بازار دانه کینوا برای کودک

کینوا کوک

وضعیت بازار دانه کینوا برای کودک در کشور چگونه است؟ دانه کینوا چه خواص مفیدی برای تغذیه کودک دارد؟ از کدام مرکز می‌‌توان دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب تهیه نمود؟

دانه کینوا – خاویار سبز

دانه کینوا ، یکی از دانه‌های خوراکی گروه شبه غلات می باشد که بعلت ارزش غذایی بالایی که دارد ، شناخته شده است . این دانه بعلت داشتن ارزش غذایی بالایی و داشتن مواد مغذی مفید ، به خاویار سبز معروف می باشد .

دانه کینوا ، دانه ای نشاسته ای است که همه اسید آمینه‌های مورد نیاز بدن را داشته و به‌‌ عنوان یک پروتئین کامل شناخته می‌شود . همچنین دانه کینوا ، حاوی ویتامین‌های گروه B ازجمله نیاسین ، تیامین ، ریبوفلاوین و فولات می باشد .

بعلاوه ویتامین E و املاح معدنی مفیدی مانند؛ فیبر ، آهن ، منیزیم ، کلسیم ، روی و مس ازجمله مواد غذایی مفید در دانه کینوا هستند . به همین دلیل دانه کینوا به‌‌ عنوان غذایی سبک و مغذی ، برای گروه های سنی کودک ، نوجوان ، جوان ، بزرگسال و سالمند استفاده می شود .

دانه کینوا منبع غنی از اسیدهای آمینه برای کودک

همان طور که بیان گردید ، دانه کینوا حاوی 9 اسید آمینه ضروری برای بدن انسان می باشد . میزان اسید آمینه هیستامین دانه کینوا ، از پروتئین‌های جو ، سویا و گندم بیشتر است و میزان سیستئین و میتونین آن برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال کافی می باشد .

همچنین از نظر اسیدآمینه لیزین نسبت به غلات ، بسیار غنی است . میزان اسیدآمینه‌های لیزین و لوسین موجود در پروتئین دانه کینوا برای نوع کودکان ۲ تا ۵ سال کافی می باشد . همچنین تمام اسیدآمینه‌های ضروری این پروتئین برای کودکان ۱۰ تا ۱۲ سال مناسب و کافی است .

کینوا کودک

اسید آمینه های ضروری ، گروهی از مواد غذایی هستند که بدن قادر به ساخت آن ها نیست و باید از طریق غذا جذب شوند . همچنین وجود این مواد برای رشد کودک ضروری است . کمبود اسیدآمینه های ضروری در رژیم غذایی کودک ، باعث کوتاهی قد و اختلال در سیستم ایمنی ، سیستم عصبی و گوارشی می گردد .

بنابراین اگر به دنبال غذایی کامل از نظر پروتئین و اسید های آمینه ، با طبخ سریع می باشد ، می توانید دانه کینوا را انخاب نمایید . دانه کینوا ، مشابه برنج طبخ می‌شود و همچنین برای تهیه انواع سوپ ، آش ، سالاد و تهیه فرنی و انواع غذای کودک به کار می‌رود .

بازار دانه کینوا برای کودک

در سال‌های اخیر ، و با افزایش شناخت نسبت به خواص دانه کینوا و ارزش تغذیه‌ای آن برای گروه‌های سنی مختلف ، از جمله گروه سنی کودک ، تقاضا برای مصرف دانه کینوا افزایش یافته است . به دنبال آن بازار خرید و فروش دانه کینوا در کشور نیز رونق خوبی دارد . و پیش‌بینی می‌شود که در سال‌های آینده ، به صورت افزایشی نیز این روند ادامه داشته باشد .

دانه کینوا

جهت بررسی وضعیت بازار دانه کینوا ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا باکیفیت و تولیدشده در داخل کشور را عرضه می‌نماید .

همکاری با بازار کینوا برای کودک

این مجموعه دانه کینوا با سفید و رنگی ، را به پس از فرآوری به‌صورت آماده به طبخ در کلیه استان‌ها عرضه می کند . مجموعه ما دانه کینوا را به‌صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت مناسب در کلیه استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تأمین دانه کینوا ، در تناژ بالا و با قیمت مناسب است . جهت بررسی وضعیت بازار دانه کینوا و تهیه دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب در کلیه استان‌ها ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *