فروشگاه دانه کینوا عمده

جوانه کینوا

بزرگترین فروشگاه دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، در کلیه استانهای کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

دانه کینوا- خاویار سبز

دانه کینوا سرشار از مواد غذائی و املاح معدنی مفید می باشد . این دانه ، تنها دانه گیاهی است که 9 اسید آمینه ضروری مورد نیاز برای انسان را در بر دارد . همچنین سرشار از پروتئین و ویتامین های گروه B مانند ریبو فلاوین ، تیامین ، نیاسین و فولات می باشد .

ویتامین E نیز که یک آنتی اکسیدان طبیعی است ، در دانه کینوا به فراوانی وجود دارد . همچنین دانه کینوا املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم ، منیزیم ، آهن ، مس ، روی و منگنز نیز دارد . به علت داشتن مواد غذایی زیاد ، به دانه کینوا خاویار سبز نیز می گویند . در فروشگاه دانه کینوا عمده می توانید بالاترین کیفیت کینوا را تجربه نمایید.

کینوا

دانه کینوا- غذایی مناسب برای گروه های سنی مختلف

مصرف خاویار گیاهی کینوا برای گروه‌های سنی مختلف ، باعث تامین مواد گیاهی مورد نیاز آنها می شود . تمام گروه های سنی از کودکان تا سالمندان ، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند دانه کینوا را در برنامه غذایی خود قرار دهند .

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا غنی از ریز مغذی هایی مانند ویتامین‌های گروه  B و E و مواد معدنی مانند منیزیم ، پتاسیم ، فسفر ، منگنز ، روی و آهن می باشد . میزان آهن ، منیزیم مس و منگنز موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا یا یک فنجان آن ، نیاز روزانه کودکان و بزرگسالان را تامین می نماید .

دانه کینوا سالمندان

همچنین مقدار فسفر موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا ، تمام نیاز کودکان و حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد از نیاز روزانه بزرگسالان را نیز تأمین می کند . میزان پتاسیم موجود در دانه کینوا ، حدود ۱۸ تا ۲۲ درصد نیاز نوزادان و کودکان و افراد بزرگسال را تأمین می نماید .

اما مقدار کلسیم موجود در 100 گرم دانه کینوا ، ۱۰ درصد از نیاز روزانه این افراد را تامین می نماید . میزان ویتامین های B6 و فولات موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا ، نیاز روزانه کودکان و بزرگسالان را تامین می نماید . همچنین میزان ویتامین ریبوفلاوین موجود در ۱۰۰ گرم آن ، ۸۰ درصد نیاز روزانه کودکان و ۴۰ درصد از نیاز روزانه بزرگسالان را تامین می کند .

ماده غذایی کینوا

فروشگاه دانه کینوا عمده

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه کینوا در استان های مختلف کشور ، دانه باکیفیت کینوا را که در داخل تولید می‌شود ، عرضه می نماید . این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز با توزیع بذر کینوا شناسنامه‌دار و ارائه مشاوره رایگان به این افراد ، دانه های با کیفیت کینوا  را در داخل کشور تولید می کند .

کینوا

همکاری با بهترین فروشگاه دانه کینوا عمده و بسته بندی

این مجموعه پس از جمع آوری دانه کینوا مرغوب از استان های مختلف ، برای اولین بار دانه کینوا را در داخل کشور به صورت صنعتی فرآوری نموده است . مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی فرآوری شده وآماده به طبخ ، را  به صورت بسته بندی و عمده عرضه می نماید .

مجموعه ما آماده همکاری با کلیه بیمارستان ها ، رستوران ها ، هتل ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه عرضه دانه کینوا به صورت عمده در تناژ بالا می باشد . جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه دانه دانه کینوا و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه میتوانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *