قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت بوشهر

آرد کینوا

از کدام مرکز می توان قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت در بوشهر را استعلام نمود؟ کدام مرکز در استان بوشهر دانه کینوا باکیفیت مناسب ، عرضه می کند؟ آیا دانه کینوا ، یک دانه روغنی نیز محسوب می شود؟

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا ، دانه ای  نشاسته ای است که دارای مقدار زیادی محتوای کربوهیدرات ، عمدتا از نشاسته و درصد کمی از قندها ، می باشد . این ماده همچنین حاوی فیبر ، مجموعه ویتامین های گروه B ، ویتامین E و مواد معدنی مانند کلسیم ، منیزیم ، آهن ، پتاسیم ، فسفر ، منگنز ، روی ، مس و سدیم  است .

دانه کینوا دارای مقدار بیشتری از پروتئین ، متیونین و لیزین در مقایسه با غلات معمول مانند برنج ، ذرت ، جو و گندم است . همچنین چربی های موجود در دانه کینوا ، از نظر ترکیب ، مشابه اسیدهای چرب روغن سویا هستند .

غلات نقش مهمی در رژیم غذایی انسان دارند . گندم  ، ذرت  ، برنج  ، جو  ، جو دوسر  ، چاودار  و سورگوم بیشترین میزان مصرف را در برنامه غذایی انسان ، در سراسر جهان دارند .

مقایسه ترکیبات تغذیه ای این غلات با دانه کینوا ، نشان دهنده غنی بودن  این دانه در مواد مغذی مانند پروتئین ، لیپیدها و مواد معدنی ، نسبت به غلات مذکور است .

کینوا

مقایسه روغن دانه کینوا با سویا و ذرت

دانه کینوا به علت داشتن تعادل استثنایی بین پروتئین و چربی ، به عنوان یک دانه روغنی و یک شبه غله شناخته شده است . مقدار روغن دانه کینوا از دانه های روغنی مانند ذرت بیشتر و از سویا کمتر است .

همچنین پروفایل اسیدهای چرب دانه کینوا مشابه ذرت و روغن سویا است . اسید های چرب غیر اشباع موجود در دانه کینوا شامل جمله پالمیتیک اسید ، اولئیک اسید و لینولئیک اسید می باشند .

فراوان ترین اسیدهای چرب غیر اشباع در دانه کینوا اسید لینولئیک است که اثرات مثبتی بر بیماری های قلبی و عروقی دارد و باعث بهبود حساسیت به انسولین می گردد .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت بوشهر

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت در بوشهر و کلیه استان ها ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه در زمنیه کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا باکیفیت مناسب ، با کشاورزان عزیز در استان های مختلف همکاری می نماید .

مجموعه ما ، دانه کینوا باکیفیت را از کلیه استان ها جمع آوری و بوجاری می نماید . و برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا برداشت شده را به صورت صنعتی  ، فرآوری می کند . دانه کینوا و فرآوری شده ، به صورت آماده به طبخ در بوشهر و سایر استان ها ، با قیمت مناسب توزیع می شود .

کینوا

استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت بوشهر

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را باکیفیت مناسب و به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، در بوشهر و کلیه استان های کشور ، عرضه می کند . مجموعه ما آماده همکاری با کلیه هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب می باشد  .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا با کیفیت در بوشهر سایر استان ها ، می تواند با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *