مرکز خرید دانه کینوا سفید

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید و رنگی در کشور ، انواع دانه کینوا تولید داخل را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، در کلیه استان ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

تولید دانه کینوا سفید در داخل کشور

دانه کینوا دارای طیف رنگی وسیع می باشد که به طور کلی در سه رنگ سفید قرمز سیاه و سیاه دسته بندی می شود . دانه کینوا سفید به علت طعم مطلوب تر ، بافت نرم تر و رنگ سفید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .کینوا سفید به صورت فله و بسته بندی در سراسر ایران قابل خرید می باشد.

کینوا

در سال های اخیر ، در برخی از استان‌های کشور بذر کینوا کشت و دانه کینوا سفید ، تولید می شود . دانه کینوا سفید تولید شده در داخل کشور ، کیفیت بسیار مطلوبی داشته و حتی مناسب صادرات می باشد . خرید دانه کینوا سفید را می توانید با بالاترین کیفیت در این مجموعه انجام دهید.

قیمت تمام شده این محصول نسبت به نوع وارداتی نیز بسیار پایین تر است . مجموعه ما ، با همکاری کشاورزان عزیز در استان‌های مختلف دانه کینوا سفید را تولید می نماید .

این مجموعه پس از برداشت دانه کینوا سفید برای اولین بار در کشور این دانه را فراوری نموده و به صورت آماده به طبخ ، عرضه می نماید . خرید فروش دانه کینوا سفید در کلیه استان ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

گیاه کینوا

کاربرد های دانه کینوا سفید

دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است ، به همین دلیل به آن خاویار سبز می گویند . دانه کینوا را می توان شبیه برنج به صورت کته و آبکش ، طبخ نمود . همچنین برای تولید انواع سوپ ، سالاد ، پیتزا ، انواع فست فودها و املت به کار می رود .

 با اضافه کردن دانه کینوا ، به انواع غذاهای خورشتی ، حلیم ، آش ، سوپ ، ماست ، فرنی و غذای کودک ارزش غذایی آن خوراک را می‌توان بهبود بخشید . خرید دانه کینوا سفید در حجم های مختلف در این مجموعه انجام می شود.

همچنین دانه کینوا سفید برای تولید آرد کینوا نیز استفاده می‌شود . آرد کینوا برای تهیه انواع نان ، غلات صبحانه ، انواع پاستا ، کیک ، بیسکویت و فراورده های آردی استفاده می گردد .

کینوا

مرکز خرید دانه کینوا سفید

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا ، در کشور دانه کینوا و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده عرضه می نماید . در کلیه استان ها مجموعه ما خرید دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه در زمینه تامین دانه کینوا به صورت عمده و رد تناژ بالا ، با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی همکاری می نماید . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید فروش دانه کینوا سفید و تهیه دانه و آرد کینوا به صورت بسته بندی و عمده ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *