مرکز خرید دانه کینوا برای دیابت

کینوا دیابت

بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا برای دیابت ، مصرف غذاهای تهیه شده با دانه کینوا را برای بهبود روند درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲، بر اساس تحقیقات انجام شده، پیشنهاد می نماید.

تاثیر مصرف دانه کینوا برای کنترل دیابت نوع 2

دیابت نوع 2 معمولا در بزرگسالی زمانی رخ می‌دهد، که بدن توانایی خود را برای متابولیزه کردن مؤثر قند، از دست می‌دهد. ارزیابی‌ها نشان داده‌اند تعداد افراد مبتلا به دیابت نوع دو، در سراسر جهان به شدت در حال افزایش است.

تحقیقات مختلف نشان می دهد، افرادی که از غذاهای حاوی منیزیم بالا و از مکمل‌های ویتامینی حاوی این ماده استفاده می‌کنند، طی 20 تا 50 درصد کمتر از افراد دیگر، در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار می‌گیرند.

نتایج این تحقیقات، می‌تواند توجیه‌کننده مصرف حبوبات و دانه‌های گیاهی حاوی منیزیم بالا باشد. پیش‌تر توصیه می‌شد که جهت کاهش خطر ابتلا به دیابت افراد از دانه‌های گیاهی و حبوبات استفاده کنند.

دانه کینوا دیابت

ارزش غذایی و تاثیرات دانه کینوا در دیابت

دانه کینوا به عنوان دانه ای گیاهی و سرشار از منیزیم است.  یک فنجان دانه کینوا پخته شده، حاوی 118 میلی گرم منیزیم است. با توجه به اینکه، مقدار توصیه شده روزانه با افزایش سن افزایش می یابد ، دانه کینوا، منبع خوبی از مواد معدنی است. خرید دانه کینوا برای افراد مبتلا به دیابت و سلیاک با اهدا یارانه انجام می پذیرد.

منیزیم برای عملکرد بیش از 300 واکنش آنزیمی ضروری است و در هر سلول بدن وجود دارد. مقادیر کم منیزیم معمولاً با بیماری های  فشار خون بالا، بیماری قلب و عروقی، دیابت نوع 2 و میگرن در ارتباط است. بنابریان تامین منیزیم مورد نیاز بدن، تاثیر مهمی در پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها دارد.

دانه کینوا یک منبع منیزیم قوی است، این ماده معدنی به عنوان کوفاکتور آنزیم های مختلف، از جمله آنهایی که تولید گلوکز و انسولین بدن را تنظیم می کنند ، نقش دارد. تحقیقات نشان می دهد که مصرف منظم غلات کامل مانند دانه کینوا،  ممکن است با کمک به بدن در تنظیم صحیح گلوکز ، منجر به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 شود.

خواص دانه کینوا برای میگرن و سایر بیماری ها

میگرن یک از بیماری های نسبتاً شایع است که ممکن است در اثر انقباض رگ های خونی ایجادشود. دانه کینوا، به عنوان منبع عالی منیزیم، می تواند به کاهش میگرن کمک نماید.  زیرا منیزیم به آرامش عروق خونی و کاهش دفعات میگرن کمک می کند.

در حقیقت ، دانه کینوا می توان به افزایش سلامت کلی قلب و عروق کمک نماید. علاوه بر این، دانه کینوا سرشار از ریبوفلاوین است که با تنظیم و بهبود تولید انرژی در سلولهای مغز و ماهیچه ، تعداد حملات میگرن را کاهش می دهد.

دانه کینوا مناسب چه بیماری هایی است؟

دانه کینوا  به عنوان یک دانه کامل در نظر گرفته می شود، که همراه با افزایش مصرف فیبر، به عنوان یک رژیم غذایی مناسب، که زنان را قبل از یائسگی، از سرطان پستان محافظت می نماید.

تحقیقات نشان داده، رژیم های غذایی متمرکز، مشابه غلات کامل و دانه کینوا، اثرات مثبتی بر درمان آسم و سنگ کیسه صفرا در کودکان دارد. همچنین دانه کینوا، یک  منبع از آنتی اکسیدان های قدرتمندی است، که به روشهای مختلفی برای جلوگیری از بیماری فعالیت می کنند.

کینوا

مرکز خرید دانه کینوا برای دیابت

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر کینوا را کشت کرده و دانه آن را مصرف می نمایند. در سال های اخیر، در استان های مختلف ایران نیز، تولیدف مصرف و خرید و فروش دانه کینوا افزایش یافته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا، در زمینه تولید دانه کینوا، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. این مجموعه با توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا، و دادن مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز، تولید دانه کینوا را در استان های مختلف، ترویج می دهد.

کینوا سالمندان

همکاری در مرکز خرید دانه کینوا برای دیابت

همچنین به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید، رنگی و آرد کینوا، را تولید و عرضه می نماید.  مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در زمینه عرضه دانه کینوا، در تناژ بالا می باشد.

جهت تهیه انواع دانه و آرد کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، در ارتباط باشید. و علاوه بر تهیه دانه کینوا باکیفیت بالا، در زمینه تولید و مصرف این محصولات مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *