قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی سمنان

دانه کینوا

بزرگترین مرکز قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی سمنان در کنار عرضه دانه کینوا رنگی و سفید در سمنان و استان های مختلف کشور ، مشاوره برای قیمت و روش های مصرف آن را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان عزیز ، قرار می دهد.

انواع دانه کینوا رنگی

دانه کینوا ، دانه ای نشاسته ای با طیف رنگی وسیع و متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است . در کشور های مختلف جهان ، چندین نوع دانه کینوا وجود دارد که در رنگهای مختلف مشاهده می شوند .

به طور کلی ، دانه کینوا از نظر رنگ در سه دسته  قرار می گیرد ، که رایج ترین و پرمصرف ترین آنها انواع قرمز ، سفید و سیاه است .

اگرچه از نظر ارزش غذای تفاوت چندان بین دانه کینوا رنگی و سفید وجود ندارد ، در مواردی از جمله طعم  ، بافت ، زمان پخت و پز با یکدیگر تفاوت دارند.

کینوا

دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید یکی از دانه های کینوا است که معمولاً بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . زیرا دارای عطر و طعمی سبک است ، که در یک دستور العمل غذایی بر طعم  سایر مواد غذایی تاثیری ندارد .

دانه کینوا سفید ، از بین سه رنگ نیز سبکترین بافت را دارد . و از رنگهای دیگر که یک بار پخته شده است ، نرم تر می باشد . همچنین دانه کینوا سفید سریعتر طبخ می شود و نسبت به سایر ارقام رنگی تُردتر است .

دانه کینوا

دانه کینوا قرمز

دانه کینوا قرمز دارای بافت سنگین تری در مقایسه با رنگ سفید است . همچنین دارای طعمی برجسته تر است که اغلب به عنوان «آجیل» معرفی می شود . بافت سنگین دانه کینوا قرمز به آن اجازه می دهد ، تا هنگام پخت خیلی خوب نگه داشته شود . یعنی این دانه پس از پخت به راحتی از هم پاشیده نمی شود و بافت خود را حفظ می کند. فروش کینوا رنگی و سفید در سمنان و سایر شهر های ایران با شرایط بسیار ویژه به صورت فله و بسته بندی در این مجموعه عرضه می گردد.

 این نوع بافت باعث می شود ، دانه کینوا قرمز به یک ماده عالی برای سالاد سرد تبدیل شود! همچنین رنگ قرمز خود را بعد از پخت و پز حفظ می کند . بنابراین اگر به دنبال اضافه کردن مقداری رنگ برای جذاب کرد ظرف غذای خود هستید ، دانه قرمز می تواند یک افزودنی عالی باشد.

دانه کینوا سیاه

دانه کینوا سیاه ، رواج کمی برای مصرف خوراکی دارد . زیرا یافتن آن دشوار است و تولید آن در آمریکای جنوبی کمتر از انواع سفید و قرمز است . در حالی که از نظر بافت شبیه به دانه کینوا قرمز است .

دانه کینوا سیاه دارای طعمی تند تر نسبت به دو نوع سفید و قرمز می باشد . و طعم آن شیرین تر از دانه کینوا سفید است . البته مشابه دانه کینوا قرمز  ، دانه کینوا سیاه نیز به خوبی بافت خود را هنگام پخت حفظ می کند . همچنین رنگ آن نیز ، پس از پخته شدن ثابت می ماند.

غله کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی در سمنان

با معرفی دانه کینوا از سوی سازمان فائو در سال 2013 و آشنایی بیشتر با این ماده غذایی ارزشمند ، مصرف آن در سبد غذایی خانوارها قرار گرفت . در سال های اخیر ، در کشور ایران نیز تولید دانه کینوا و مصرف آن نیز افزایش یافته است . و بازار خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید نیز رونق یافته و با قیمت های مختلفی عرضه می شود.

جهت اطلاع زا قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید در سمنان و سایر استان ها ، می توانید با ما تماس بگیرید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید ، در جهت ترویج تولید دانه کینوا با همکاری وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می نماید .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا رنگی و سفید در ایران ، دانه کینوا را فرآوری نموده و عرضه می نماید .  دانه کینوا پس از برداشت ، دارای پوسته ساپونین دار است . ساپونین ماده ای سمی است که باید قبل از مصرف دانه کینوا ، جداسازی شود .

کینوا

همکاری در قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی در سمنان

این مجموعه برای اولین بار در ایران ، فرآیند ساپونین گیری دانه کینوا و فرآوری آن را در داخل کشور انجام می دهد . و پس از فرآوری ، دانه های آماده به طبخ کینوا رنگی و سفید را به صورت عمده و در بسته بندی مختلف در سمان و سایر استان ها ، عرضه می نماید .

همچنین آرد کینوا را نیز از دانه های باکیفیت کینوا تولید نموده و در سمنان و مناطق مختلف کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . این مجموعه آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک در سراسر کشور ، می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید در سمنان و هر استانی که هستید ، می توانید با ما تماس بگیرید . و از کلیه خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *