قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده کرمانشاه

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده در کرمانشاه و سایر شهر های ایران را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ از کدام مرکز در کرمانشاه می توان دانه کینوا تهیه کرد؟ چرا دانه کینوا باید ساپونین زدائی شود؟

ساختار دانه کینوا

اسپرم ، جنین و آندوسپرم محل ذخیره مواد غذایی در دانه کینوا هستند . پروتئین ها و چربی ها در آندوسپرم و جنین و نشاسته ، در پری اسپرم ذخیره می شود .

سبوس دانه کینوا عمدتاً حاوی ساپونین ، پروتئین ، چربی ، فیبر و خاکستر می باشد . اما بافت داخلی دانه کینوا غنی از نشاسته است . به طور کلی گرانول های نشاسته در سلول های پری اسپرم آن قرار دارد . اما بافت چربی ، بافت پروتئین با کریستال های کروی فیتین و پرو پلاستیدها با اندوخته فیتوفریتین ، در آندوسپرم و بافت جنین ذخیره می گردند .

جنین دانه کینوا ، که پری اسپرم را احاطه کرده دو لپه است و قسمتی از سبوس را تشکیل می دهد . جنین دانه کینوا حاوی پروتئین ها و چربی های فراوان می‌باشد که عمدتاً از فیبر ، ساپونین و خاکستر تشکیل شده است . خرید کینوا ساپونین زدایی شده در تمامی شهر های ایران در ین مجموعه امکان پذیر است.

بذر کینوا

مواد غذایی دانه کینوا

 کربوهیدرات ها ، پروتئین و چربی اجزای اصلی دانه کینوا هستند . مصرف دانه کینوا در بهبود منابع غذایی اهمیت زیادی دارد . دانه کینوا به عنوان تنها دانه گیاهی ، حاوی همه اسیدآمینه های ضروری برای انسان می باشد .

پروتئین دانه کینوا نسبت به غلات به طور خاص دارای لیزین بالاتری است . لیزین یک اسید آمینه محدود کننده در بسیاری از غلات محسوب می شود .

همچنین دانه کینوا ، در مقایسه با غلات و حبوبات طیف گسترده‌تری از اسید آمینه های لیزین و متیونین را دارد . به همین دلیل غذای مناسب برای تمام گروه های سنی از کودکان تا سالمندان است . و به علت ارزش غذایی بالا به خاویار گیاهی معروف می باشد .

دانه کینوا

تولید دانه کینوا ساپونین زدائی شده در ایران

لازم به ذکر است ، که دانه کینوا پس از برداشت ، در پوسته خود ماده ای صابونی و سمی به نام ساپونین دارد . قبل از مصرف دانه کینوا ، این ساپونین باید حذف گردد . مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، به صورت صنعتی ، ساپونین دانه کینوا را حذف و دانه کینوا ساپونین زدایی شده تولید می نماید .

این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در کلیه استان‌ها ، دانه کینوا را با کیفیت مناسب در داخل کشور تولید می کند . مجموعه ما دانه کینوا ایرانی را پس از جمع آوری از مناطق مختلف ، به صورت صنعتی فراوری و دانه ساپونین زدایی شده را عرضه می نماید .

کارخونه کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده در کرمانشاه

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا ساپونین زدایی شده در کرمانشاه و سایر شهرهای کشور ، می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا ساپونین زدایی شده را به صورت بسته بندی و عمده عرضه می کند .

همکاری در خرید کینوا ساپونین زدایی شده

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا ساپونین زدائی شده و به صورت عمده و در تناژ بالا ، با قیمت مناسب است .

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا ساپونین زدایی شده در کرمانشاه و تهیه دانه کینوا با کیفیت بالا ، به صورت بسته بندی و فله ، با قیمت مناسب ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *