قیمت فروش بذر کینوا در یزد

بذر کینوا

استعلام قیمت فروش بذر کینوا در یزد را از کدام مرکز می توان انجام داد ؟از چه مرکزی میتوان بذر کینوا شناسنامه‌دار و اصل تهیه نمود؟ کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در یزد مشاوره‌ رایگان می دهد؟ از کدام مرکز می توان قیمت فروش بذر کینوا را استعلام نمود؟

بذر کینوا- بذری با نیاز آبی کم

بذر کینوا با قدمت چند هزار ساله بومی آمریکای جنوبی می باشد . پس از رشد این بذر گیاهی مشابه سلمه تره ایجاد شده و دانه های با ارزش غذایی بالا تولید می نماید . در سال‌های اخیر ، کشت بذر کینوا در کشورهای مختلف از جمله ایران مورد توجه قرار گرفته است .

کشت بذر کینوا در یزد ، نیز در سال‌های اخیر انجام می‌شود . بذر کینوا بذری مقاوم به شوری و خشکی است که دوره رشد کوتاه مدتی دارد . در طول دوره رشد این گیاه که حدود ۱۰۰ روز می باشد ، بذر کینوا به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری نیاز دارد . و از این بابت نسبت به اغلب محصولات زراعی نیاز آبی بسیار کمی دارد . فروش بذر کینوا در یزد و سایر شهر های ایران در حال افزایش می باشد.

همچنین در شرایط شور و خشک که بسیاری محصولات قابلیت رشد ندارند ، بذر کینوا رشد کرده و دانه تولید می نماید . مقاومت بذر کینوا به شوری و خشکی از گندم و جو نیز بیشتر می باشد . به همین دلیل گیاهی مناسب برای کشت در منطقه یزد و مناطق گرم و خشک ایران میباشد .

بذر کینوا

مزیت کشت بذر کینوا

دانه کینوا که محصول اصلی برداشت شده از کشت بذر کینوا است ، به خاویار گیاهی معروف می باشد . و تقاضای زیادی برای مصرف این دانه در جهان وجود دارد .

تولید دانه کینوا با کیفیت ، علاوه بر مصرف داخلی ، فروش در بازارهای جهانی می‌تواند ارزآوری نیز داشته باشد .  همچنین در طول دوره رشد کوتاه مدت نیاز آبی کم و سودآوری دو برابری نسبت به کشت گندم ، از مزایای کشت بذر کینوا می باشد .

همچنین هزینه‌های پایین کشت کینوا و قیمت به نسبت بالای آن از یک سو و سازگاری با شرایط دشوار آب ‌و هوایی از سوی دیگر ، باعث شده تا کشت این محصول به لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه باشد .

بذر کینوا

قیمت فروش بذر کینوا در یزد

جهت اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در یزد ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در یزد و استان های مختلف ، توزیع می نماید .

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا دریزد و مناطق مختلف کشور ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد . کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا را در استان‌های مختلف دارند ، به صورت رایگان به کشاورزان عزیز را پشتیبانی می‌نماید .

بذر کینوا

استعلام قیمت فروش بذر کینوا در یزد

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا با زارعین محترم مشارکت می نماید . جهت اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در ایران ، دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا و استفاده از خدمات این مجموعه ، در هر منطقه‌ای که هستید می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *