قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید شیراز

برنج کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید شیراز و استان های مختلف کشور را می توانید از بزرگترین مرکز تولید ،  فرآوری و عرضه دانه کینوا سفید در کشور ،  استعلام نمایید.

دانه کینوا سفید خاویار گیاهی

دانه کینوا سفید ،  دانه ای نشاسته ای است که به خانواده تاج خروس تعلق دارد . این دانه ها که در تیره اسفناج قرار دارند ،  از گیاهی به همین نام برداشت می شوند . ظاهر گیاه کینوا مشابه ،  علف هرز سلمه تره است . و به عنوان گیاهی مقاوم به خشکی و شوری و زودرس شناخته می شود.

این ویژگی های زراعی  ،  در کنار ارزش غذای و اقتصادی بالای دانه کینوا سفید ،  باعث نامگذاری سال 2013 به نام سال کینوا از سوی سازمان فائو گردیده است . دانه کینوا سفید که دارای ارزش غذای بالایی است ،  به خاویار گیاهی معروف می باشد .

این دانه ها ،  به عنوان تنها دانه های گیاهی حاوی 9 اسیدآمینه ضروری برای انسان ،  معرفی شده اند . دانه کینوا سفید مقدار زیادی پروتئین باکیفیت دارد . همچنین دارای مقداری روغن با ساختار مناسب نیز می‌باشد . مقدار روغن دانه کینوا سفید از ذرت بیشتر ،  و از سویا کمتر است.

کینوا

عناصر موجود در دانه کینوا سفید

اسید لینولئیک یکی از فراوانترین اسید های چرب غیر اشباع موجود در دانه کینوا سفید است . این اسیدهای چرب غیر اشباع اثرات مثبتی در بیماری های قلبی و عروقی دارند . و باعث بهبود حساسیت به انسولین نیز می‌گردند .

بخش روغنی دانه کینوا سفید ،  کیفیت بالایی دارد و بسیار مغذی است . زیرا روغن دانه کینوا سفید از درجه غیر اشباع بالایی برخوردار است . همچنین دانه کینوا سفید دارای املاح معدنی مفیدی از جمله کلسیم ،  منیزیم ،  روی ،  منگنز ،  آهن ،  مس و پتاسیم می باشد . و مصرف آن برای تمام گرو های سنی توصیه می شود.

کینوا دیابت

خواص آنتی اکسیدانی دانه کینوا سفید

فیتو استرولها اجزای طبیعی سلول گیاهی هستند که به طور فراوان در روغن‌های گیاهی دانه‌ها و غلات یافت می‌شوند . فیتواسترول ها تاثیرات بیولوژیک مختلفی از جمله خاصیت ضد التهابی ،  فعالیت ضد سرطانی ،  کاهنده کلسترول و آنتی اکسیدانی دارند .

میزان فیتوسترول دانه کینوا سفید که جز فراوانترین استرول های گیاهی محسوب می شوند ،  نسبت به جو ،  ذرت و کدو تنبل بیشتر است . ولی نسبت به عدس نخود و دانه های کنجد کمتر می باشد . مصرف فیتواسترول ها در رژیم های غذایی برای کاهش کلسترول و حفظ سلامت قلب مفید می باشد .

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا سفید شیراز

همچنین همه گیاهان به طور طبیعی ترکیباتی دارند که بنام فیتون ها یا مواد فیتوکمیکال شناخته می شوند . بسیاری از این موارد به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند . دانه کینوا سفید حاوی انواع مختلفی از این ترکیبات شیمیایی از جمله فنل ها و فلاونوئیدها است . خرید فروش کینوا در شیراز برای انجمن های بیماران خاص یارانه مصرف در نظر گرفته است.

تحقیقات نشان داده است که این ترکیبات ،  می توانند با استرس اکسیداتیو و ایجاد رادیکال های آزاد که می تواند به سلول ها آسیب برساند و در ایجاد بیماری از جمله سرطان نقش دارد  ،  مبارزه نمایند.

از ویژگی‌های مهم دانه کینوا سفید ،  دارا بودن مقدار زیاد و طبیعی ویتامین E در این دانه می باشد . ویتامین E در برابر اکسایش چربی ،  به عنوان یک عامل دفاعی طبیعی عمل می‌کند . عملکرد ویتامین E ،  به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی منجر به پایداری زیاد روغن دانه کینوا سفید می گردد.

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید شیراز

دانه کینوا سفید دارای پوششی صابونی و سمی در پوسته خود ،  به نام ساپونین است که قبل از مصرف ،  باید از آن جداسازی شود . مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور ،  بذر کینوا سفید را کشت و دانه کینوا سفید باکیفیت بالا ،   تولید می نماید .

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید ،  در جهت تولید دانه کینوا سفید رد شیراز و مناطق مختلف کشور ،  با جهاد کشاورزی همکاری می نماید . مجموعه ما پس از جمع آوری دانه کینوا سفید و باکیفیت ،  آن را ساپونین زدائی کرده و فرآوری می نماید.

گیاه کینوا

همکاری در قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید شیراز

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید در شیراز و مناطق مختلف کشور ،  می توانید با ما تماس بگیرید .  مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا سفید در ایران ،  دانه های سفید و رنگی کینوا را با قیمت مناسب ،  عرضه می نماید .

دانه های آماده به طبخ کینوا سفید و آرد آن به صورت عمده در تناژ بالا و بسته بندی ،  در اختیار متقاضیان عزیز در شیراز و کلیه استان ها ،  قرار می گیرد . این مجموعه ،  آماده همکاری با رستوران ها ،  بیمارستان ها ،  باشگاه ها و انجمن های سلیاک می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید در شیراز و استفاده از سایر خدمات شرکت ،  می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *