سایت جامع انواع کینوا

دانه کینوا

معرفی انواع کینوا، بیان خواص غذایی و درمانی انواع کینوا و روش های تولید و مصرف انواع کینوا در سایت جامع انواع کینوا، که توسط بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا راه اندازی شده، ارائه می‌شود.

معرفی انواع کینوا

از حدود 5000 تا 7000 سال قبل انواع کینوا در جنوب آمریکا و کشورهای پرو و بولیوی مورد کشت و مصرف قرار می‌گرفته اند. امروزه نیز این کشورها بزرگترین صادر کنندگان انواع کینوا در جهان هستند. در سال 2013 سازمان فائو به معرفی انواع کینوا و بیان ارزش غذای آن پرداخت. سازمان فائو ارزش غذایی انواع کینوا را قابل مقایسه با شیرخشک دانست. این سازمان سایر کشورها را به کشت و تولید انواع کینوا، ترغیب نمود. و به انواع کینوا، لقب مولتی ویتامین داد.

سال 2013 با همکاری سازمان خوار و بار جهانی و سازمان ملل و به درخواست کشورهای تولید کننده انواع کینوا، به نام سال کینوا نامگذاری گردید. سپس تولید و مصرف انواع کینوا در کشورهای مختلف جهان مورد توجه قرار گرفت. در این سایت جامع‌ترین اطلاعات کینوا عرضه می‌گردد.

انواع کینوا دارای پروتئین، انواع ویتامین و آنتی اکسیدان هستند. همچنین املاح معدنی مانند کلسیم، فسفر، منیزیم، روی، مس، منگنز و فیبر نیز در انواع کینوا وجود دارد. انواع کینوا دارای ترکیب کاملی از اسید آمینه‌های ضروری برای بدن انسان هستند.

ارزش غذایی بالای موجود در انواع کینوا باعث شده که به خاویار گیاهی نیز معروف شوند. سایت جامع کینوا مشاوری خوب برای مصرف کنندگان و علاقه مندان غلات جدید است.

ماده غذایی کینوا

کاربرد های غذایی انواع کینوا

انواع کینوا دارای طیف رنگی وسیعی هستند که در سه دسته سفید، قرمز و سیاه قرار می‌گیرند. این محصول براساس رنگ و نوع پوسته، از نظر طعم و زمان طبخ با هم تفاوت دارند.انواع کینوا سفید دارای طعمی مشابه گندم و ذرت است که برای پختن به 3 دقیقه زمان نیاز دارد. کینوا سفید به علت طعم مطلوب و پخت سریع‌تر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع کینوا سفید به صورت ترکیب با برنج و یا به تنهایی طبخ می‌شوند.

دانه کینوا سفید به صورت کته، آبکش، سرخ کرده و تازه خوری مصرف می‌شوند. همچنین برای غنی سازی انواع سالاد، سوپ، آش، آبگوشت و انواع غذاهای ایرانی و برخی از دسرها مانند فرنی می توان از انواع کینوا سفید، استفاده نمود. انواع دستور پخت‌های کینوا را می‌توانید در این سایت مطالعه نمایید.

انواع کینوا قرمز و سیاه به ترتیب به 5 و 10 دقیقه زمان برای پخت نیاز دارند. این نوع کینواها دارای طعم تندتری نسبت به انواع کینوا سفید می‌باشند. انواع کینوا سیاه که طعم بسیار تندی دارد، برای تهیه نوشیدنی‌های مالتی و شیک‌ها به کار می‌رود.

آرد کینوا

سایت جامع انواع کینوا

اگرچه پس از نامگذاری سال 2013 به نام کینوا، انواع کینوا در جهان مورد توجه قرار گرفت. اما هنوز برای بسیاری از افراد انواع کینوا و نحوه تولید و مصرف آن‌ها ناشناخته است. مجموعه ما با راه اندازی سایت جامع انواع کینوا، به معرفی، نحوه کشت، مصرف و خرید و فروش انواع کینوا پرداخته است.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری انواع کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را با کیفیت بالا تولید، فرآوری و عرضه می نماید. این مجموعه برای اولین بار در ایران، انواع کینوا را فرآوری نموده و به صورت بسته بندی در سایزهای مختلف و به صورت عمده، توزیع می کند.

همکاری در سایت جامع انواع کینوا

این مجموعه آماده همکاری با رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی است. دانه و آرد انواع کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.جهت دریافت اطلاعات کامل در زمینه انواع کینوا می‌توانید به سایت جامع انواع کینوا، مراجعه نمایید و همچنین می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *