سایت جامع بذر کینوا اصلاح شده

بذر کینوا

سایت جامع علاوه بر معرفی بذر کینوا اصلاح شده ،  زمینه کشت صحیح بذر کینوا در استان‌های مختلف کشور ،  اطلاعات مفیدی را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .

هدف کشت بذر کینوا

بذر کینوا بومی آمریکای جنوبی است که در سالهای اخیر ،  به کشور ایران نیز وارد شده است .  بذر کینوا با هدف تولید دانه کینوا ،  مورد کشت قرار می‌گیرد .  دانه کینوا که به خاویار گیاهی معروف است ،  دارای مواد غذایی بسیار مفید ازجمله پروتئین ،  همه اسید آمینه های ضروری برای انسان و ویتامین و املاح معدنی می باشد .  

دانه کینوا برای مصارف غذایی ،  صنعتی ،  تولید آرد و فراورده های آردی مصرف می شود .  همچنین دانه کینوا ،  فاقد گلوتن است .  و به عنوان جایگزین غلات گلوتن دار ،  جهت تولید غذا ،  برای بیماران مبتلا به سلیاک مورد استفاده قرار می گیرد .

کینوا

اصلاح زراعی بذر کینوا

در سال های اخیر ،  با ورود بذر کینوا به کشور ،  با کشت این بذر در مناطق مختلف ایران و تکثیر بذرهای برتر ،  برای آب و هوای ایران اصلاح شده است .  اصلاح بذر کینوا از نظر زراعی بوده و هیچ دست ورزی ژنتیکی در این بذر انجام نگرفته است .  به همین دلیل محصول تولید شده کینوا ،  کاملاً غیر تراریخته است . در این سایت بذر کینوا اصلاح شده با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور عرضه می شود.

مزیت کشت بذر کینوا اصلاح شده

با توجه به تقاضای زیاد در بازارهای جهانی برای دانه کینوا و همچنین سودآوری دو برابری کشت بذر کینوا نسبت به کشت گندم ،  تولید دانه باکیفیت کینوا ،  علاوه بر مصرف داخل ،  ارزآوری نیز دارد .  همچنین بذر کینوا اصلاح شده ،  به خشکی و شوری مقاوم است و نیاز آبی کمی دارد .  بنابراین جایگزین مناسبی برای محصولات با مصرف آب زیاد است .  دوره رشد بذر کینوا اصلاح شده ،  حدود 100 روز می باشد و بسیار زودرس است .  وجود این ویژگی ها باعث شده تا کشت بذر کینوا اصلاح شده ،  در کشور مورد توجه قرار بگیرد .

بذر کینوا

سایت جامع بذر کینوا اصلاح شده

در سالهای اخیر و با افزایش شناخت نسبت به مزیت های کشت بذر کینوا اصلاح شده ،  کشت این بذر ،  در مناطق مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است .  البته بسیاری از افراد با شیوه صحیح کشت بذر کینوا اصلاح شده ،  آشنایی کامل ندارند .  

مجموعه ما با راه اندازی سایت جامع بذر کینوا اصلاح شده ،  در نظر دارد تا اطلاعات مفیدی در رابطه با کشت بذر کینوا اصلاح شده ،  در مناطق مختلف کشور ارائه نماید .  این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز بذر کینوا در کشور ،  در زمینه ترویج کشت بذر کینوا اصلاح شده ،  با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید .  

بذر کینوا

همکاری با سایت جامع بذر کینوا اصلاح شده

مجموعه ما در زمینه کشت بذر اصلاح شده ،  در استان های مختلف و تولید محصولی با عملکرد بالا به کشاورزان عزیز ،  مشاوره رایگان ارائه می دهد .   همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ،  توسعه بازار بذر و دانه کینوا و صادرات دانه کینوا ،  با زارعین محترم مشارکت می نماید .  

جهت دریافت اطلاعات مفیدی در رابطه با بذر کینوا و روش های کشت آن ،  می‌توانید به سایت جامعه بذر کینوا اصلاح شده مراجعه نمایید .  همچنین جهت استفاده از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *