خرید و فروش بذر کینوا اصل

بذر کینوا

خرید و فروش بذر کینوا اصل بذر کینوا اصل را از چه مرکزی می توان انجام داد ؟ کدام مرکز در زمینه فروش محصول کینوا با کشاورز ،  مشارکت می نماید؟ چرا باید بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را کشت کرد؟

هدف کشت بذر کینوا

بذر کینوا ،  بذری نسبتاً جدید است که در سال های اخیر ،  کشت آن در استان های مختلف کشور ،  مورد توجه قرار گرفته است .  بذر کینوا با هدف تولید دانه کینوا ،  با ارزش غذایی بالا و معروف به خاویار گیاهی ،  کشت می شود .  دانه کینوا که محصول اصلی برداشت شده از کشت بذر کینوا است ،  در بازارهای داخلی و خارجی ،  برای مصارف غذایی و صنعتی متقاضی خوبی دارد .

بذر کینوا

 اهمیت انتخاب بذر کینوا اصل

به همین دلیل محصول تولید شده از کشت بذر کینوا ،  باید دارای کیفیت مناسب ،  رنگ روشن ،  با وزن هزار دانه بالا و عاری از بذور علف هرز باشد .  مخلوط بودن بذر کینوا با بذر علف هرز ،  باعث افزایش هزینه بوجاری و افت قیمت آن می گردد .  بنابراین رعایت نکاتی که باعث تولید دانه باکیفیت کینوا می شود ،  اهمیت دارد .

تهیه بذر کینوا اصل ،  اولین گام برای این منظور است .  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار دارای قوه نامیه بالای بوده و درصد سبز و در نتیجه عملکرد را افزایش می دهد .  همچنین خلوص ژنتیکی آن نیز مناسب است ،  و محصول تولید شده ،  یکدست و بازار پسند می باشد .  

بذر کینوا اصل و شناسنامه دار ،  عاری از بیماری سفیدک و بذور علف هرز است .  بنابراین کشت آن ،  احتمال ابتلا به این بیماری و وجود علف های هرز در مزرعه را بسیار کاهش می دهد .  به همین دلیل کشت بذر کینوا اصل ،  تاثیر مهمی برای تولید دانه باکیفیت و عملکرد بالا دارد .

خرید فروش کینوا کرمان

اهمیت کنترل علف های هرز

البته در رابطه با کنترل علف های هرز ،  که بر عملکرد بذر کینوا بسیار تاثیر گذار است ،  لازم است اقدامات دیگری نیز انجام شود که در ادامه اشاره می شود .  به علت اینکه بذور علف هرز کینوا ،  از نظر اندازه ،  وزن و شکل مشابه دانه کینوا هستند ،  مخلوط شدن آن ها با دانه کینوا ،  بوجاری را مشکل می کند .  به همین دلیل قیمت این محصول به شدت کاهش می یابد . خرید بذر کینوا اصل می تواند در تولید و افزایش عملکرد محصولات بسیار با اهمیت باشد.

روش های کنترل علف های هرز

علاوه بر تهیه بذر کینوا اصل و عاری از بذور علف هرز ،  پیشنهاد می شود ،  قبل از کشت بذر کینوا زمین زراعی مورد نظر آبیاری شود .  به این ترتیب علف های هرز موجود در مزرعه رشد می کند .  در این صورت اگر چند ماه تا کشت بذر کینوا زمان باقی است ،  علف کش ترفلان برای حذف علف های هرز ،  توصیه می گردد .  

پس از پایان دوره کارنس این علف کش ،  بذر کینوا کشت می شود .  اما اگر یک یا دو ماه تا کشت بذر کینوا ،  زمان است .  می توان با شخم زدن علف های هرز ،  باعث دفن آن ها در خاک گردید .  

همچنین اگر پس از کشت بذر کینوا ،  علف های هرز پهن برگ در مزرعه مشاهده شد .  برای حذف این نوع علف هرز ،  وجین دستی یا به وسیله کولتیواتور ،  توصیه می شود .  و در صورت مشاهده علف های هرز باریک برگ ،  استفاده از علف کش ،  گالانت سوپر مناسب است .  

همانطور که بیان گردید ،  کنترل علف های هرز ،  با هدف افزایش عملکرد و تولید دانه کینوا باکیفیت مناسب ،  اهمیت زیادی دارد .   به همین دلیل باید مورد توجه باشد .

بذر کینوا

خرید و فروش بذر کینوا اصل

همانطور که بیان گردید ،  تهیه و استفاده از بذر کینوا اصل ،  که دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی است ،  و عاری از بذور علف هرز و بیماری بوده ،  اولین گام برای تولید محصول باکیفیت می باشد .

 به همین دلیل کشاورزان عزیز در تهیه بذر کینوا ،  باید دقت کافی داشته باشند .  زیرا در مواردی مشاهده بذرهای نامرغوب و دارای اختلاط ژنتیک و با قوه نامیه پایین ،  دارای بذر علف هرز ،  در بین کشاورزان عزیز توزیع می شود .  مصرف این بذرها باعث متضررشدن کشاورز می گردد .

همکاری در خرید فروش بذر کینوا اصل

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را توزیع می نماید .  مصرف این بذرها تولید محصولی باکیفیت و عملکرد بالا ،  را نتیجه می دهد .

همچنین کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا را در استان های مختلف دارند ،  در زمینه کشت بذر کینوا ،  به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نمایند .  و این عزیزان را در تولید محصولی با عملکرد بالا همراهی می نمایند .

بعلاوه در زمینه فروش محصول ،  توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا ،  با کشاورزان عزیز مشارکت می کند .  جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *