مرکز خرید دانه کینوا بسته بندی

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز عرضه و خرید دانه کینوا بسته بندی در کشور ، دانه کینوا را در بسته بندی های مختلف ، به صورت خرد و عمده در کلیه استان ها ، عرضه می نماید .

خرید دانه کینوا بسته بندی

دانه کینوا ، شبه غله ای است که به علت ارزش غذایی بالایی که دارد ، مصرف آن مورد توجه قرار گرفته است . برای افرادی که به دنبال مصرف این دانه مغذی هستند ، کیفیت دانه حائز اهمیت است .

دانه کینوا بسیار ریز است و بذر برخی از علف های هرز ، از نظر شکل ، اندازه و وزن مشابه این دانه می باشند . به همین دلیل تشخیص این بذرها در دانه های کینوا بسته بندی شده ، مشکل است .

مشاهده شده که در برخی از بسته بندی های کینوا عرضه شده در بازار ، بذر علف های هرز و کاه و کلش گیاهی وجود دارد . مصرف بذر علف های هرز به همراه دانه کینوا ، ممکن است باعث ایجاد مسمومیت گردد . با وجود این موارد ، دانه کینوا با قیمت های گزاف خرید و فروش می رسد .

مجموعه ما بهترین  دانه کینوا تولید شده  در مناطق مختلف کشور ، را جمع آوری نموده و این دانه ها را بوجاری می نماید . پس از حذف علف های هرز و بقایای گیاهی طی بوجاری ، دانه های درشت به صورت مکانیزه ، فرآوری می شوند .

دانه کینوا فرآوری شده ، توسط این مجموعه به صورت بسته بندی ، در کلیه استان ها عرضه می شود . فروشگاه های مختلف ، اعم از مراکز عرضه مواد غذایی ، هایپرمارکت ها و  . . . می توانند جهت تهیه و خرید دانه کینوا در بسته بندی های  متفاوت و باکیفیت بسیار مناسب ، می توانند با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند .

کینوا

محصولات بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا بسته بندی

در بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا ، دانه کینوا سفید ، دانه کینوا رنگی و آرد کینوا عرضه می شود . این مجموعه پس از فرآوری دانه کینوا ، آرد کینوا را نیز تولید می نماید .

تمام محصولات عرضه شده در این مجموعه دارای کیفیت بالایی بوده و قیمت مناسبی نیز دارد . دانه های سفید و رنگی کینوا و آرد کینوا ، در این مرکز در بسته بندی های استاندار و زیبا ، در کلیه استان ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

همچنین از خدمات اصلی این مجموعه ، عرضه و خرید و فروش عمده محصولات کینوا بسته بندی می باشد . مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن ها دیابت و سلیاک ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز عرضه محصولات غذایی ، برای تامین دانه و آرد کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا می باشد .

جهت تهیه کلیه محصولات کینوا به صورت عمده در تناژ بالا و به صورت بسته بندی ، در هر استانی که هستید ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

کینوا

دانه کینوا جایگزین مناسبی برای برنج

برنج سفید یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در برنامه روزانه مردم ایران است که منبعی متراکم از کربوهیدرات ها بوده و دارای شاخص گلیسمی بالایی است . به همین دلیل پس از خوردن برنج ، قند خون افزایش می یابد . خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی در این مجموعه با بهرین خدمات و یارانه ویژه برای افراد سلیاکی انجام و می شود.

همچنین برنج سفید فاقد پروتئین و دارای چربی اندکی می باشد . مصرف زیادی کربوهیدرات تصفیه شده مانند برنج باعث می شود که چربی شکم در افراد افزایش یابد .

همچنین برای افراد مبتلا به دیابت نوع دوم ، خوردن برنج‌ سفید ریسک بسیار زیادی دارد . زیرا پس از مصرف برنج سفید ، قند خون افزایش پیدا می کند . تحقیقات نشان داده که افرادی که در برنامه غذایی خود برنج فراوانی مصرف می‌کند ، به فشار خون و تری گلیسیرید بالا دچار می‌شوند .

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا با شاخص گلیسمی پایین ، جایگزین بسیار مناسبی برای برنج‌سفید می باشد . و پس از مصرف دانه کینوا ، قند خون فرد بسیار آهسته افزایش می یابد . نشاسته ، کربوهیدرات اصلی دانه کینوا است ، همچنین گرانول های نشاسته ای دانه کینوا ، بسیار کوچک می باشند .

به همین دلیل هضم بسیار سریعی دارد و غذایی مناسب برای افراد مبتلا به دیابت نوع دو محسوب می‌شود . به علاوه دانه کینوا تمام اسید آمینه های ضروری برای به انسان را داشته و یک پروتئین کامل محسوب می‌شود .

اسیدهای چرب ، لینولئیک اسید و لینولنیک اسید ، اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در دانه کینوا هستند که خواص بسیار مفیدی برای بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی دارد . علاوه بر این دانه کینوا دارای املاح معدنی مفیدی از جمله منیزیم ، کلسیم ، آهن ، روی و ویتامین های B و E  می باشد .

اگر به دنبال جایگزین بسیار مناسبی برای برنج سفید ، در برنامه غذایی روزانه خود هستید ، می توانید دانه کینوا بسته بندی را انتخاب نمایید . زیرا خرید و مصرف این دانه علاوه بر تامین پروتئین ، ویتامین و املاح معدنی مفید ، فاقد اثرات چاقی می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *