قیمت فروش بذر کینوا اصلاح شده

گیاه دارویی کینوا ارگانیک

از کدام مرکز می‌توان قیمت فروش بذر کینوا اصلاح شده را استعلام نمود؟ کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا اصلاح شده مشاوره رایگان ارائه می نماید؟ چه مرکزی در زمینه فروش محصول کینوا با کشاورز مشارکت می کند؟

بذر کینوا اصلاح شده غیر تراریخته

بذر کینوا بومی آمریکای جنوبی است که قدمتی 5000 ساله دارد . این بذر با هدف تولید دانه کینوا ، با ارزش غذایی بالا و معروف به خاویار گیاهی کشت می شود .

در سالهای اخیر کشت بذر کینوا در ایران و بیش از 100 کشور جهان مورد توجه قرار گرفته است . جهت کشت بذر کینوا در ایران نیاز به اصلاح این بذر بوده است . زیرا بذر کینوا با اقلیم  آمریکای جنوبی سازگار می باشد .

کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور و انتخاب برترین بوته ها طی چند نسل متوالی ، و تکثیر بذرهای برتر باعث اصلاح زراعی ، بذر کینوا گردید . بذر کینوا اصلاح شده هیچ دست ورزی ژنتیکی نداشته و اصلاح آن فقط از نظر زراعی بوده است . به همین دلیل محصول تولید شده کینوا در صورت رعایت سایر شرایط محیطی ارگانیک می باشد و گیاهی غیر تراریخته محسوب می شود . برای استعلام قیمت فروش کینوا اصلاح شده از مراجع معتبر دارای مجوز اقدام نمایید.

کینوا

روش کنترل علف های هرز

علاوه بر استفاده از بذر کینوا اصلاح شده و شناسنامه دار جهت کنترل علف های هرز ، پیشنهاد می شود قبل از کشت این محصول ، زمین زراعی مورد نظر آبیاری گردد . با این وجود گیاه علف های هرز مزرعه رشد می کند .

در این صورت اگر چند ماه تا کشت بذر کینوا زمان باقی است ، استفاده از علف کش ترفلان برای حذف علف های هرز پیشنهاد می شود . پس از طی شدن دوره کارنس این علف کش می توان بذر کینوا را کشت نمود .

اما اگر یک یا دو ماه تا بذر کینوا زمان باقی است و فرصت برای طی شدن دوره کارنس علف کش وجود ندارد . با شخم زدن علف های هرز می توان باعث دفن آن ها گردید .

اگر پس از رشد گیاه کینوا علف هرز در مزرعه وجود داشت ، وجین دستی یا مکانیزه راه‌حل مناسبی می باشد . در صورت مشاهده علف های هرز باریک برگ پس از رشد گیاه کینوا ، میتوان از علف کش گالانت سوپر استفاده کرد . برای اطلاع از قیمت خرید فروش بذر کینوا اصلاح شده می توانید با کارشناسان متخصص این مجموعه در ارتباط باشید.

بذر کینوا

عوامل موثر بر عملکرد

همانطور که بیان گردید ، انتخاب بذر کینوا اصلاح شده و شناسنامه دار ، گام نخست برای تولید محصول کینوا با عملکرد مناسب می باشد . بعلاوه کنترل علف های هرز و مبارزه با آفات و بیماری‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرند .

همچنین کوددهی ، تاریخ کشت مناسب ، عمق کاشت مناسب و مدیریت زراعی نیز عواملی هستند که در صورت رعایت آن ها عملکرد و کیفیت دانه کینوا ، افزایش می یابد .

بذر کینوا

قیمت فروش بذر کینوا اصلاح شده

جهت اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا اصلاح شده ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصلاح شده و شناسنامه دار را عرضه می‌کند .

همکاری در قیمت فروش بذر کینوا اصلاح شده

همچنین در زمینه ی کشت بذر کینوا اصلاح شده ، در استان‌های مختلف به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می‌دهد . مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می نمایند .

جهت اطلاع از قیمت فروش بذر اصلاح شده و استفاده از سایر خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *