تامین آرد کینوا برای کارخانه جات در مشهد

کینوا

تامین آرد کینوا برای کارخانه جات در مشهد توسط کدام مرکز انجام می شود؟ کارخانه جات خریدار آرد کینوا در مشهد، نیازمند چه تامین کننده ای هستند؟

شهر مشهد به عنوان یکی از شهر های صنعتی ایران شناخته می شود. در شهر مشهد، کارخانه جات صنایع تبدیلی زیادی وجود دارد. در این کارخانه جات آرد کینوا نیز مصرف می شود. آرد کینوا به عنوان آرد فراسودمند در تولید محصولات مخصوصا محصولات غذایی کاربرد گسترده ای دارد.

کارخانه های خریدار آرد کینوا در مشهد

آرد کینوا امروزه توسط کارخانه جات در مشهد خریداری می شود. از جمله کارخانه جات خریدار آرد کینوا در مشهد می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

این کارخانه جات با تولید محصولات غنی شده با آرد کینوا، ضمن تولید محصولی فراسودمند، محصولی جدید را نیز تولید نموده اند و بازار فروش خوبی را به دست می آورند.

کارخانه جات خریدار آرد کینوا در مشهد می توانند با شرکت ایلیا همکاری کنند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده آرد کینوا در ایران است. این شرکت در شهر مشهد دارای نمایندگی است و کارخانه جات می توانند با مراجعه به این مراکز اطلاعات لازم در خصوص همکاری و خرید آرد کینوا را جویا شوند.

کینوا

تولید و آسیابانی ویژه آرد کینوا

آسیابانی آرد کینوا نیازمند تخصص و تجهیزات ویژه ای می باشد. تولید آرد کینوا و آسیابانی آن بر روی عملکرد و بازدهی محصول نهایی تاثیر بسزایی دارد. برای آسیابانی ویژه کینوا، از تجهیزات به روز دنیا باید استفاده شود.

تقلب در آرد کینوا

با افزایش مصرف آرد کینوا توسط علاقه مندان، سود جویان اقدام به تقلب در محصولات کینوا از جمله آرد کینوا نموده اند. برای تقلب در آرد کینوا، سود جویان اقدام به ترکیب سایر آرد ها با آرد کینوا می کنند. افزودن گچ و سایر مواد به آرد کینوا، ترکیب آرد های کهنه و جدید با هم و … از جمله تقلبات در آرد کینوا می باشد.

کارخانه جات برای اطمینان از سلامت آرد کینوا و خالص بودن این آرد، باید آزمون های مشخصی را انجام دهند تا سلامت آرد تعیین شود. خریداران جزئی برای خرید آرد کینوا مراکز معتبر را انتخاب کنند تا اسیر تقلبات سودجویان نشوند.

همچنین لازم است در زمان خرید آرد کینوا از فروشنده مجوز های بهداشتی را بخواهند و بعد از بررسی تاریخ تولید و انقضا، خرید خود را انجام دهند. داشتن مجوز های بهداشتی و سیب سلامت از مهم ترین معیار ها در زمان خرید آرد کینوا می باشد.

کینوا

آرد کینوا بدون گلوتن

آرد کینوا همانند سایر محصولات کینوا فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات و دانه ها مانند گندم و جو وجود دارد. گلوتن در بعضی از افراد باعث ایجاد حساسیت می شود. افراد سلیاکی نمی توانند گلوتن موجود در مواد غذایی را هضم کنند و در صورت مصرف با مشکلات گوارشی نظیر: نفخ، دردهای شکمی، اسهال، یبوست و … مواجه می شوند. سلیاک یک بیماری خود ایمنی و ژنتیکی است که در فرد به گلوتن حساسیت دارد و نباید مصرف کند.

آرد کینوا برای تولید محصولات غذایی برای بیماران سلیاکی مناسب می باشد. کارخانه جات تولید کننده محصولات برای بیماران سلیاکی می توانند از آرد کینوا بدون گلوتن استفاده نمایند و بر تنوع محصولات این افراد بیافزایند.

تولید محصولات رژیمی با آرد کینوا

امروزه محصولات رژیمی جایگاه ویژه ای در بین افراد جامعه دارند. مردم علاقه مند به سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا هستند. محصولات رژیمی در بین افرادی که علاقه مند به تناسب اندام هستند و قصد کاهش وزن دارند، محبوب است.

کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی می توانند جهت غنی سازی محصولات و بهبود کیفیت، از آرد کینوا استفاده نمایند. آرد کینوا علاوه بر افزودن به خواص تغذیه ای محصول، باعث بهبود خواص حسی، رئولوژیکی و تکنولوژیکی محصولات نیز می شود.

کینوا

آرد کینوا برای بسته بندی در مشهد

شرکت های بسته بندی در مشهد با داشتن بازار گسترده مشتریان، پتانسیل خوبی برای فروش آرد کینوا دارند. این مجموعه ها در مشهد آرد کینوا را به صورت تناژ از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی می کنند.

آرد کینوا برای بسته بندی در مشهد می تواند به صورت تولید داخلی و یا خارجی باشد. آرد کینوا ایرانی و‌ وارداتی از لحاظ خواص تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. برای خرید آرد کینوا برای بسته بندی می توانید از طریق مراکز فروش معتبر این محصول اقدام نمایید.

ماندگاری آرد کینوا

آرد کینوا مانند سایر آرد ها و مواد غذایی مدت زمان ماندگاری دارد و بهترین زمان برای استفاده از آرد کینوا می باشد.

آرد کینوا زود فاسد می شود و نمی توان برای مدت طولانی آن را نگهداری نمود، زیرا آرد کینوا چربی دارد و نمی توان برای مدت طولانی آن را نگاه داشت. در مدت زمان محدودی هم که لازم است این فراورده نگهداری شود، باید در محیطی خشک و خنک قرار داده شود و همچنین هیچگونه راه ورود هوا به داخل بسته بندی آرد وجود نداشته باشد.

فروش آرد کینوا کیسه ای و فله در مشهد

آرد کینوا به صورت کیسه ای و فله در مشهد به فروش می رسد. این محصول برای مصارف خانگی نیز کاربرد دارد. کارخانه جات صنایع تبدیلی آرد کینوا را به صورت کیسه ای خریداری می کنند. خرید آرد کینوا به صورت کیسه ای و فله از لحاظ ‌اقتصادی به صرفه تر است، زیرا هزینه بسته بندی را شامل نمی شود.

فروش آرد کینوا کیسه ای و فله در مشهد توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا انجام می شود. این مجموعه اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات کینوا همچون آرد کینوا در ایران می باشد. فروش این مجموعه به صورت عمده و جزئی می باشد و علاقه مندان می توانند برای خرید آرد کینوا کیسه ای و فله از طریق سایت و یا شماره های موجود در سایت اقدام کنند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *