مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا ایرانی و تولید داخل را به همراه آرد کینوا و دانه های رنگی کینوا ، با قیمت مناسب در کلیه استان ها ، عرضه می نماید .

خواص دانه کینوا در بهبود میگرن

میگرن بیماری است که ممکن است در اثر انقباض رگ های خونی ایجاد شود . دانه کینوا به عنوان منبع عالی منیزیم ، می تواند به کاهش میگرن کمک کند . زیرا منیزیم به آرامش عروق خونی و کاهش دفعات میگرن کمک می کند .

در حقیقت ، دانه کینوا ممکن است ، به افزایش سلامت کلی قلب و عروق کمک نماید . زیرا کمبودهای منیزیم در فشارخون  ، بیماری های قلب و آریتمی قلبی ردیابی شده اند .

علاوه بر این ، دانه کینوا ، سرشار از ریبوفلاوین است . تحقیقات نشان داده است که ریبوفلاوین با تنظیم و بهبود تولید انرژی در سلولهای مغز و ماهیچه ، تعداد حملات میگرن را کاهش می دهد . کینوا ایرانی دارای مجوز و استاندارد در این مجموعه با بهترین قیمت عرضه و به فروش می رسد.

کینوا

دانه کینوا منبع مناسبی برای منیزیم

یکی از املاح مورد نیاز هر سلول از بدن ، منیزیم است . بدن بزرگسالان حاوی 20 تا 28 گرم منیزیم است که 60 درصد از آن در استخوان ، 26درصد در عضله و ماهیچه‌ها و بقیه در بافت‌های نرم و مایعات بدن ذخیره شده اند .

نیمی از ذخایر منیزیم موجود در بدن انسان ، درون سلول‌های بافت‌ها و اندام‌های بدن است . و نیمی از آن ، به صورت ترکیب با کلسیم و فسفر در استخوان وجود دارد .

فقط یک ‌درصد از منیزیم موجود در بدن انسان ، در خون یافت می‌شود . به همین دلیل ، لازم است که منیزیم از طریق مواد غذایی مفید ، تامین شود . فروش بهترین کینوا ایرانی دارای مجوز در این مجموعه انجام می شود.

دانه کینوا دارای مواد معدنی مفید از جمله منیزیم می باشد . یک فنجان دانه کینوا پخته شده ، دارای 118 میلی گرم منیزیم است . به همین دلیل دانه کینوا ، منبع خوبی از منیزیم و دیگر مواد معدنی می باشد . علاوه بر منیزیم ، دانه کینوا دارای پتاسیم ، کلسیم ، مس ، منگنز ، روی و آهن می باشد .

بعلاوه غنی از پروتئین و اسیدهای آمینه ضروری است . با مصرف دانه کینوا ، می توانید منیزیم ، پروتئین و املاح معدنی مفیدی دریافت نمایید .

دانه کینوا سالمندان

مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی

دانه کینوا بومی آمریکای جنوبی است که در سال های اخیر دانه کینوا در ایران نیز تولید می‌شود . دانه کینوا ایرانی ، دارای ارزش غذایی بالا و کیفیت بسیار مناسب می باشد . علاوه بر کیفیت بالا ، دانه کینوا ایرانی ، از نوع وارداتی نیز ارزان تر است .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در کشور ، دانه کینوا را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌نماید .

این مجموعه دانه کینوا ایرانی را به صورت صنعتی فرآوری کرده و دانه آماده به طبخ را در کلیه استانها عرضه می‌نماید .

کینوا

همکاری با مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی

علاوه بر عرضه دانه کینوا ایرانی ، مجموعه ما آرد کینوا ، دانه کینوا سفید و رنگی را نیز در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا ایرانی ، در تناژ بالا می باشد .

جهت تهیه دانه کینوا ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب ، و تهیه آرد کینوا در کلیه استان ها ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *