سایت اینترنتی دانه کینوا برای کودک

کینوا کودک

سایت اینترنتی دانه کینوا ، اطلاعات جامعی در رابطه با خواص دانه کینوا ، برای سلامت انسان و اثرات مفید این دانه در تغذیه کودک ارائه می‌نماید .

دانه کینوا شبه غله ای با ارزش غذایی زیاد

دانه کینوا ، شبه غله ای متعلق به خانواده‌ای تاج خروس و تیره اسفناج است که بعلت ارزش غذایی بالا ، مصرف آن در سال‌های اخیر ، مورد توجه قرار گرفته است . دانه کینوا ، غنی از پروتئین و دارای لیست کاملی از 9 اسیدآمینه ضروری برای انسان می باشد .

همچنین دانه کینوا ، منبع غنی برای مواد با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است . بعلاوه دانه کینوا ، دارای امگا ۳ ، ویتامین‌های B و E و املاح معدنی مفیدی نیز می باشد . بنابراین مصرف دانه کینوا ، برای گروه‌های سنی کودک نوجوان ، جوان و حتی سالمندان ، توصیه می‌شود .

کینوا

دانه کینوا- تأمین‌کننده ویتامین‌های گروه B برای کودک

همان‌طورکه بیان گردید ، دانه کینوا منبع خوبی از ویتامین های گروه B می باشد . ویتامین‌های گروه B ، شامل نیاسین ، تیامین ، ویتامینB6  ، فولات و ریبوفلاوین هستند . دانه  کینوا دارای مقادیر بالایی از ویتامینB6  و فولات می باشد .

مقدار ویتامینB6  و فولات موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا ، می‌تواند نیاز روزانه گروه سنی کودک را تامین نماید . همچنین میزان ویتامین ریبوفلاوین موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا ، ۸۰ درصد از نیاز روزانه کودکان را تامین می‌کند .

میزان ویتامین نیاسین موجود در دانه کینوا و نسبت به نسبت به جوی دوسر و جو بیشتر است . اگرچه مقدار تیامین دانه کینوا ، نسبت به جوی دوسر و جو کمتر می باشد ، اما دانه کینوا ، منبع خوبی برای ویتامین‌های گروه B در تغذیه کودک می باشد .

کینوا

بعلاوه دانه کینوا دارای املاح معدنی مفیدی مانند منیزیم ، کلسیم ، فسفر ، پتاسیم ، آهن و مس برای کودکان است . مقدار مواد معدنی موجود در دانه کینوا ، از غلاتی مانند جو دوسر و جو بیشتر است .

بنابراین درصورتی‌که به دنبال غذایی مفید و مغذی ، برای کودک دلبندتان هستید ، می‌توانید دانه کینوا در وعده‌های غذایی وی قرار دهید . دانه کینوا مشابه برنج طبخ می شود . یا به انواع سوپ ، آش و فرنی و انواع سالاد اضافه می شود و میزان مواد مغذی آن غذا را افزایش می دهد .

سایت اینترنتی دانه کینوا برای مصرف کودک

دانه کینوا به علت ارزش غذای بالایی که دارد ، برای گروه‌های سنی مختلف از کودک تا بزرگسال و سالمند بسیار مفید می باشد . مصرف روزانه دانه کینوا در رژیم غذایی کودک ، نوجوان ، جوانان ، بزر‌سالان ، سالمندان و زنان باردار و شیرده ، می تواند بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز آن‌ها را تامین نماید .

غله کینوا

با توجه به جدید بودن دانه کینوا و عدم شناخت کافی نسبت به این دانه مغذی ، مجموعه ما سایت اینترنتی دانه کینوا را راه‌اندازی نموده است . سایت اینترنتی دانه کینوا ، اطلاعات مفیدی در رابطه با فواید دانه کینوا و مواد موجود در آن بیان می کند .

همکاری سایت کینوا برای تغذیه کودک

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز عرضه دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی ، را در کلیه استان‌ها عرضه می‌نماید . این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل کشور ، را به‌صورت صنعتی فرآوری می کند . دانه فرآوری شده و آماده به طبخ  ، با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز ، در سراسر کشور قرار می‌گیرد .

مجموعه ما آماده همکاری با هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا ، در تناژ بالا است . جهت دریافت اطلاعات مفید در رابطه با دانه کینوا ، و نحوه مصرف آن ، می‌توانید به سایت اینترنتی دانه کینوا مراجعه نمایید .

همچنین جهت تهیه دانه کینوا باکیفیت و قیمت مناسب ، به‌صورت خرد و عمده در کلیه استان‌ها ، می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *