بازار فروش بذر کینوا در فارس

بذر کینوا

آیا کشت بذر کینوا در فارس ،  عملکرد مناسبی را نتیجه می دهد؟ وضعیت بازار فروش بذر کینوا در فارس چگونه است؟ از چه مرکز ی می توان بذر کینوا شناسنامه دار تهیه نمود؟

اهمیت کشت بذر کینوا

بذر کینوا ،  بذری بومی آمریکای جنوبی است که به علت ویژگی های زراعی خاص و سودآوری ،  کشت آن در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است .  سود حاصل از کشت بذر کینوا دو برابر برخی از غلات از جمله گندم می باشد .  

همچنین طول دوره رشد بذر کینوا کوتاه مدت و حدود 4 ماه می باشد .  به همین دلیل ،  در برخی از نقاط کشور ،  امکان دو نوبت کشت بذر کینوا در سال ،  امکان پذیر است .  همچنین بذر کینوا نسبت به خشکی و شوری مقاوم است .  نیاز آبی بذر کینوا کم و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب بر محسوب می شود .

در زمین های زراعی شور که امکان کشت بسیاری از محصولات زراعی وجود ندارد ،  می توان بذر کینوا را کشت نمود .  و محصولی مطلوب تولید نمود .  هدف اصلی از کشت بذر کینوا تولید دانه کینوا است که دارای ارزش غذایی بالایی است . فروش بذر کینوا در فارس به شدت در حال توسعه است و کشاورزان می توانند با کشت این محصول سود اوری بسیار بالاتری به نسبت گندم دارد.

دانه کینوا به علت سرشار بودن از پروتئین ،  مواد معدنی مفید ،  ویتامین های گروه B و E و آنتی اکسیدان و نداشتن گلوتن ،  به خاویار گیاهی معروف است .  به علت تقاضای زیاد برای مصرف دانه کینوا ،  تولید دانه کینوا علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای جهانی نیز ارزآوری دارد .

خرید فروش کینوا کرمان

کشت بذر کینوا در فارس

استان فارس از جمله استان هایی است که کشت بذر کینوا در آن با حداکثر عملکرد همراه می باشد .  حداقل عملکرد بذر کینوا 2 تن در هکتار و حداکثر 5 . 5 تن در هکتار می باشد .  کشت بذر کینوا با دریافت مشاوره از مجموعه ما ،  تهیه بذر کینوا اصل ،  تاریخ کاشت مناسب و مدیریت زراعی صحیح در استان فارس ،  محصولی با حداکثر عملکرد را در پی دارد .

در برخی از مناطق این استان ،  حتی تا 6 تن در هکتار محصول کینوا نیز برداشت می شود .  شهرهای سروستان ،  خرامه ،  مرودشت ،  دارب ،  اقلید و .  .  .  مناطقی از استان فارس هستند که با تهیه بذر کینوا اصل و دریافت مشاوره رایگان از مجموعه ما محصولی مطلوب تولید می نمایند .

تعیین تاریخ کاشت در مناطق این استان اهمیت زیادی دارد ،  زیرا بر درصد سبز و عملکرد تاثیرگذار است .  همچنین کنترل علف های هرز و مبارزه با آفات و بیماری ها در مناطق مرطوب ،  نیز از عوامل مهم و تاثثیر گذار بر عملکرد نهایی بذر کینوا در فارس می باشد .  

بذر کینوا

کشت بذر کینوا مشابه گیاهان بذر ریزی همچون کلزا ،  شبدر و کنجد به صورت دستی و یا مکانیزه انجام می شود .  بذر کینوا را می توان به انواع روش ها به جز روش کرتی کشت نمود .  بهترین روش برای کشت بذر کینوا ،  روش جوی و پشته است که باعث مدیریت مناسب در زمان داشت و برداشت آن می گردد .

از ریزکارهای مربوط به غلات برای کشت بذر کینوا می توان استفاده کرد .  همچنین انواع روش های آبیاری غرقابی ،  قطره ای ،  بارانی ،  نوارتیپ و .  .  .  نیز برای آبیاری این گیاه استفاده می شود .  به همین دلیل امکان کشت بذر کینوا در فارس و استان های مختلف ،  و بدست آوردن سودی مطلوب ،  در دسترس کشاورزان عزیز می باشد .

بازار فروش بذر کینوا در فارس

همانطور که بیان گردید ،  کشت بذر کینوا در فارس با تولید محصولی با عملکرد بالا همراه است .  جهت تولید محصولی باکیفیت و عملکرد قابل قبول می توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید .  همچنین جهت بررسی بازار فروش بذر کینوا در فارس و سایر استان ها ،  می توانید با ما در ارتباط باشید .

بذر کینوا

همکاری در بازار فروش بذر کینوا در فارس

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در فارس و کلیه استان ها ،  عرضه می نماید .  این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در فارس و تولید محصولی با عملکرد بالا ،  به کشاورزان عزیز ،  مشاوره رایگان ارائه می دهد .

همچنین آماده مشارکت با کشاورزان عزیز برای توسعه بازار دانه و بذر کینوا ،  صادرات دانه کینوا و فروش محصول کینوا در فارس و سایر استان ها می باشد .  جهت بررسی وضعیت بازار فروش بذر کینوا در فارس و هر استانی که هستید و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *