کشت برنج کینوا در هرمزگان

کینوا

مشاوره کشت برنج کینوا در هرمزگان را می توانید از کارشناسان مجرب این مجموعه رایگان دریافت و قرارداد های همکاری عقد نمایید.کینوا از سال 88 تا به امروز در استان های مختلفی کشت شده است.

معرفی گیاه کینوا

برنج کینوا به دلیل مقاورمت بسیار بالا در برابر شوری و خشکی و نیاز به میزان آب بسیار کمتر به نسبت گیاهان مشابه در استان های مختلف خشک کشور مورد کشت و کار قرار گرفت.

پیش بینی می شد کینوا در استان هرمزگان کشت بسیار خوبی را پیش رو داشته باشد آموزش های لازم و ترویجی برای کشاورزان و کشت و صنعت های مختلف در این استان توسط این مجموعه برگزار می شود.

کینوا

کشت و برداشت برنج کینوا در هرمزگان

میزان برداشت پایلوت و آزمایشی کینوا در استان هرمزگان حدود 1 تن می باشد که با توجه به نیاز آبی و تغذیه ای بسیار کم کشاورزان عزیز جنوب کشور می توانند در پروژه ی کشوری کشت کینوا با ما همکاری داشته باشند و قرارداد خرید تضمینی عقد نمایند و توجیه اقتصادی کینوا به نسبت محصولات مشابه مانند گندم حدود 2 برابر سود اوری اقتصادی است.


کشت پاییزه برنج کینوا در مناطق گرمسیر مانند خوزستان و هرمزگان دراواخر شهریورتا مهر ماه شروع شده و برداشت ان از اذر تا دی ماه می باشد و باید توجه داشت که برداشت کینوا با بارش های پاییزه هم زمان نشود چون دانه های کینوا بر روی سنبله ممکن است جوانه بزند لذا کشاورزان عزیز برای مشاوره و کشت کینوا می توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و رایگان خدمات دریافت کنند.

این مجموعه اولین و بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در سراسر کشور بوده و جهت رفاه حال کشاورزان و کاهش استرس فروش محصولات خود بعد از برداشت کینوا، با بستن قرارداد خرید تضمینی با کشاورزان اقدام به خرید بذر کینوا تولیدی آنها می نماید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *