بررسی بازار بذر کینوا فله

بذر کینوا

وضعیت بازار بذر کینوا فله در ایران ،  چگونه است؟ از کدام مرکز می توان بذر کینوا شناسنامه دار به صورت فله تهیه نمود؟ کدام مرکز در زمینه  فروش محصول کینوا با کشاورز ،  مشارکت می نماید؟

چرا بذر کینوا بکارم؟

بذر کینوا بذری متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که پس از رشد ،  گیاهی مشابه علف هرز سلمه تره ایجاد می نماید .  این گیاه زراعی با قدمت چند هزار ساله ،  بومی آمریکای جنوبی است .  دانه برداشت شده از گیاه کینوا به علت ارزش غذایی بالایی که دارد ، به خاویار سبز معروف است .

ارزش غذایی بالای این دانه باعث شده تا تقاضا برای مصرف آن در کشورهای مختلف ،  افزایش یابد .  دانه کینوا برای انواع مصارف غذایی ،  صنعتی و تولید آرد به کار می رود .  تولید دانه کینوا ،  علاوه بر فروش در داخل ،  می توانید با فروش در بازارهای خارجی ،  ارزآری نیز داشته باشد .

همچنین بذر کینوا ،  دوره رشد کوتاهی دارد که حدود 4 ماه می باشد .  بعلاوه در برخی از مناطق امکان کشت آن دوبار در سال وجود دارد .  نیاز آبی بذر کینوا کم و جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر می باشد .  بذر کینوا را می توان به صورت دستی یامکانیزه کشت کرد و به انواع روش ها آبیاری نمود .

همچنین به علت تنوع ژنتیک با اقلیم های مختلف سازگار است .  و در مناطق مختلف کشور ،  کشت بذر کینوا با محصولی مطلوب همراه است .  سود حاصل از کشت بذر کینوا ،  دوبرابر برخی از غلات از جمله گندم ،  می باشد .  به همین دلیل کشت آن در استان های مختلف ،  مورد توجه می باشد .

بذر کینوا

کشت بذر کینوا با عملکرد بالا

همانطور که بیان گردید به انواع روش ها می توان بذر کینوا را کشت کرد .  البته روش کرتی به هیچ عنوان برای کشت این گیاه منشعب ،  مناسب نیست .  روش جوی و پشته برای کشت بذر کینوا ،  توصیه می شود .  انواع روش های آبیاری غرقابی ،  نواری ،  نوارتیپ ،  بارانی و .  .  .  برای تامین آب مورد نیاز این گیاه استفاده می شود .

استفاده از بذر کینوا اصل و شناسنامه دار ،  تاریخ کشت صحیح ،  کنترل آفات و بیماری ها و مدیریت زراعی مناسب ،  برای تولید محصولی با عملکرد بالا ،  حائز اهمیت است .  اگرچه آفات و بیماری در مناطق محدودی در کشت بذر کینوا مشاهده می شود .  اما کنترل علف های هرز در کشت بذر کینوا بسیار مهم است .

همچنین استفاده از کودهای دامی و شیمیایی نیز جهت افزایش عملکرد بذر کینوا توصیه می گردد .  جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در منطقه زراعی خود ،  اطلاع از کشت صحیح و تولید محصولی با عملکرد بالا ،  می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

بررسی بازار بذر کینوا فله

در سال های اخیر و با استقبال از کشت بذر کینوا در استان های مختلف بازار بذر کینوا ،  در کشور نیز رونق یافته است .  و پیش بینی می شود این روند به صورت افزایشی ،  ادامه داشته باشد .  جهت بررسی بازر بذر کینوا ،  می توانی با مجموعه ما در ارتباط باشید .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا فله ،  در کشور فعالیت می کند .  و در زمنیه ترویج کشت بذر کینوا در استان های مختلف ،  با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید .  همچنین در زمینه کشت صحیح بذر کینوا ،  در مناطق مختلف کشور ،  به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نماید .

کینوا

همکاری با بازار بذر کینوا فله

مجموعه ما با هدف تولید محصولی با عملکرد زراعی بالا و دانه های باکیفیت مناسب ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را به صورت فله در اختیار زارعین قرار می دهد .  و به صورت رایگان در مراحل کاشت ،  داشت و برداشت محصول کینوا ،  این عزیزان را پشتیبانی می نماید .

بعلاوه در زمنیه فروش محصول کینوا ،  توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا ،  با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید .  جهت تهیه بذر کینوا شناسنامه دار به صورت فله ،  بررسی بازار بذر کینوا فله و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *