بازار فروش بذر کینوا سمنان

کینوا

وضعیت بازار فروش بذر کینوا چگونه است؟ از کدام مرکز می توان بذر کینوا با قوه نامیه و درصد خلوص بالا ، در سمنان تهیه نمود؟ کدام مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در سمنان به کشاورزان عزیز ، مشاوره رایگان می دهد؟

کشت بذر کینوا در مناطق شور استان سمنان

 بذر کینوا ، بذری مقاوم به شوری و خشکی است ، که میزان تحمل این گیاه ، نسبت به تنش شوری و خشکی از جو و گندم نیز بیشتر است . بخش‌هایی از استان سمنان به‌شدت شور بوده و مشکل کم آبی دارند .

کشت بذر کینوا ، در این مناطق می تواند گزینه مناسبی باشد . جهت کشت بذر کینوا ، در مناطق شور سمنان ، پیشنهاد می‌شود که بذر کینوا در داخل جوی کشت شود .

درصورتی‌که آبیاری به‌صورت غرقابی انجام می‌شود ، باید آبیاری در مدت زمان طولانی‌تر و با سرعت پایین‌تری انجام شود . زیرا بعلت ریز بودن بذر کینوا ، احتمال شسته شدن آن نیز وجود دارد .

بذر کینوا ، نیاز آبی کمی دارد که ۵ تا ۷ نوبت آبیاری ، نیاز آبی آن را برطرف می‌کند . و در صورت وجود بارندگی ، تعداد دفعات آبیاری نیز کاهش می یابد .

بذر کینوا

تاریخ کشت بذر کینوا در سمنان

استان سمنان در دارای ۲ نوبت کشت بهاره و پاییزه برای بذر کینوا می‌باشد . البته برای مناطق مختلف این استان ، بهتر است که در رابطه با انتخاب خرید فروش بذر کینوا و تاریخ کشت ، با کارشناسان باتجربه این مجموعه مشورت نموده و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید .

اما به طور کلی ، تاریخ کشت بذر کینوا در سمنان باید به گونه‌ای آن انتخاب شود که دوره پر شدن دانه با دما با دمای بالای ۳۵ درجه مصادف نگردد . زیرا دمای بالا باعث ریز شدن دانه ، کاهش رطوبت دانه ، کاهش وزن هزار دانه و بطورکلی کاهش کیفیت و عملکرد نهایی محصول کینوا ، می‌گردد  .

بذر کینوا

عملکرد و برداشت بذر کینوا در سمنان

بذر کینوا ، به‌طورکلی بین ۲ تا ۵/5 تن در هکتار عملکرد دارد . عوامل مختلفی ازجمله تاریخ کشت صحیح ، انتخاب بذر کینوا شناسنامه‌دار ، کوددهی ، کنترل علف‌های هرز و مبارزه با آفات بیماری‌ها ازجمله عوامل مؤثر بر افزایش عملکرد بذر کینوا می باشد .

برداشت بذر کینوا در سمنان ، باید زمانی انجام شود که رطوبت گیاه کم شده باشد . زیرا رطوبت بالا ، باعث می‌شود که رنگ دانه ها تیره شده و بازارپسندی آن کاهش یابد .

 بازار فروش بذر کینوا در سمنان

در سال‌های اخیر با توجه به این افزایش کشت بذر کینوا ، در مناطق مختلف کشور ازجمله سمنان ، بازار فروش بذر کینوا رونق خوبی داشته است . و پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آینده این روند به‌صورت افزایشی ادامه داشته باشد .

جهت بررسی وضعیت بازار فروش بذر کینوا در سمنان و سایر مناطق کشور ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . کارشناسان مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا به کشاورزان عزیز ، مشاوره رایگان ارائه می نمایند .

بذر کینوا

همکاری در فروش بذر کینوا در سمنان

این مجموعه به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد . همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا در سمنان و سایر استان ها ، با کشاورزان عزیز مشارکت می‌نماید .

جهت بررسی وضعیت بازار فروش بذر کینوا در سمنان ، تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار و استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *