فروش گیاه جدید کینوا، انواع خاصیت و دستور پخت های متنوع آن

کینوا

فروش گیاه جدید کینوا را به همراه انواع خاصیت آن و دستور پخت های متنوع می توانید در این مجموعه مطالعه نمایید و در کمترین زمان ممکن کینوا مورد نظر خود را در سراسر کشور سفارش داده و تحویل بگیرید.

فروش گیاه جدید کینوا

کینوا گیاهی ۵۰۰۰ ساله از خانواده اسفناج می باشد که بومی آمریکای جنوبی بوده در سایر کشورها نیز کشت و کار می شود. ورود گیاه جدید کینوا در ایران کمتر از ۱۰ سال است که به کشاورزان معرفی شده و در سال اخیر سطح زیر کشت بسیار خوبی را دارد. دانه آماده به طبخ کینوا ارزش غذایی بسیار بالایی داشتند و در رنگ های سفید، سیاه و قرمز تولید می شود. کینوا دارای برگ های بسیار خوش خوراکی می باشد که به عنوان سبزی مورد استفاده قرار می گیرد.

کینوا

انواع کینوا و فروش این گیاه جدید

کینوا در سراسر دنیا دارای ۱۸۰ گونه متفاوت است. که هر کدام از این ها در اقلیم های متفاوت رشد می کند. واریته های مختلف کینوا به رنگ های مختلفی وجود دارد که سفید، قرمز، سیاه آن بسیار پر طرفدار است. در واقع این سه رنگ از لحاظ کیفیت متفاوت هستند. کینوا سفید طبخ سریعی دارد ندارد و طعم غریبه ای به غذا نمی دهد. دانه کینوا قرمز و سیاه طعم تند تری دارد و به نسبت کینوا سفید بسیار دیر پخت تر می باشد.

کینوا و سلیاک

کینوا در گروه غلات قرار می گیرد و فاقد گلوتن است. افرادی که به بیماری سلیاک مبتلا هستند و نمی توانند مواد غذایی گلوتن دار را به راحتی مصرف کنند، می توانند از مواد غذایی حاوی کینوا استفاده نماید.

گیاه جدید کینوا برای افراد مبتلا به سلیاک محدودیتی نداشته و می توانند از محصولات مختلفی مانند نان کینوا، بیسکویت، کلوچه، کیک و آرد پرک کینوا استفاده نمایند. انجمن سلیاک تلاش بسیار زیادی برای معرفی کینوا در ایران انجام داده و محصولات مختلفی از کینوا را در سطح کشور معرفی نموده و به فروش می رساند.

کینوا

کینوا و دیابت

شاخص قند خون اصطلاحی است که به معنای توانایی یک ماده در بالا بردن قند خون را اشاره می کند. خوردن انواع غذاهایی که باعث افزایش شاخص قند خون می شود بسیار مضر می باشد.

گیاه دارویی کینوا باعث می شود نه تنها شاخص قند خون بالا نرفته بلکه در تعادل املاح معدنی نیز کاربرد داشته باشد و باعث چاقی نیز نخواهد شد. همچنین دانه های کینوا باعث می شود افرادی که دیابت نوع ۲ دارند با مصرف کینوا مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را تامین نموده و دچار افزایش وزن و پیشرفت دیابت نیز نشود.

کینوا و تیروئید

مشکلات کم کاری و پرکاری تیروئید از به هم خوردن تعادل هورمون های بدن می باشد. هورمون های تیروئید برای رشد، متابولیسم و ترمیم بدن ضروری می باشد. کمبود املاح معدنی تاثیر بسیار زیادی در مختل شدن روند هورمون های بدن دارد. دانه گیاه جدید کینوا دارای املاح و ویتامین های بسیار بالایی است که می تواند بهبود این مشکلات نقش بسزایی داشته باشد. این مجموعه این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

کینوا

کینوا و گوارش

مشکلات گوارشی در دهه های اخیر بسیاری از مردم سراسر جهان را درگیر کرده است افزایش میزان چربی و قند در مواد غذایی یا به عبارتی غذاهای فست فود و کم شدن ارزش غذایی مصرفی افراد باعث شده مردم به شدت دچار مشکلات گوارشی و انواع سرطان های گوارشی می شوند.

برای جلوگیری از افزایش وزن کودکان و کاهش مشکلات هاضمه و انواع یبوست های سالمندی لازم است افراد از مواد غذایی مناسب استفاده کنند.

یکی از این مواد غذایی کینوا می باشد که دارای فیبر بسیار بالایی است که در پیشگیری از بروز انواع سرطان های دستگاه گوارش بسیار مناسب می باشد و در تقویت باکتری های مفید روده کمک می کند همچنین از ساپونین کینوا داروهای ضد سرطان گوارش نیز در سایر کشورها تولید می شود. با مصرف روزانه ۱۰۰ گرم کینوا به راحتی می توان دستگاه هاضمه را بهبود بخشیده و در کاهش بیماری‌های گوارشی موثر بود.

کینوا

کینوا بارداری

تغذیه یکی از عوامل بسیار مناسب در دوران بارداری می باشد. بانوان باردار در طول دوران بارداری باید از مواد غذایی باارزش استفاده کنند و همه گروه‌های غذایی را مورد استفاده قرار دهند. مادر در زمان بارداری و شیردهی به شدت دچار کمبود به خصوص املاح معدنی خواهد شد که برای جبران باید مواد غذایی بسیار با ارزش مانند کینوا را استفاده نمود.

گیاه جدید کینوا با داشتن املاح معدنی و ویتامین های کامل، نیاز روزانه مادر و کودک را به این مواد کاملاً برطرف خواهد کرد. این گیاه در سراسر کشور به فروش می رسد.

کینوا دارای کلسیم بسیار بالایی ست که می تواند رشد استخوان بندی کودک را بهبود بخشیده و در کم شدن پوکی استخوان مادر موثر باشد. همچنین مادران باردار برای تامین آهن مورد نیاز بدن خود نیز به از مواد غذایی حاوی کینوا استفاده نمایند.

کینوا

انواع محصولات کینوا و فروش این گیاه جدید

این مجموعه با تولید گیاه جدید کینوا ایرانی بسیار با کیفیت و افزایش سطح زیر کشت کینوا در کشور توانسته است که کینوا را در ایران تولید نموده و با قیمت مناسبی به فروش برساند. در کنار عرضه اولیه دانه آماده به طبخ، آرد و کینوا پرک نیز وارد بازار خواهد شد و علاقه مندان به مصرف می‌توانند از هر نقطه ی ایران محصول خود را سفارش داده و دریافت نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *