قیمت خرید بذر کینوا با عملکرد بالا

کنترل علف هرز و قیمت کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا با عملکرد بالا در ایران، علاوه بر توزیع بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و ارائه مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در کلیه استانها با عملکرد بالا، قیمت خرید بذر کینوا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

کشت بذر کینوا

 بذر کینوا بذری متعلق به خانواده تاج خروس است که با هدف تولید دانه کشت می‌شود. علوفه به دست آمده از گیاه کینوا نیز برای تغذیه دام های سنگین و سبک مورد استفاده قرار می گیرد. بذر کینوا که به تیره اسفناج تعلق دارد، در دو نوبت پاییزه و بهاره و به صورت دیم نیز کشت می شود .

دوره رشد بذر کینوا حدود ۱۰۰ روز است و نیاز آبی کمی دارد. برای کشت بذر کینوا به ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر برای هر هکتار نیاز است. همچنین این گیاه، به 5 تا 7 نوبت آبیاری با فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز دارد.

عملکرد بذر کینوا 2 تا 5/5 در هکتار می باشد. البته در برخی از مناطق کشور 6 تن در هکتار نیز برداشت می شود. در ادامه روش های تولید محصول کینوا با عملکرد بالا، ارائه می شود. برای خرید بذر کینوا با عملکرد بالا می توانید با کاشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

بذر کینوا بذری نسبتاً جدید است که در سال‌های اخیر کشت آن در اغلب نقاط کشور مورد توجه قرار گرفته است. برای تولید محصولی با عملکرد بالا، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

کینوا

تهیه بذر کینوا مرغوب با عملکرد بالا

برای تولید محصول با عملکرد بالا، لازم است ابتدا بذر مرغوب تهیه گردد. بذر شناسنامه‌دار کینوا عاری از علف هرز و بیماری است و قوه نامیه بالایی دارد. و در نتیجه کشت بذر کینوا اصل و شناسنامه دار، محصولی با عملکرد بالا تولید می شود.

مبارزه با علف های هرز

پس از انتخاب بذر کینوا مرغوب، کنترل علف های هرز نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. وجود علف های هرز در مزرعه که بر سر منابع در دسترس با گیاه کینوا رقابت می کنند، باعث کاهش عملکرد می شود. مسئله کنترل علف های هرز، در کشت بذر کینوا اهمیت زیادی دارد.کینوا با عملکرد بالا را می توانید در این مجموعه خرید و فروش نمایید.

جهت کنترل علف های هرز، می توان از علف کشو و عملیات وجین، برای این منظور استفاده کرد. برای کنترل علف های هرز باریک برگ، علف کش گالانت سوپر به کار می رود.  همچنین جهت کنترل علف های هرز پهن برگ، عملیات وجین کردن به صورت دستی یا با کولتیواتور، انجام می شود.

 در صورتی که چند ماه به کشت بذر کینوا، زمان باقی است. توصیه می شودف زمین مورد نظر آبیاری شود. و پس از رشد علفهای هرز، با استفاده از سم ترفلان این علف ها حذف گردند.

اما اگر یک ماه تا دو ماه به کشت بذر کینوا زمان باقی مانده، زمین مورد نظر باید آبیاری شود.  بعد از رشد علفهای هرز و قبل از گلدهی، زمین موردنظر شخم می خورد.  به این ترتیب علف های هرز در زیر خاک دفن می شوند.

بذر کینوا

کود دهی

استفاده از از کودهای آلی و شیمیایی نیز باعث تولید محصولی با عملکرد بالا می شود. همزمان با آماده سازی زمین زراعی برای کشت بذر کینوا کودهای دامی جهت افزایش عملکرد به زمین مورد نظر اضافه می شود.

از کودهای شیمیایی نیز می‌توان برای تولید محصول با عملکرد بالا استفاده نمود. مصرف ۱۵۰ کیلوگرم در هکتار، کود NPK و دو مرحله کود سرک توسط کود اوره تاثیر خوبی بر افزایش عملکرد دارد. برای تولید بذر کینوا با عملکرد بالا باید کود دهی دقیق و درستی داشت تا قیمت خرید و فروش بالایی در بازار داشته باشد.

در صورت در دسترس نبودن این کود، می توان از ۱۵۰ کیلوگرم کود سوپرفسفات تریپل برای هر هکتار، استفاده نمود. در این صورت لازم است که ۱۰۰ کیلوگرم کود پتاس به ازای هر هکتار، نیز استفاده شود. دو مرحله کود سرک در مرحله در مرحله ۴ تا ۶ برگی و شروع گلدهی توصیه می شود.

بذر کینوا

قیمت خرید بذر کینوا با عملکرد بالا

در سال های اخیر و با افزایش کشت بذر کینوا، بازار خرید و فروش بذر کینوا نیز در ایران، رونق یافته است. انواع بذرهای کینوا با قیمت های مختلف، عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا می توانید با ما در ارتباط باشید.

البته در مواردی مشاهده شده که برخی افراد، بذرهای تقلبی کینوا را عرضه می کنند. این بذر ها دارای اختلاط ژنتیکی و قوه نامیه پایین است و عملکرد محصول را به شدت کاهش می دهد.

جهت خرید بذر کینوا مرغوب با عملکرد بالا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، تماس بگیرید. مجموعه ما با همکاری جهاد کشاورزی در جهت ترویج کشت بذر کینوا در ایران فعالیت می کند.

بذر کینوا

همکاری در قیمت خرید بذر کینوا با عملکرد بالا

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در استان های مختلف کشور توزیع می نمایند. همچنین با عقد قرارداد، خرید و فروش محصول بذر کینوا را، از کشاورزان عزیز به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهد.

بعلاوه در زمینه کشت بذر کینوا درجه یک در مناطق مختلف کشور، مشاوره رایگان ارائه می نماید. برای اطلاع از قیمت خرید بذر کینوا، و استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه و همچنین خرید و فروش تضمینی بذر کینوا می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *