خرید عمده شبه غله کینوا وارداتی و ایرانی

کینوا

خرید عمده شبه غله کینوا وارداتی و ایرانی در این مرکز به صورت تخصصی انجام می پذیرد.

کینوا و گوارش

شبه غله کینوا میزان فیبر بسیار بالایی دارد و در بهبود مشکلات گوارشی مردم به خصوص پیشگیری و درمان انواع سرطان های دستگاه گوارش نقش بسیار موثری دارد. خرید عمده کینوا در ایران نیز صورت می گیرد.

کینوا را در دنیا به عنوان سوپر فود می شناسند به گونه ای که از لحاظ ویتامین های گروه B کاملا مشابه برنج بوده و در صورت جایگزینی کینوا با برنج به هیچ عنوان افراد دچار کمبود ویتامین ب نشده و ریزش مو و سایر مشکلات مشابه را نیز نخواهند داشت .

کینوا

ارزش غذایی کینوا و خرید عمده آن

همچنین غله کینوا دارای ویتامین های A.E و میزان بالای امگا ۳ می باشد. از دیگر خواص تغذیه‌ای کینوا می‌توان به میزان بالای پروتئین آن اشاره کرد به گفته فائو کینوا تنها گیاهی است که همه اسید آمینه های موجود و ضروری بدن را در خود دارد.

لذا به آن خاویار گیاهی و گوشت گیاهی گفته می‌شود افرادی که گیاهخوار هستند و بعد از مدتی به علت کمبود پروتئین دچار بیماریهایی می‌شوند می‌توانند از کینوا به راحتی در مواد غذایی خود استفاده کرده و از کمبود پروتئین برای بدن جلوگیری نمایند. خرید و فروش کینوا به صورت عمده و بسته بندی انجام میگیرد.

کینوا

تغذیه با کینوا


امروزه کارشناسان تغذیه به شدت مصرف شبه غله کینوا ایرانی را برای افراد سنین مختلف تجویز میکند افراد ۲ سال تا ۹۰ تا سالمند به راحتی با وجود کلسترول فشار خون بیماری های قلبی میتوانند از کینوا استفاده کرده بجای گزینه بسیاری از مواد غذایی بی ارزش کنند. امروزه این غله مهم به صورت عمده خرید و فروش می گردد.

همچنین به تازگی بیمارستان های سطح کشور تصمیم به تهیه دسر و انواع سالاد از کینوا برای بیماران سلیاک و دیابت خود گرفته اند که به صورت میان وعده و ماده غذایی ارزشمند بتوانند در تغذیه بیمارستانی از این گیاه استفاده نمایند.

کینوا وارداتی با توجه به اینکه قیمت های بسیار بالایی دارند می‌توان به عنوان برنج به صورت جایگزین به مردم توصیه کرد و در واقع نوعی کالای لوکس محسوب می شود.

این مرکز جامع ترین مجموعه ی فعال در سطح کشور است که کینوا ایرانی عمده در همه ی استان ها خرید و فروش می کند. واحد مشاوره ی این شرکت شما را در انتخاب نوع همکاری راهنمایی می کند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *