فروشگاه بذر کینوا در یزد

بذر کینوا

خدمات بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در یزد به کشاورز ،  شامل چه مواردی می شود؟ از کدام مرکز ،  می توان بذر کینوا شناسنامه دار تهیه نمود؟ در زمینه کشت بذر کینوا در یزد ،  از چه مرکزی می توان ،  مشاوره رایگان دریافت کرد؟

بذر کینوا- مقاوم به شوری و خشکی

بذر کینوا با هدف تولید دانه کشت می‌شود و در سال‌های اخیر ،  کشت آن در یزد و مناطق مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است .  این بذر به خشکی و شوری مقاومت بالایی دارد .  مقاومت بذر کینوا به شوری ،  نسبت به گندم و جو نیز بیشتر است .  

همچنین بذر کینوا ،  نیاز آبی کمی نسبت به اغلب محصولات زراعی دارد و کارایی مصرف آب آن نیز بسیار بالا است .  به همین دلیل ،  گیاهی بسیار مناسب برای کشت در مناطق خشک و جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر می باشد .

بذر کینوا

بذر کینوا- بذری زودرس و سودآور

دوره رشد بذر و گیاه کینوا حدود ۱۰۰ روز می باشد ،  که از این نظر گیاهی بسیار زودرس محسوب می‌شود .  به همین دلیل ،  در مناطق مستعد امکان کشت دو نوبت بهاره و پاییزه در سال وجود دارد .

همچنین سود آوری حاصل از کشت بذر کینوا ،  دو برابر کشت اغلب غلات از جمله گندم می باشد .  زودرس بودن گیاه کینوا و سود حاصل از آن باعث مورد توجه قرار گرفتن این گیاه ،  برای کشت در یزد و استان‌های مختلف کشور گردیده است .

بذر کینوا

انواع روش کشت بذر کینوا در یزد

بذر کینوا به صورت دست پاش و یا مکانیزه کشت می شود .  برای کشت مکانیزه بذر کینوا ،  از ادوات ریز کار غلات استفاده می گردد .  همچنین به انواع روش های کشت ،  می توان بذر کینوا را کشت نمود . در فروشگاه بذر کینوا یزد می توانید بهترین روش های تولید را اموزش ببینید. 

روش کشت بذر کینوا به صورت جوی و پشته روشی مناسب ،  برای کشت بذر کینوا می باشد .  به علت منشعب بودن و شاخ و برگ داشتن گیاه کینوا ،  روش کشت کرتی به هیچ عنوان برای کشت بذر کینوا ،  مناسب نیست .  

برداشت محصول بذر کینوا به صورت دستی یا مکانیزه با کمباین برداشت کلزا ،  انجام می شود .  در صورت استفاده از این کمباین ،  لازم است که تغییراتی جزئی در هدِ برداشت اعمال شود .

بذر کینوا

فروشگاه بذر کینوا در یزد

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در کشور فعالیت می نماید .  جهت تولید محصول با عملکرد بالا در یزد ،  لازم است که بذر کینوا شناسنامه‌دار و عاری از بذور علف هرز با قوه نامیه و درصد خلوص بالا تهیه شود .

همچنین کنترل علف های هرز و مدیریت زراعی صحیح ،  نیز تاثیر مهمی بر افزایش عملکرد و تولید دانه کینوا  باکیفیت مناسب ،  در یزد و مناطق مختلف دارد .  مجموعه ما دانه کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .  

همکاری با فروشگاه بذر کینوا یزد

کارشناسان با تجربه این مجموعه ،  در زمینه کشت بذر کینوا در یزد و تولید محصولی با عملکرد بالا ،  به کشاورزان عزیز ،  مشاوره رایگان ارائه می نماید .  این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ،  صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا ،  با کشاورزان عزیز مشارکت می‌کند .  

جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه بذر کینوا و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه در یزد و هر استانی که هستید ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *