محل فروش بذر کینوا به صورت فله

بهترین محل فروش بذر کینوا به صورت فله کدام مجموعه است ؟ چگونه می توان بهترین دانه و بذر کینوا را در کشور تهیه کرد؟ بذر کینوا دارای چه ارقامی است؟

بذر کینوا

بذر کینوا گیاهی با ارزش غذایی بالا است که به علت پتانسیل بالای رشد در شرایط نامساعد محیطی و سودآوری مناسب تر نسبت به غله های متداول است . در سال های اخیر مورد توجه زارعین قرار گرفته است. بذر کینوا باارزش که بومی منطقه آند آمریکای جنوبی است، در حال حاضر در حدود 100 کشور جهان کشت و کار می شود.

بذر کینوا
بذر کینوا

بذر کینوا گیاهی مقاوم در برابر خشکی و شوری

بذر کینوا به دلیل مقاوم بودن در برابر شوری و گرما قابلیت زراعت در بسیاری از زمین هایی با خاک زراعی فقیر را دارد. بذر کینوا مقاوم می تواند شوری، خشکی طولانی مدت، یخبندان و تگرگ را نیز تحمل نماید. خاک مناسب برای رشد بذر کینوا، خاک شنی می باشد.

تغییر آب و هوای ایران به سمت گرم و خشک شدن، و شور شدن تدریجی خاک های زراعی، نشان دهنده منطقی مناسب برای استفاده از بذر کینوا به عنوان گیاه مقاوم، سودآور و مغذی برای رسیدن به کشاورزی پایدار، تغذیه مناسب و تولید صنعتی است.

بذر کینوا

محل فروش بذر کینوا به صورت فله

سودآوری زراعت و تولید گیاه کینوا باعث شده است که افرادی سودجو و فاقد تخصص در زمینه کشت این گیاه با ارزش، اقدام به فروش بذرهای تقلبی کرده و به سودهای کلانی برسند . در نتیجه کشت این نوع بذرهای نامرغوب، کشاورزان عزیز با مشکلاتی ازجمله قوه نامیه پایین، اختلاط بالای ژنتیکی و عدم یکنواختی در محصول و حتی عدم امکان جوانه زنی بذرها روبه رو شده و ضررهای زیادی را متحمل شوند.

خریدو فروش بذر کینوا به صورت بسته بندی و فله صورت می گیرد. جهت خرید مطمئن و تهیه بذر اصل و شناسنامه دار کینوا در استان خراسان رضوی و تمام نقاط کشور و زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی می توانید با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید. این شرکت با تجربه کافی و مشاوران مجرب به صورت رایگان، در تمام مراحل زراعت کینوا، کشاورزان عزیز را جهت تولید محصول پر بازده و سود آور همراهی می کند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *