مرکز خرید آرد کینوا

آرد کینوا

جهت تهیه آرد مرغوب و باکیفیت کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش آرد کینوا در ایران در ارتباط باشید و در زمینه تولید و مصرف دانه و آرد کینوا، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا حاصل رشد و رسیدگی گیاهی به همین نام است. گیاه کینوا که مقاومت بالایی به خشکی و شوری دارد، در اقلیم های مختلف نیز قادر به رشد و تولید دانه کینوا، می باشد. از حدود 5000 سال قبل تا به امروز دانه کینوا به عنوان غذای اصلی مردم جنوب آمریکا، کاربرد داشته است.

سال 2013 سازمان فائو سایر کشورهای جهان را به تولید دانه کینوا و مصرف آن ترغیب نمود. با نامگذاری سال 2013 از سوی این سازمان به نام سال کینوا، توجه بقیه جهان به دانه کینوا جلب شد. در حال حاضر بیش از 100 کشور از جمله ایران، دانه کینوا را تولید و مصرف می نمایند.دانه کینوا دارای املاح و عناصر معدنی بسیار مفیدی می باشد که مصرف آن برای همه گروه های سنی توصیه می شود. خرید آرد کینوا در سال های اخیر در حال افزایش است.

دانه کینوا حاوی همه اسیدآمینه های مورد نیاز بدن انسان، انواع ویتامین، پروتئین، آنتی اکسیدان و امگا 3 نیز می باشد. و به علت داشتن همین مواد غذایی سرشار به خاویار سبز معروف است.

دانه کینوا به صورت پخته یا تازه خوری و به صورت کته، آبکش و سرخ کرده و در انواع سالادها، سوپ ها و انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. طعم دانه کینوا مشابه گندم و ذرت است و استفاده از آن در غذاهای مختلف، علاوه بر افزایش ارزش غذایی آن غذا، تأثیری بر طعم آن نیز ندارد.

کینوا

کاربرد آرد کینوا

از دانه های مغذی کینوا، آرد کینوا تولید می شود که مشابه آن، دارای مواد غذایی بسیاری می باشد. آرد کینوا یک افزایش دهنده حجم بسیار مناسب برای آرد تصفیه شده گندم می باشد. آرد کینوا نسبت به آرد گندم چربی بیشتری دارد و کیک و نان تولید شده از آن خوشمزه و نرم می گردد. مردم با خرید آرد کینوا می توانند انواع محصولات با ارزش غذایی بالا را تولید کنند.

نشاسته کش دار موجود در آرد کینوا به صورت ترکیب با آرد گندم و ذرت در تولید انواع نان، کیک، غلات صبحانه و انواع بیسکویت کاربرد دارد. همچنین جهت غنی سازی فرنی تهیه شده برای کودکان می توان از آرد کینوا استفاده نمود.

آرد سفید و نرم گندم در صورت استفاده هر روز باعث ایجاد چسبندگی در روده و یبوست در انسان می شود. تحقیقات اخیر نشان می دهد که مصرف نان و برنج سفید عامل بروز سوءتغذیه و تری‌گلیسرید بالا می باشد. یکی از عوامل ابتلا به کبد چرب نیز، مصرف کربوهیدرات‌های تصفیه شده است.

مصرف بی‌رویه از گندم بدون سبوس و آرد سفید در محصولات غذایی در کنار فقیر بودن گندم و آرد آن از نظر برخی ریزمغذی ها و آنتی اکسیدان ها، باعث مشکلات عدیده ای برای سلامتی انسان می شود.اضافه کردن آرد کینوا با داشتن مواد غذایی سرشار، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش کمیت و کیفیت آرد گندم و مغذی تر نمودن محصولات نانوایی است. با خرید آرد کینوا می توانید انواع نان های مختلف و خوش طعم را تولید کنید.

ارد کینوا

مرکز خرید آرد کینوا

در حال حاضر و با معرفی دانه کینوا توسط سازمان فائو به جهان، بیش از 100 کشور از جمله ایران، دانه و آرد کینوا را تولید می نمایند. همچنین بسیاری از کشورهای جهان، دانه کینوا، آرد کینوا و فرآورده های آن را در سبد غذایی خود قرار داده اند. به دنبال آن، بازار خرید آرد کینوا نیز رونق گرفته است.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج بومی سازی تولید دانه و آرد کینوا در داخل کشور فعالیت می نماید. این مجموعه پس از تولید دانه کینوا در داخل کشور، برای اولین بار در ایران، اقدام به فرآوری دانه کینوا نموده است. زیرا پس از برداشت دانه کینوا، نیاز به جداسازی ماده ساپونین از پوسته آن می باشد.

خرید آرد کینوا

همکاری در مرکز خرید آرد کینوا

مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی در زمینه ارائه دانه باکیفیت و آرد کینوا می باشد. آرد کینوا و دانه سفید و رنگی کینوا که توسط مجموعه ما تولید و فرآوری می شود، به صورت عمده وبسته بندی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

جهت ارتباط با مرکز خرید آرد کینوا و مرکز خرید و فروش دانه باکیفیت کینوا که به دست توانمند کشاورزان عزیز ایرانی تولید شده است، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *