سفارش بذر کینوا در مشهد و خاصیت لاغری

کینوا مشهد

چگونه می توان سفارش بذر کینوا در مشهد انجام داد ؟و خاصیت لاغری بذر و دانه کینوا چیست؟

معرفی گیاه کینوا

گیاه کینوا از خانواده تاج خروس و با ظاهری مشابه گیاه سلمه است. این گیاه به علت ارزش غذایی بالایی به خاویار سبز معروف است. بذر گیاه کینوا به دلیل مقاومت بالا به تنش های خشکی و شوری، تولید دانه در دامنه ای از شوری که گندم و جو و سایر گیاهان زراعی معمول قادر به تحمل آن نیستند. این مجموعه در مشهد و دیگر شهرها بذر کینوا را عرضه می کند.

تنوع ژنتیکی بالا، تطابق پذیری به اقلیم های مختلف، ارزش غذایی بالا و کارایی بالای استفاده از منابع، گیاه مناسبی برای استفاده از منابع آب و خاک بسیار شور و زراعت در اقلیم گرم و خشک ایران و منطقه مشهد و خراسان می باشد.

کینوا خاویار گیاهی

خاصیت لاغری دانه کینوا

دانه کینوا قابلیت استفاده در برنامه غذایی انسان را دارد و منبعی غنی از آنتی اکسیدان و مواد غذایی مفید است و همچنین برای تهیه نان، سوپ، سالاد و غذای نوزادان می تواند استفاده شود. بذر و دانه کینوا در مشهد و دیگر شهرهای کشور توسط این مجموعه تامین می گردد.

دانه کینوا فاقد گلوتن بوده و به دلیل کم بودن شاخص گلیسمیک از دیابت نوع 2 جلوگیری می کند و می تواند جایگزین غلات معمول در رژیم غذایی افراد دیابتی باشد.

کینوا دارای تمام اسیدهای آمینه ضروری بدن و سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین ها می باشد و به دلیل داشتن میزان سه درصد نشاسته و وجود گرانول های نشاسته ای بسیار کوچک نه تنها نیاز بدن را به نشاسته تامین می کند بلکه اثرات چاق کنندگی نیز ندارد و غذایی بسیار مناسب برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، می باشد.

دانه کینوا مشهد
بذر و دانه کینوا

سفارش بذر کینوا در مشهد

در سال های اخیر بذر کینوا در ایران نیز کشت شده و به علت عملکرد قابل قبول، به عنوان یک گیاه زراعی مطلوب و سودآور مورد توجه قرار گرفته است.

مجموعه ما با داشتن مجوز رسمی از وزارت جهاد کشاورزی و به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، و با دارا بودن تجربه کافی برای کشت بذر کینوا ، آماده همکاری با کشاورزان عزیز در تمام استان های کشور از جمله استان خراسان و شهر مشهد می باشد.

در این مجموعه پس از عقد قرارداد، مشاوره کاملاً رایگان و به صورت تخصصی در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت گیاه کینوا در اختیار کشاورزان عزیز قرار خواهد گرفت. جهت تهیه بذرهای کینوا به صورت اصل و شناسنامه دار با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *