تهیه بذر کینوا ارگانیک در مشهد

بذر کینوا

برای تهیه بذر کینوا ارگانیک در مشهد چه طور می توانم اقدام کنم ؟ بذر کینوا اصل را از کدام مراجع می توان تهیه کرد؟ مشاوره ی کشت از چه طریقی دریافت کنم ؟

کینوا ارگانیک

امروزه پرداختن به غذاهای سالم، با توجه به فوائد فراوان این محصولات بیش از پیش بر دانشمندان، دولتمردان و مصرف کنندگان آشکار می شود. کشاورزی ارگانیک نوعی از کشاورزی است که در آن کاربرد مواد شیمیایی به حداقل مورد نیاز خود کاهش یافته و در عوض تولید محصول به نگهداری و استفاده از منابع موجود در مزرعه مانند دام، انسان و بقایای گیاهی وابسته می شود.

بذر کینوا گیاهی با ارزش غذایی بالا و مقاوم به خشکی و شوری است و متعلق به خانواده تاج خروس می باشد. نوع وحشی بذر کینوا سلمه و نوع زراعی کینوا نام دارد که به علت اهمیت غذایی به خاویار سبز معروف است. تولید و تهیه بذر کینوا به روش ارگانیک علاوه بر بهره مندی از مواد غذایی باارزش آن، میزان سلامت این محصول و ارزش تجاری آن را افزایش می دهد.

بذر کینوا ارگانیک


مزایای کشاورزی ارگانیک بذر کینوا

مزایای عمده کشاورزی ارگانیک شامل امنیت غذایی و سلامت جامعه، پایداری منابع تولید، تنوع و کاهش ریسک تولید، اثرات زیست محیطی و اثرات اجتماعی و اقتصادی می باشد. در حال حاضر در ایران تعدادی از محصولات از جمله : انجیر، خرما، پسته، بادام، گیاهان دارویی، انار، گلاب و زعفران به صورت ارگانیک تولید می شوند.

بذر کینوا ارگانیک

تهیه بذر کینوا ارگانیک در مشهد

ارزش غذایی کینوا باعث شده که در 30 سال گذشته سطح زیر کشت آن افزایش یافته به طوری که در حال حاضر در بیش از 100 کشور کشت می شود. دانه کینوا یک شبه غله است که غنی از اسیدهای آمینه، پروتئین و فیبر است و بهترین جایگزین برای غلات و از جمله برنج می باشد تولید گیاه کینوا به صورت ارگانیک، باعث افزایش ارزش غذایی و میزان سلامت آن می شود.


یکی از روش های افزایش عملکرد در تولید محصولات ارگانیک، استفاده از کودهای بیولوژیک است. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش و تهیه بذر کینوا در ایران زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی، علاوه بر توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا، به افراد علاقه مند به تولید گیاه کینوا ارگانیک در شهر مشهد و تمام نقاط کشور مشاوره رایگان می دهد.

همچنین برای تهیه کودهای بیولوژیک با هدف افزایش بهره وری محصولات ارگانیک از جمله کینوا با مجموعه ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *