سایت جامع بذر کینوا اصل

بذر کینوا فله

در سایت جامع بذر کینوا، علاوه بر دریافت اطلاعات جامع درباره بذر کینوا و نحوه کشت آن، می توان بذر کینوا اصل و شناسنامه دار تهیه کرد و محصول تولیدی خود را به صورت تضمینی به فروش رساند.

تهیه بذر کینوا اصل- گام اول برای افزایش عملکرد

تهیه بذر کینوا مرغوب و باکیفیت، مشابه سایر گیاهان زراعی دارای اهمیت ویژه ای است. زیرا درصد سبز مزرعه، میزان علف های هرز و بیماری و عملکرد نهایی به این انتخاب بستگی زیادی دارد.

کشت بذر کینوا تقلبی و غیر مرغوب که در مواردی توسط افراد سودجو عرضه می شود، خسارات زیادی به دنبال دارد. بذور علف هرز کینوا از نظر شکل و اندازه و وزن بسیار شبیه به بذر کینوا می باشند. مخلوط بودن بذر کینوا با این بذور، باعث تولید محصولی فاقد ارزش اقتصادی می باشد.

همچنین برخی از بذور غیر اصل کینوا، قدرت جوانه زنی پایینی دارند یا عامل بیماری سفیدک هستند. بنابراین انتخاب بذر کینوا اصل در اولین گام، برای تولید محصولی با عملکرد بالا بسیار مهم می باشد. علاقه مندان می توانند بذر اصل را از سایت جامع بذر کینوا سفارش دهند.

کینوا

کشت بذر کینوا

بذر کینوا، بذری متعلق به خانواده تاج خروس تیره اسفناج است. این بذر بومی آمریکای جنوبی و کشور پرو و بولیوی است. در سال های اخیر در کشورهای مختلف از جمله ایران، مورد توجه قرار گرفته است. کشت بذر کینوا در استان های مختلف کشور، با تولیدمحصولی با عملکرد مطلوب همراه می باشد.

بذر کینوا بسیار ریز است و وزن هزاردانه آن بین 2 تا 3 گرم است. و کشت آن مشابه سایر گیاهان بذرریزی همچون کلزا و شبدر می باشد. آماده سازی خاک شامل شخم، ماخار، دیسک سبک و سنگین و کودپاشی است.

میزان بذر کینوا برای هر هکتار، 10-8 کیلوگرم است که بسته به میزان شوری آب متغیر است. بذر کینوا برای به 7-5 نوبت آبیاری با فاصله 15-10 روز نیاز دارد. انواع روش های آبیاری را برای آبدهی بذر کینوا می توان به کاربرد.در سایت جامع بذر کینوا تخصصی ترین مشاوه ها را دریافت نمایید.

البته آبیاری تحت فشار مانند آبیاری قطره ای در کنار کاهش مصرف آب، عملکرد محصول را نیز افزایش می دهد. جهت افزایش عملکرد بذر کینوا، از کودهای ازته و فسفاته می توان بهره برد.

بذر کینوا

کود دهی و برداشت بذر کینوا

مصرف 150 کیلوگرم کود NPK مصرف خوبی بر عملکرد بذر کینوا دارد. همچنین به صور جایگزین می توان از 150 کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل به همراه 100 کیلوگرم کود پتاس استفاده کرد. عملکرد بذر کینوا بین 2 تا 5/5 تن در هکتار گزارش شده است. انتخاب بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و مدیریت زراعی مناسب حداکثر عملکرد بذر کینوا را تولید می کند.

سایت جامع بذر کینوا اصل

همانطور که بیان گردید، انتخاب بذر کینوا اصل و گواهی شده، برای تولید محصولی با عملکرد زراعی بالا، حائز اهمیت می باشد. با توجه به جدید بودن بذر کینوا در کشور، معمولاً افراد اطلاعات کمی درباره بذر کینوا دارند. و رد شناخت بذر کینوا اصل و مرغوب نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی دارند.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه با راه اندازی سایت جامع بذر کینوا، اطلاعات جامعی در رابطه با معرفی بذر کینوا و روش صحیح کشت آن بیان می کند.

کینوا

همکاری در سایت جامع بذر کینوا اصل

همچنین این مجموعه در زمینه بومی سازی تولید دانه کینوا در داخل کشور و ترویج کشت بذر کینوا استان های مختلف، فعالیت می کند. این مجموعه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

در این مجموعه پس از عقد قرارداد، محصول بذر کینوا در کلیه استان ها، به صورت تضمینی خرید و فروش می شود. سایت جامع بذر کینوا، در زمینه تهیه بذر کینوا اصل، کشت بذر کینوا و تولید محصولی با عملکرد بالا، مشاوره رایگان ارائه می نماید. جهت اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *