قیمت فروش گیاه دارویی کینوا در ایران

گیاه کینوا

جهت اطلاع از قیمت فروش گیاه دارویی کینوا در ایران در مناطق مختلف کشور، روش تولید و مصرف آن، می توانید با بزرگترین مرکز تولید و عرضه گیاه دارویی کینوا در ایران، در ارتباط باشید.

معرفی گیاه دارویی کینوا

گیاه دارویی کینوا، گیاهی متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج می باشد. گیاه دارویی کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی است که به عنوان یک گیاه زراعی مهم در این منطقه، کشت می شود.

دانه های برداشت شده از گیاه دارویی کینوا دارای مواد غذایی زیادی می باشند. به همین دلیل به خاویار گیاهی یا مولتی ویتامین معروف اند. دانه گیاه کینوا، سرشار از پروتئین، ویتامین ب و ای، آنتی اکسیدان و املاح مفیدی همچون فیبر، آهن، کلسیم، منیزیم و… می باشد.

بذر کینوا

ارزش غذایی گیاه دارویی کینوا

دانه گیاه دارویی کینوا، تنها دانه گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را دارد. دانه گیاه دارویی کینوا دو برابر دانه های گندم و برنج و نصف گوشت، پروتئین دارد. در مقایســه بــا ســایر غــلات، دانه گیاه دارویی کینــوا میــزان بالایــی، ریبوفلاویــن، تیامیــن، آلفــا توکوفرول هــا (ویتامیــن E)  و ویتامین C دارد. فروش گیاه دارویی کینوا در ایران رو به افزایش است.

 میــزان اســید فولیــک در دانه گیاه دارویی کینوا، 10 برابر ســایر غــلات اســت. همچنین این دانه ها دارای میــزان بالایــی از کلســیم، روی، آهــن، مــس و منیزیــم می باشند. سازمان فائو سال 2013 را به نام سال کینوا نامگذاری کرده است. و سایر کشورها را به کشت و مصرف دانه های این گیاه توصیه نموده است.

دانه کینوا

اهمیت گیاه دارویی کینوا برای بیماران سلیاک

در سال های اخیر کشت گیاه دارویی کینوا در مناطق مختلف ایران، به عنوان یک گیاه زراعی مورد توجه قرار گرفته است. اما اهمیت دارویی دانه کینوا، به علت عاری بودن آن از پروتئین گلوتن است.

افرادی که دارای بیماری متابولیکی سلیاک هستند، توانایی هضم گلوتن موجود در غلات را ندارند. بیماری سلیاک یک بیماری با منشأ ژنتیکی است. در این بیماران تماس با گلوتن، باعث واکنش التهابی سلول های پوششی روده می شود. و این عاملی برای کاهش جذب کالری و مواد غذایی می باشد. فروش گیاه دارویی کینوا برای افراد مبتلابه سلیاک در این مجموعه یارانه ویژه ای دارد.

کینوا

مزیت استفاده از گیاه دارویی کینوا برای بیماران خاص

این التهاب باعث درد شکمی و علائمی مانند باد، ورم، گرفتگی، اسهال و یبوست متناوب، همراه می باشد. یک رژیم غذایی بدون گلوتن، می تواند طی سه ماه تا دو سال، علائم انواع سلیاک را بهبود ببخشد. همچنین از صدمه بیشتر به روده جلوگیری می کند.

دانه گیاه دارویی کینوا، دانه ای دو لپه ای و نشاسته ای است که فاقد گلوتن می باشد. همچنین آرد حاصل از دانه گیاه دارویی کینوا آن نیز فاقد گلوتن است. مصرف غذاهای حاوی دانه گیاه دارویی کینوا و فرآورده های آرد کینوا، غذایی بسیار مناسب برای بیماران سلیاکی است.

همچنین دانه گیاه دارویی کینوا، علاوه بر فقدان گلوتن، سرشار از پروتئین، ویتامین ب و ای، املاح معدنی مفید و آنتی اکسیدان می باشد.

کینوا

قیمت فروش گیاه دارویی کینوا

در سال های اخیر با افزایش معرفی گیاه دارویی کینوا به جهان و اطلاع از ارزش غذایی بالای دانه های آن، تولید و مصرف دانه های گیاه دارویی کینوا در ایران نیز روند افزایشی داشته است. به دنبال آن بازار بذر و دانه های گیاه دارویی کینوا در ایران، نیز رونق گرفته است.

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه و بذر گیاه دارویی کینوا و آرد کینوا، می توانید با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما در جهت ترویج کشت گیاه دارویی کینوا در ایران، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. این مجموعه با توزیع بذرهای شناسنامه دار گیاه دارویی کینوا و ارائه مشاوره رایگان، کشاورزان عزیز را در تولید دانه هایی باکیفیت، یاری می رساند.

کینوا

همکاری در فروش گیاه دارویی کینوا

این مجموعه پس از جمع آوری دانه گیاه دارویی کینوا، برای اولین بار در ایران، آن را فرآوری می نماید. دانه گیاه دارویی کینوا، در پوسته خود دارای ماده ای سمی به نام ساپونین می باشد که باید قبل از مصرف جداسازی شود.  مجموعه ما برای اولین بار در ایران، اقدام به فرآوری دانه گیاه دارویی کینوا کرده است.

همچنین آماده همکاری با بیمارستان ها، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه توزیع دانه گیاه دارویی کینوا، می باشد. این مجموعه، دانه های آماده به طبخ کینوا و آرد آن را به صورت فله در تناژ بالا و در بسته های مختلف عرضه می نماید.

جهت اطلاع از قیمت فروش گیاه  دارویی کینوا، تهیه بذر و دانه مرغوب کینوا و استفاده از مشاوره رایگان در زمینه کشت گیاه دارویی کینوا، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *