فروشگاه دانه کینوا لاغری

دانه کینوا

بزرگترین فروشگاه دانه کینوا سفید و رنگی برای لاغری در کشور ،  مصرف دانه کینوا را در رژیم غذایی لاغری برای تامین مواد غذایی از جمله پروتئین ،  ویتامین B و E و املاح مفید ،  پیشنهاد می نماید .

دانه کینوا که بومی کشورهای پرو ،  بولیوی ،  شیلی و اکوادور در آمریکای جنوبی است ،  در سال های اخیر مورد توجه کشورهار مختلف قرار گرفته است .

ارزش غذایی دانه کینوا

كیفیت غذایی دانه کینوا به علت داشتن کلسیم ،  فسفر ،  پتاسیم ،  منیزیم ،  منگنز ،  – امگا 3 ،  ویتامین E ،آهن ،  مس و روی ،  پروتئین و اسید های آمینه می باشد . به علت وجود این مواد مغذی ،  کاربردهای زراعی-زیستی مختلف ،  كاربرد آن برای مقابله با گرسنگی و  سوءتغذیه و ارزش روزافزون اقتصادی آن ،  سازمان فائو ،  سال 2013 را به نام این گیاه نامگذاری کرده است .

این سازمان لقب مولتی ویتامین  یا خاویار گیاهی ،  را به دانه کینوا داد . و ارزش غذایی بسیار بالای آن را با شیر خشک مقایسه کرده است . دانه كینوا به طور متوسط دارای پروتئین بیشتری در مقایسه با سایر غلات می باشد .  

مقدار اسیدآمینه های ضروری لیزین ،  متیونین و سیستئین در پروتئین دانه كینوا بالاست . به نحوی كه این دانه را نسبت به غلات (از نظر اسیدآمینه لیزین) و حبوبات (از نظر اسیدآمینه های متیونین و سیستئین) برتری داده است.

کینوا

تاثیر مصرف دانه کینوا برای لاغری

استفاده از رژیم های لاغری سخت ،  یکی از روش های کاهش وزن است . اما این روش ها باعث آسیب به اندام های مختلف بدن و کمبود مواد غذایی مختلف در بدن می شود.

دانه کینوا دارای گرانول های نشاسته ای بسیار ریزی است . گرانول های نشاسته‌ای موجود در دانه کینوا نسبت به نشاسته برنج کوچکتر هستند و بسیار زود هضم می باشند . به همین دلیل ،  به صورت چربی ذخیره نمی شود . به همین دلیل دانه کینوا می تواند جایگزین مناسبی برای برنج باشد.

در اکثر رژیم های لاغری ،  حذف برنج یکی از موارد پیشنهادی برای کاهش وزن می باشد . معمولاً حذف برنج از برنامه غذایی با کاهش ویتامین B و با ریزش مو و شکستگی ناخن همراه می شود .

کینوا لاغری

ویتامین B در کینوا !!!!

البته دانه کینوا ،  مشابه برنج دارای ویتامین B بالایی است . بنابراین با حذف برنج ،  و مصرف دانه کینوا ،  علاوه بر تامین ویتامین B مورد نیاز بدن ،  فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد . مصرف دانه کینوا علاوه بر تأمین ویتامین B مورد نیاز بدن از ابتلا به چاقی و ریزش مو جلوگیری می کند .

مصرف دانه کینوا ،  به علت فیبر بالایی که دارد ،  سیری زودرس می آورد . رژیم های غذایی سرشار از فیبر نیز ممکن است باعث افزایش وزن سالم شوند . این امر به این دلیل است که غذاهای پر فیبر به افراد کمک می کنند تا احساس سیری به مدت طولانی تر داشته باشتند.

مصرف غذاهای با فیبر بالا مانند غذاهای حاوی دانه کینوا ،  به طور بالقوه باعث کاهش مصرف کلی غذاها شوند . دانه کینوا به عنوان غذایی خوش هضم و سبک ،  علاوه بر اینکه مانع چاقی می شود ،  مواد غذایی مورد نیاز بدن را تامین می نماید.

کینوا

فروشگاه دانه کینوا لاغری

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه کینوا در ایران ،  کشت بذر و تولید دانه کینوا را در استان های مختلف کشور ،  ترویج می کند . این مجموعه با دادن مشاوره رایگان و توزیع بذر کینوا شناسنامه دار در مناطق مختلف ،  کشاورزان عزیز را در تولید محصولی با کیفیت یاری می رساند.

مجموعه ما پس از جمع آوری دانه کینوامرغوب ،  برای اولین در ایران ،  فرآوری دانه کینوا را با استفاده زا دستگاه های مخصوص انجام می دهد . این مجموعه دانه های سفید و رنگی کینوا را پس از فرآوری ،  به صورت آماده به طبخ و همچنین آرد کینوا را به  صورت عمده ،  در تناژ بالا و بسته بندی عرضه می نماید.

کینوا

همکاری در فروشگاه دانه کینوا لاغری

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ،  بیمارستان ها ،  باشگاه ها و انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ،  برای تهیه دانه و آرد کینوا در استان های مختلف کشور ،  می باشد .

جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه دانه کینوا در کشور ،  دریافت مشاوره رایگان ،  تهیه انواع دانه و آرد مرغوب کینوا می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *