قیمت روز بذر کینوا ساوه

بذر کینوا

از کدام مرکز می‌توان قیمت روز بذر کینوا در ساوه را استعلام نمود؟ چه مرکزی بذر کینوا اصل و شناسنامه دار عرضه می نماید؟ از کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در ساوه می توان مشاوره رایگان دریافت کرد؟

تاریخ کشت بذر کینوا

انتخاب تاریخ کشت در ساوه برای کشت بذر کینوا اهمیت زیادی دارد . تاریخ کشت نامناسب در ساوه ، باعث تولید دانه های بد رنگ ، ریز ،  بی کیفیت و عملکرد بسیار پایین می گردد .

کشت بذر کینوا در ساوه ، باید به گونه ای انتخاب شود که مرحله پر شدن دانه با گرمای اواخر بهار و اوایل تابستان مصادف نگردد . زیرا این مرحله تحت تاثیر دمای محیط قرار می‌گیرد .

در استان مرکزی و ساوه بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می شود . جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در ساوه می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید . کارشناسان مجموعه ما تجربه کشت بذر کینوا را در ساوه و استان مرکزی دارند . قیمت روز بذر کینوا در ساوه و سایر شهر های استان مرکزی را می توانید در این مجموعه دریافت نمایید.

بذر کینوا

کوددهی

جهت افزایش عملکرد بذر کینوا ، کود دهی به وسیله کودهای آلی یا شیمیایی مناسب است . مصرف ۱۵۰ کیلوگرم کود NPK در ابتدای کشت ، دو نوبت کود سرک به وسیله کود اوره در مرحله ۲ تا ۴ برگی و شروع گلدهی باعث افزایش عملکرد محصول می گردد .

در صورت در دسترس نبودن این کود ، می توان از ۱۵۰ کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل به همراه ۱۰۰ کیلوگرم کود پتاس استفاده کرد . البته از مصرف بالای کود ازته باید پرهیز شود ، زیرا امکان ورس و کاهش عملکرد را به همراه دارد .

انواع روش های برداشت

بر اساس شرایط محیطی متفادمت و نوع مدیریت زراعی بذر کینوا ، عملکردی بین 2 تا 5/5 تن در هکتار دارد . برداشت محصول کینوا به صورت دستی و یا مکانیزه انجام می‌شود . جهت برداشت مکانیزه محصول کینوا کمباین برداشت کلزا به کار می‌رود .

در این صورت لازم است که در هد برداشت کمباین ، تغییراتی جزئی اعمال گردد . زیرا بذر کینوا بسیار ریز است  .و کمباین نیاز به تنظیم دارد پس از برداشت محصول کینوا دانه ها بوجاری شده و پس از فرآوری به صورت صنعتی ، مورد استفاده قرار می‌گیرند .

بذر کینوا

قیمت روز بذر کینوا در ساوه

 جهت استعلاوم قیمت روز بذر کینوا در ساوه و دیگر نقاط کشور ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور فعالیت می نماید .این مجموعه با هدف تولید دانه کینوا با عملکرد و کیفیت مناسب ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد . همچنین کارشناسان مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا رد ساوه ، به صورت رایگان به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهند .

استعلام قیمت روز بذر کینوا در ساوه

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا ، با کشاورزان عزیز مشارکت می نمایند . جهت اطلاع از قیمت روز بذر کینوا در ایران و استفاده از سایر خدمات این مجموعه ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *