قیمت خرید و فروش دانه کینوا برای کودک اصفهان

کینوا کودک

بزرگترین مرکز قیمت خرید و فروش دانه کینوا در اصفهان برای کودک ،  مصرف دانه کینوا را برای گروه های سنی مختلف از جمله کودک ،  نوجوان ،  بزرگسالان و سالمندان توصیه می نماید .

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا ،  دانه ای  نشاسته ای است که مقدار زیادی محتوای کربوهیدرات  ،  عمدتاً نشاسته و درصد کمی از قندها ،  را دارا می باشد . دانه کینوا که به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد ،  بومی آمریکای جنوبی است . ارزش غذای بالای دانه کینوا باعث شد تا به خایار گیاهی معروف شده و مودر توجه قرار بگیرید.

همچنین دانه کینوا حاوی فیبر ،  مجموعه ویتامین های گروه B ،   ویتامین  E و مواد معدنی مانند کلسیم ،  منیزیم ،  آهن ،  پتاسیم ،  فسفر ،  منگنز ،  روی و مس می باشد . دانه کینوا سرشار از پروتئین است و از نظر اسید آمینه لیزین نیز غنی می باشد .

ارزش غذایی دانه کینوا برای کودک

کینوا

پروتئین دانه کینوا ،  از بیشتر سبزیجات کامل تر  است . به ویژه ترکیب اسید آمینه آن نزدیک به تعادل پروتئین ایده آل توصیه شده توسط سازمان فائو می باشد . ترکیب پروتئین های دانه کینوا مشابه ترکیب کازئین شیر است.

همچنین دانه کینوا به عنوان تنها منبع گیاهی حاوی 9 اسید آمینه ضروری برای انسان ،  مطرح شده است . این 9 اسید آمینه که برای تغذیه کودک نیز بسیار ضروری است شامل: فنیل آلانین ،  ایزولوسین ،  لوسین ،  لیزین ،  متیونین ،  ترئونین ،  تریپتوفان ،  والین و هیستیدین می باشد .

مصرف دانه کینوا برای تامین مواد مغذی مورد نیاز کودک

همانطور که بیان گردید ،  از ویژگی‌های مهم دانه کینوا این است که نسبت به دانه غلات به طور خاصی لیزین بالاتری دارد . با توجه به اینکه این اسید آمینه در بسیاری از غلات یک اسید آمینه محدود محسوب می شود ،  مصرف دانه کینوا باعث تامین لیزین مورد نیاز بدن مخصوصاً برای کودکان می گردد.

میزان اسید آمینه هیستیدین در دانه کینوا از گندم و سویا بیشتر است و مقدار اسید آمینه سیستئین و متیونین آن برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال و بزرگسالان کافی است . دانه کینوا برای کودک در اصفهان و سایر شهر ها در این مجموعه با بالاترین کیفیت قابل عرضه می باشد.

پروتئین‌های دانه کینوا دارای مقادیر مناسبی از اسید آمینه های فنیل آلانین ،  تیروزین ،  ترئونین ،  والین و ایزولوسین برای کودکان ۱۰ ساله می باشد . میزان لیزین و لوسین در پروتئین دانه کینوا برای کودکان ۲ تا ۵ سال جز اسید آمینه های محدود کننده محسوب می شود .

غله کینوا

دانه کینوا برای کودک در اصفهان

در حالی که همه اسید آمینه های ضروری این پروتئین ،  طبق نیاز روزانه ای که توسط سازمان بهداشت جهانی اعلام شده ،  برای کودکان ۱۰ تا ۱۲ ساله مناسب است.

طبق تحقیقات انجام شده ،  میزان پروتئین دانه کینوا پخته شده ،  مشابه پروتئین کازئین شیر می باشد . به این معنی که کیفیت پروتئین دانه کینوا مشابه کیفیت پروتئین کازئین نیز است . به همین دلیل مصرف غذاهای تهیه شده از دانه کینوا ،  برای گروه سنی کودک بسیار مفید می باشد.

آرد کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا برای کودک اصفهان

در سال های اخیر بذر کینوا در استان های مختلف ایران مورد کشت و کار قرار گرفته است و مصرف دانه کینوا ،  نیز افزایش یافته است . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ،  آرد کینوا و بذر کینوا در اصفهان و استان های مختلف کشور فعالیت می نماید .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در اصفهان و مناطق مختلف کشور ،  می توانید با ما تماس بگیرید . این مجموعه به عنوان اولین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران ،  انواع دانه کینوا که شامل دانه کینوا سفید و رنگی را در اصفهان و سایر نقاط کشور ،  توزیع می نماید .

ماده غذایی کینوا

همکاری در قیمت خرید و فروش دانه کینوا برای کودک اصفهان

این مرکز دانه های آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته های مختلف عرضه می نماید . مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ،  بیمارستان ها ،  باشگاه ها و انجمن های سلیاک را برای تهیه ماده غذایی و آرد کینوا ،  در اصفهان و استان های مختلف کشور می باشد .

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند ،  می توانند با مجموعه ما در ارتباط باشند . و با تهیه ماده غذایی کینوا ،  در زمینه تولید محصولات حاوی ماده غذایی کینوا پیشرو باشند.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در اصفهان و هر استانی که هستید و استفاده از سایر خدمات شرکت ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *