمام نوع اسید آمینه ضروری مورد نیاز انسان را دارد . این دانه منبع خوبی برای ویتامین های گروه  B اعم از ویتامین B1 ، B2 ، B3 ، B6 و B9 و ویتامین E می باشد .

دانه کینوا طلایی سرشار از فیبر است که مصرف آن برای سلامت دستگاه گوارش و هضم غذا بسیار موثر می باشد . همچنین شاخص گلیسمی ، دانه کینوا 52 و جزو مواد غذایی با شاخص گلیسمی پایین دسته بندی می شود . بازار دانه کینوا طلایی در ایران به شدت در حال رونق و توسعه می باشد.

به همین دلیل برای افراد افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ نیز بسیار مناسب است . زیرا از افزایش قند خون جلوگیری می کند . وجود این مواد مغذی در کنار خواص آنتی اکسیدانی دانه کینوا ، آن را به غذایی بسیار مناسب برای تمام گروه های سنی تبدیل کرده است . برای ورود دانه کینوا طلایی در بازار شهر خود می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *