بهترین قیمت بذر کینوا اصلاح شده

بذر کینوا

بزرگترین مرکز ارائه قیمت فروش بذر کینوا اصلاح شده ،  ضمن عرضه بذر کینوا اصلاح شده و شناسنامه دار با بهترین قیمت در زمینه کشت بذر کینوا ،  به کشاورزان عزیز در  زمینه کشت بذر کینوا اصلاح شده ،  مشاوره رایگان می دهد .

بذر کینوا اصلاح شده

بذر کینوا ،  بومی آمریکای جنوبی است و با قدمتی چند هزارساله در منطقه آند کشت می شود .  زیرا دانه کینوا که پس از رسیدگی از گیاه کینوا ،  برداشت می گردد ،  غذای اصلی مردم این منطقه را تشکیل می دهد .  دانه کینوا به علت داشتن مواد غذایی سرشار به خاویار گیاهی معروف است .

همزمان با شناخت خواص دانه کینوا و افزایش تقاضا برای مصرف آن ،  کشورهای زیادی برای کشت بذر کینوا اقدام کردند .  با توجه به بومی بودن بذر کینوا به آمریکای جنوبی ،  لازم به اصلاح این بذر برای کشت در کشور ایران بود .  زیرا بذر کینوا باید با آب و هوای ایران سازگار شده و محصولی با عملکرد مناسب تولید نماید . قیمت بذر کینوا اصلاح شده را می توانید از این مرکز بیابید.

پس از ورود بذر کینوا به ایران ،  و کشت آن برای چندین بار در مناطق مختلف کشور و انتخاب بوته های برتر ،  بذر کینوا اصلاح شده در دسترس کشاورزان عزیز قرار گرفته است .  بذر کینوا اصلاح شده ،  سازگار با آب و هوای ایران است و از کشت آن محصولی باکیفیت و با عملکرد زراعی قابل قبول تولید می شود .

بذر کینوا

کشت بذر کینوا اصلاح شده در ایران

بذر کینوا اصلاح شده به طور کلی در دو نوبت بهاره یا پاییزه و در برخی از مناطق در دو نوبت از سال کشت می شود .  بذر کینوا اصلاح شده دوره رشد کوتاه مدتی دارد که حدود 100 روز می باشد .  همچنین نیاز آبی کمی دارد و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب بر می باشد .

بذر کینوا اصلاح شده نسبت به تنش شوری ،  مقاومت بیشتری از گندم و جو دارد .  و در مناطقی که بسیاری از محصولات رشد نمی کند ،  قادر به رشد و تولید دانه است .  بذر کینوا اصلاح شده به صورت آبی و دیم و به انواع روش های مختلف به جز روش کرتی ،  کشت می شود .

بذر کینوا

آبیاری و کود دهی بذر کینوا اصلاح شده

این گیاه در طول دوره رشد خود نیاز به 5 تا 7 نوبت آبیاری ،  به فاصله 10 تا 15 روز دارد .  و از انواع روش های آبیاری غرقابی ،  قطره ای ،  بارانی و نوارتیپ و .  .  .  می توان برای آن استفاده کرد .  کنترل آفات و بیماری ها و همچنین کنترل علف های هرز ،  برای افزایش عملکرد محصول کینوا ،  اهمیت زیادی دارد .  

می توان از کودهای آلی یا شیمیایی مانند NPK یا سوپرفسفات تریپل و پتاس ،  نیز جهت افزایش عملکرد بذر کینوا اصلاح شده ،  استفاده کرد .  حداقل عملکرد بذر کینوا اصلاح شده 2 و حداکثثر 5 . 5 تن در هکتار ،  در مناطق مختلف ایران گزارش شده است .  

تهیه بذر کینوا اصلاح شده و شناسنامه دار ،  کنترل علف های هرز و بیماری ها و مدیرت مناسب ،  باعث تولید محصولی باکیفیت و عملکرد بالا می گردد .  برای این منظور می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا اصلاح شده

جهت تهیه بذر کینوا اصلاح شده ،  اصل و شناسنامه دار با بهترین قیمت ،  می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .  همچنین بهترین قیمت بذر کینوا اصلاح شده را ،  می توانید از این مجموعه استعلام نمایید .  

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا اصلاح شده در کشور ،  بذر کینوا شناسنامه دار و عاری از بذور علف هرز و بیماری را توزیع می نماید .  این مجموعه بذر کینوا اصلاح شده و اصل و دارای قوه نامیه و در صد خلوص بالا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .

بذر کینوا

همکاری در ارائه قیمت بذر کینوا اصلاح شده

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا اصلاح شده ،  به کشاورزان عزیز ،  در استان های مختلف ،  مشاوره رایگان ارائه می نماید .  و در زمینه فروش محصول ،  توسعه بازار دانه و بذر کینوا اصلاح شده و صادرات دانه کینوا ،  با این عزیزان مشارکت می نماید .

جهت تهیه بذر کینوا اصلاح شده با بهترین قیمت ،  و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *