فروشگاه بذر کینوا شاهرود

-بذر کینوا

بزرگ‌ترین فروشگاه بذر کینوا در کشور چه خدماتی را به کشاورزان عزیز در شاهرود و کلیه استان‌ها ارائه می‌نماید؟ کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در شاهرود مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز می دهد؟ کدام مجموعه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در اختیار در شاهرود در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد؟

تاریخ کشت بذر کینوا در شاهرود

استان سمنان و شاهرود ازجمله مناطقی است که بذر کینوا در سال‌های اخیر در آن کشت می شود . برای کشت بذر کینوا در شاهرود ، انتخاب تاریخ کشت به صورت صحیح اهمیت زیادی دارد .

زیرا دوره پر شدن دانه کینوا با دمای بالای ۳۵ درجه نباید همراه گردد .  زیرا دمای بالا باعث کاهش عملکرد و کاهش کیفیت دانه کینوا می شود . مجموعه ما در زمینه انتخاب تاریخ کشت بذر کینوا کشت صحیح بذر کینوا به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهند .

بذر کینوا

روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا را به‌صورت دست پاش ، می‌‌توان کشت نمود . همچنین کشت مکانیزه بذر کینوا با استفاده از دستگاه ردیف کار غلات انجام می‌شود . بذر کینوا را می‌‌توان به انواع روش های ردیفی ، نواری ، جوی و پشته کشت نمود .

البته با توجه به انشعابات زیاد گیاه کینوا و شاخ و برگ فراوان آن ، کشت بذر کینوا به‌صورت کرتی نامناسب است .

آبیاری

بذر کینوا به‌طورکلی به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری نیاز دارد . البته در صورت بارندگی در بهار و پاییز تعداد دفعات آبیاری کاهش می‌یابد . انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار ، جهت تامین نیاز آبی بذر کینوا استفاده می شود .

بذر کینوا

برداشت

برداشت بذر کینوا به‌صورت دستی و یا مکانیزه انجام می شود . برداشت مکانیزه بذر کینوا با استفاده از دستگاه کمباین برداشت کلزا با تغییر هد کمباین انجام می‌پذیرد . بذر کینوا بین ۲ تا 5/5 تن در هکتار عملکرد دارد .

انتخاب تاریخ کشت مناسب ، کنترل آفات و بیماری‌ها ، مبارزه با علف‌های هرز و همچنین مدیریت زراعی صحیح و استفاده از بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار باعث افزایش عملکرد بذر کینوا در شاهرود می‌گردد . برای این منظور می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

فروشگاه بذر کینوا شاهرود

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ ‌ترین فروشگاه بذر کینوا در شاهرود ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در کلیه استان‌ها عرضه می‌نماید . بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار ، دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی است و فاقد بذور علف هرز و بیماری سفیدک می باشد .

بنابراین کاشت این بذرها ، اولین قدم برای تولید محصول کینوا با عملکرد زراعی بالا می باشد . مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در شاهرود به‌صورت صحیح به کشاورزان عزیز ، مشاوره رایگان ارائه می نماید .

همکاری با فروشگاه بذر کینوا شاهرود

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا در کشور و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می‌نماید .

جهت تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در شا‌هرود ، می‌توانید با فروشگاه بزرگ بذر کینوا با در ارتباط باشید . و از سایر خدمات این مجموعه استفاده نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *