مرکز بذر کینوا در قم

کینوا

از کدام مرکز می توان بذر کینوا اصل و شناسنامه دار تهیه نمود؟ کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در قم مشاوره رایگان ارائه می دهد؟ کدام مرکز در زمینه فروش محصول کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید؟

تاریخ کشت بذر کینوا در قم

استان قم از جمله مناطقی است که بذر کینوا در آن کشت می شود . انتخاب تاریخ کشت ، برای کشت بذر کینوا در قم دارای اهمیت زیادی می باشد .

بذر کینوا باید در تاریخی کشت شود ، که مرحله پر شدن دانه با گرمای بالای ۳۵ درجه همراه نباشد . زیرا دمای بالا باعث کاهش رطوبت و کاهش کیفیت و اندازه دانه کینوا شده ، در نتیجه قیمت آن کاهش می یابد .

میزان بذر

بذر کینوا بسیار ریز است . کشت آن مشابه گیاهان بذر ریزی همچون شبدر و کلزا به صورت سطحی انجام می‌شود . میزان ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر کینوا در قم برای هر هکتار لازم است . البته با توجه به شوری آب و خاک این مقدار تغییر می کند .

بذر کینوا

آبیاری

برای آبیاری بذر کینوا می توان از انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار مانند آبیاری بارانی ، قطره ای و نوار تیپ استفاده کرد . بذر کینوا به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز دارد . و گیاهی با نیاز آبی کم نسبت به اغلب محصولات زراعی می باشد .

عملکرد

بسته به شرایط محیطی میزان مواد آلی خاک و نوع مدیریت زراعی اعمال شده در مراحل کاشت ، داشت و برداشت بذر کینوا عملکرد بذر کینوا در مناطق مختلف متفاوت است . به طور کلی بذر کینوا بین ۲ تا ۵ و نیم تن در هکتار عملکرد دارد .

استفاده از بذر کینوا شناسنامه‌دار ، با قوه نامیه و درصد خلوص بالا و عاری از بذر علف هرز و همچنین کنترل علف های هرز و آفات و بیماری ها و اعمال مدیریت زراعی صحیح ، باعث تولید محصولی با عملکرد بالا و دانه های باکیفیت می گردد .

 برای این منظور و رعایت این موارد می توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید . کارشناسان مجموعه ما تجربه کشت بذر کینوا در قم و استان های مختلف کشور را دارند .

بذر کینوا

مرکز بذر کینوا در قم

بزرگترین مرکز بذر کینوا در کشور ، با هدف تولید محصولی با کیفیت و عملکرد بالا بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در قم و سایر استان‌ها توزیع می نماید . این مجموعه در زمینه کشت صحیح کینوا و استان‌های مختلف کشور ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد .

مجموعه ما با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه  ترویج کشت بذر کینوا ، همکاری می کند . این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز ، مشارکت می نماید .

جهت تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار ، دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا و استفاده از سایر خدمات این مجموعه ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *