بازار فروش بذر کینوا با عملکرد بالا

بذر کینوا

وضعیت بازار فروش بذر کینوا چگونه است؟ کدام مرکز بذر کینوا با عملکرد بالا و قوه نامیه بالا ، عرضه می کند؟ چگونه می توان محصولی با عملکرد بالا تولید نمود؟

عوامل مؤثر بر فروش و تولید بذر کینوا  با عملکرد بالا

به‌طورکلی بذر کینوا  بین ۲ تا 5/5 تن در هکتار عملکرد دارد . عوامل مختلفی برای تولید عملکرد بذر کینوا  بر روی عوامل مختلفی بر روی عملکرد بذر کینوا  تاثیرگذار هستند . در ادامه به طور مختصر بیان می گردد:

1- انتخاب بذر کینوا با قوه نامیه بالا

ازجمله عواملی که می‌تواند باعث افزایش عملکرد بذر کینوا گردد؛ انتخاب بذر کینوا  با قوه نامیه بالا می باشد . بذر کینوا شناسنامه دار دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی بوده و عاری از بذور علف هرز و بیماری می باشد . کشت بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار ، باعث افزایش درصد سبز و تولید محصول کینوا  با عملکرد بالا می‌گردد . برای خرید فروش بذر کینوا با عملکرد بالا می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید.

بذر کینوا

2- انتخاب تاریخ کشت به صورت صحیح

 در گام دوم ، تاریخ کشت تاثیر بسیار مهمی بر تولید محصول کینوا با عملکرد بالا دارد . تاریخ کشت بذر کینوا باید به گونه‌ای باشد ، که زمان پر شدن دانه کینوا با دمای بالای ۳۵ درجه و یا سرمای شدید و یخبندان همراه نباشد . زیرا وجود این شرایط نامطلوب ، باعث کاهش کیفیت دانه و کاهش عملکرد می گردد .

3- کنترل علف های هرز

مسئله کنترل علف‌های هرز نیز تاثیر مهمی در تولید محصول بذر کینوا با عملکرد بالا دارد . جهت کنترل علف‌های هرز پیشنهاد می‌شود ، قبل از کشت زمین زراعی موردنظر آبیاری شده تا علف‌های هرز رشد نمایند .

پس از رشد علف‌های هرز ، می توان از سم ترفلان برای حذف علف های هرز استفاده کرد . در صورتی ‌که زمان کافی برای طی شدن دوره کارنس این علف کش نباشد ، شخم زدن زمین باعث دفن علف‌های هرز می شود . فروش بذر کینوا با عملکرد بالا را می توانید در بهترین مرجع خرید فروش بذر در کشور می توانید انجام دهید.

در صورت مشاهده علف‌های هرز پهن‌برگ ، پس از رشد گیاه کینوا ،  می‌‌توان با وجین کردن ، آن‌ها را حذف نمود . و در صورت مشاهده علف‌های هرز باریک برگ ، علف‌کش گالانت سوپر استفاده می شود .کنترل علف‌های هرز در مزرعه کینوا ،  باعث تولید محصول کینوا با عملکرد بالا می‌گردد .

بذر کینوا

4- کوددهی

مصرف کودهای آلی یا شیمیایی نیز باعث افزایش عملکرد بذر کینوا می گردد . برای این منظور می توان از کود NPK به مقدار 150 کیلوگرم در ابتدای کشت و دو نوبت کود سرک استفاده کرد . یا می توان از 150 کیلوگرم کود سوپرفسفات تریپل به همراه 100 کیلوگرم کود پتاس استفاده کرد .

علاوه ‌بر موارد مذکور ، موارد دیگری نیز همچون ، مبارزه با آفات و بیماری‌ها و آبیاری مناسب در مراحل مختلف ، کشت مکانیزه و مدیریت زراعی صحیح نیز تاثیر مثبتی بر افزایش عملکرد محصول بذر کینوا دارد .

برای تولید محصول کینوا با عملکرد بالا و تولید دانه های باکیفیت ، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید . کارشناسان مجموعه ما ، تجربه کشت بذر کینوا را در استان های مختلف کشور ، با همکاری کشاورزان عزیز دارند . این افراد در زمینه کاشت ، داشت و برداشت بذر کینوا ، به کشاورزان مناطق مختلف کشور ، مشاوره رایگان ارائه می نمایند .

بذر کینوا

بازار فروش بذر کینوا با عملکرد بالا

جهت بررسی بازارفروش بذر کینوا در کشور ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . در سال های اخیر ، بازار بذر کینوا رونق یافته و پیش بینی می شود که در سال های آینده نیز ، این روند ، ادامه یابد .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را عرضه می نماید .این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در سمنان و تولید محصول کینوا با عملکرد بالا ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نماید .

همکاری بازار فروش بذر کینوا با عملکرد بالا

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار بذر و دانه کینوا و صادرات دانه کینوا ، با کشاورزان عزیز ، مشارکت می نماید . جهت بررسی بازار فروش بذر کینوا ، تهیه بذر کینوا شناسنامه دار و دریافت مشاوره رایگان برای تولید محصول کینوا با عملکرد بالا ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *