قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد اصفهان

آرد کینوا

از کدام مرکز می توان قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن را در اصفهان ، استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی عرضه می کند؟ از کدام مرکز می توان آرد کینوا را تهیه نمود؟

فواید دانه کینوا و آرد آن

دانه کینوا ، شبه غله ای دولپه و سرشار از مواد غذایی است . به همین دلیل به آن خاویار گیاهی یا خاویار سبز می گویند . دانه کینوا برای انواع مصارف غذایی و صنعتی به کار می رود . همچنین از دانه کینوا ، برای تولید آرد کینوا و فرآورده های آردی نیز استفاده می شود . و به طبع آرد آن نیز سرشار از مواد غذایی است .

آرد کینوا

پروتئین و مواد معدنی دانه کینوا و آرد آن

پروتئین موجود در دانه کینوا و آرد آن ،  از نظر کمی و کیفی بهتر از غلات متداول است . اسید آمینه لیزین موجود در دانه و آرد کینوا ، بیشتر از گندم بوده و تعادل  اسید آمینه های آن نیز بسیار مناسب است .

میزان سدیم موجود در دانه کینوا و آرد آن ،  از گندم ، جو و ذرت کمتر است . میزان کلسیم ، فسفر ، منیزیم ، پتاسیم ، آهن ، مس ، منگنز و روی دانه کینوا و آرد آن ، از سه غله مذکور بیشتر است .

دانه کینوا و آرد آن ، کم حجم و خوش هضم است و و منبع ویتامین های گروه B  و  Eمی باشد . سرعت هیدرولیز پروتئین های موجود در دانه و آرد کینوا بسیار سریع تر از سرعت هیدرولیز پروتئین های گندم می باشد .

کینوا

دانه و آرد کینوا فاقد گلوتن

دانه کینوا و آرد آن فاقد پروتئین گلوتن می باشد . مصرف غلات گلوتن دار برای افراد مبتلا به سلیاک ، محدود است . زیرا دستگاه گوارش این افراد ، قابلیت هضم گلوتن را ندارند .

در حال حاضر دانه ذرت به عنوان جایگزینی برای غلات گلوتن دار ، در رژیم غذایی این افراد استفاده می شود . اما دانه ذرت ارزش غذایی زیادی نداشته و همچنین طعم مطلوبی ندارد .

دانه کینو و آرد آن به عنوان غذایی خوش هضم و سبک و دارای مواد مغذی زیاد می باشد . ارزش پروتئینی بالا ، ویتامین و املاح معدنی مفید و خاصیت آنتی اکسیدانی دانه کینوا و آرد آن ، باعث شده تا به عنوان غذایی بسیار مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک مصرف شود .

همچنین به علت ارزش غذایی بالا ، دانه کینوا و محصولات تولید شده از آرد آن ، غذایی بسیار مناسب برای گروه های سنی مختلف از کودکان تا سالمندان می باشند .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه و آرد کینوا در اصفهان

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن ، در اصفهان و دیگر استان های کشور می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن در استان‌های مختلف فعالیت دارد .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، در اصفهان و کلیه استان ها عرضه می نماید . این مجموعه دانه کینوا تولید شده در داخل کشور ، را برای اولین بار به صورت صنعتی فرآوری نموده و به صورت آماده به طبخ با قیمت بسیار کمتراز نوع وارداتی ،  عرضه می کند .

استعلام قیمت خرید و فروش دانه و آرد کینوا در اصفهان

مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک ، بیمارستان ها و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه دانه و آرد کینوا  ، در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن در اصفهان و سایر استانها و تهیه دانه کینوا و آرد آن ، و با قیمت و کیفیت مناسب ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

1 دیدگاه

  1. مهتاب ابراهیمی

    سلام جهت خرید آرد کینوا برای یک واحد تولیدی مزاحم تان شدم
    ۰۹۱۳۲۰۹۱۰۵۷

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *